Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Harry Potter and the Deathly Hollow Part II

+24
Kabouter
Jeanette
Joontjuh
Puk
Tullow
Vanillivi
Marin
Silver
Arwyn
Parisienne
Caro
mo-lola
L!ND@
Isilme
Roxi3
Rebecca
Nietjuuh
Sweety
Shadowfax
nina
Summerlovin
Barbabella
Zora
Bimbam
28 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Harry Potter and the Deathly Hollow Part II - Pagina 3 Empty Re: Harry Potter and the Deathly Hollow Part II

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 22:04

Arwyn schreef:Ik wil hem stiekem nog wel een keer zien..

+1.. Embarassed

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Harry Potter and the Deathly Hollow Part II - Pagina 3 Empty Re: Harry Potter and the Deathly Hollow Part II

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 22:49

Als jullie een excuus zoeken om nog een keer te gaan: ik ben nog niet geweest, maken we er een meeting van haha ;-)

Gast
Gast

Bericht  Raindrop wo 20 jul 2011 - 6:33

Auxo schreef:
Snowflake schreef:Ik ga zo met mijn vriend. We gaan hem in 3D kijken Very Happy Ben benieuwd! Wel jammer dat dit echt het laatste deel is.

Wat vond jij van de 3D versie? Niet echt 3D of wel? Ik vond dat iig tegenvallen.

Nee he. Vrijwel geen 3D. Wel jammer want ze hadden er best wat moois van kunnen maken met leuke 3D effecten.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Suus wo 20 jul 2011 - 21:55

Ik ben gisteravond geweest met mijn vriend. Supermooie film! Maar inderdaad jammer dat het nu echt afgelopen is...
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Arwyn do 21 jul 2011 - 4:13

Yvaine schreef:Als jullie een excuus zoeken om nog een keer te gaan: ik ben nog niet geweest, maken we er een meeting van haha ;-)

Hihi, is goed, waar?? Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gast do 21 jul 2011 - 5:31

Snowflake schreef:
Auxo schreef:
Snowflake schreef:Ik ga zo met mijn vriend. We gaan hem in 3D kijken Very Happy Ben benieuwd! Wel jammer dat dit echt het laatste deel is.

Wat vond jij van de 3D versie? Niet echt 3D of wel? Ik vond dat iig tegenvallen.

Nee he. Vrijwel geen 3D. Wel jammer want ze hadden er best wat moois van kunnen maken met leuke 3D effecten.

Ja precies, zeker met die gevechten had ik wel een hoop effecten verwacht.

Gast
Gast

Bericht  Arwyn vr 22 jul 2011 - 7:19

Ik zat net even op imdb.com te kijken en sommige acteurs zijn toch best goed opgedroogd!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Tazz vr 22 jul 2011 - 7:42

Wij zijn afgelopen woensdag geweest, ook in 3d gekeken. En ik vond het een geweldige film maar vond inderdaad de 3D effecten tegenvallen en mijn man vond het het eind gevecht ook veel te kort duren. Ondanks dat ik het jammer vind dat het nu echt is afgelopen, in de zin dat er niet meer komt (want ik ga alle boeken nog een keer lezen en alle films gewoon nog een keer kijken ;-)) vind ik het ook wel goed geweest zo. Vooral voor de acteurs, die hebben toch wel 10 jaar van hun leven hierin gestoken. Heb dan ook echt respect voor ze.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Olijfje wo 27 jul 2011 - 1:41

Tazz schreef:Wij zijn afgelopen woensdag geweest, ook in 3d gekeken. En ik vond het een geweldige film maar vond inderdaad de 3D effecten tegenvallen en mijn man vond het het eind gevecht ook veel te kort duren. Ondanks dat ik het jammer vind dat het nu echt is afgelopen, in de zin dat er niet meer komt (want ik ga alle boeken nog een keer lezen en alle films gewoon nog een keer kijken ;-)) vind ik het ook wel goed geweest zo. Vooral voor de acteurs, die hebben toch wel 10 jaar van hun leven hierin gestoken. Heb dan ook echt respect voor ze.

Maar het is wel hun werk he. En waarschijnlijk vinden die mensen het zelf ook heel leuk dat ze in die films kunnen spelen. Als ik een actrice was geweest en ik werd gevraagd om 10 jaar lang in alle harry potterfilms te spelen, zou ik dat absoluut geen probleem vinden hoor Very Happy
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: