harry potter 2d of 3d?
+2
Silver
Sweety
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
harry potter 2d of 3d?
Hoe gaan jullie hem kijken?
Ik twijfel of ik bij 3 d wel relax zit omdat ik bij 3d normaal nooit hebt haha..
Ik twijfel of ik bij 3 d wel relax zit omdat ik bij 3d normaal nooit hebt haha..
Gast- Gast
Re: harry potter 2d of 3d?
Sowieso in 2d. Ik vind 3d in de bioscoop helemaal niet prettig en ook niet altijd een toevoeging.
Gast- Gast
Ik ga vanavond naar de gewone versie en morgen naar de 3d versie. Wanneer ga je?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Wij gaan hem kijken in 3D. Wel handig om het ook tegen me vriend te zeggen, anders zit ie met 2 brillen op elkaar
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
2D. De bioscoop hier heeft geen 3D en ik vind het ook helemaal niet altijd fijn kijken, voor mij voegt het niet perse iets toe.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kon kiezen en heb voor 2d gekozen, ik heb ze allemaal 2d gezien, waarom nu ineens in 3d.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
nah ik heb geboekt voor 2d dan maar
vanavond half 7. dacht pak een rottijd dan is het misschien minder druk want het zijn vrije plaatsen.
vanavond half 7. dacht pak een rottijd dan is het misschien minder druk want het zijn vrije plaatsen.
Gast- Gast
Ik wilde 2D, maar had 3D. Dat wist ik niet en stond er niet bij bij het reserveren. Baalde wel, maar het viel mee, veel effecten zaten er niet in.
Gast- Gast
Ik ga 'm ook kijken in 2d. 3d lijkt me helemaal niets, al zal het vast wel meevallen. Het lijkt me vooral erg vervelend om de hele avond/film met zo'n bril op te moeten zitten.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ik heb hem bewust 2d geboekt. We hebben alles 2d gezien en ik vind 3d niet relax kijken, omdat ik, maar ook mijn vriend beide een bril hebben. Bril over bril is niet echt relaxed en mijn vriend ziet zonder bril niet veel dus... Merk alleen wel dat dit tegenwoordig een probleem begint te worden, want sommige films draaien alleen maar in 3d...
Ik heb hem gisteren in 3D gezien en ik vind het echt niks toevoegen.
Je ziet gewoon dat hij toch echt voor 2D gemaakt is, dus er zitten geen leuke 3D effecten in of zo. Ik had hem net zo lief/het liefst in 2D gezien!
Je ziet gewoon dat hij toch echt voor 2D gemaakt is, dus er zitten geen leuke 3D effecten in of zo. Ik had hem net zo lief/het liefst in 2D gezien!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Soortgelijke onderwerpen
» Harry Potter and the Deathly Hollow Part II
» *SPOED, wie wil er naar Harry Potter vanavond in Zwolle?
» welk deel van harry potter vinden jullie het leukst?
» Harry Pottermuseum
» *SPOED, wie wil er naar Harry Potter vanavond in Zwolle?
» welk deel van harry potter vinden jullie het leukst?
» Harry Pottermuseum
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: