Harry Potter and the Deathly Hollow Part II
+24
Kabouter
Jeanette
Joontjuh
Puk
Tullow
Vanillivi
Marin
Silver
Arwyn
Parisienne
Caro
mo-lola
L!ND@
Isilme
Roxi3
Rebecca
Nietjuuh
Sweety
Shadowfax
nina
Summerlovin
Barbabella
Zora
Bimbam
28 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Harry Potter and the Deathly Hollow Part II
Deze week zijn alle delen ook op tv, gister was de philosofer stone (of hoe je het ook maar schrijft)
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga zaterdag! En morgen nog maar even deel 1 kijken op dvd.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Auxo schreef:Roxi3 schreef:Ik ga ook morgenavond, om 21:00 begint deel 1 en dan om 00:01 deel 2. Bij pathe in Rotterdam hebben ze zelfs een marathon met alle delen.
Is niet alleen in Rotterdam, maar ook in Eindhoven en dacht Amsterdam en Den Haag ook. Had ik ook graag heen gewild, moet helaas gewoon werken.
In Den Haag ook inderdaad, mijn zusje is zo'n 26 uur film kijken Ik heb er nog geen 1 gezien
Gast- Gast
Caro schreef:Ik ga zaterdagochtend en ik kan niet wachten! Zo jammer dat het alweer het laatste deel is.. Maar ben wel heel benieuwd naar de film zelf.
Het enige dat ik niet kan herleiden van de trailers is het stukje waarin harry zegt : Come on Tom, let's finish this how it started, just the two of us'. En dat hij dan Voldemort bij zijn nek pakt en de diepte instort... Ik ken alle boeken toch inmiddels uit mijn hoofd, maar dát komt er niet in voor. Nu zijn er altijd wel kleine veranderingen tussen de film en het boek, maar toch.. Kan het niet plaatsen :-)
Misschien bedoeld hij het stuk hoe hij aan zijn litteken is gekomen, Harry's ouders waren toen al dood en was het dus alleen hun twee... Dat is het enige wat ik kon bedenken.
Ik ga morgenavond en ben echt super benieuwd! Vind het stiekem wel een beetje jammer dat het nu echt afgelopen is. Geen films of boeken meer
Vanillivi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Vanillivi schreef:Caro schreef:Ik ga zaterdagochtend en ik kan niet wachten! Zo jammer dat het alweer het laatste deel is.. Maar ben wel heel benieuwd naar de film zelf.
Het enige dat ik niet kan herleiden van de trailers is het stukje waarin harry zegt : Come on Tom, let's finish this how it started, just the two of us'. En dat hij dan Voldemort bij zijn nek pakt en de diepte instort... Ik ken alle boeken toch inmiddels uit mijn hoofd, maar dát komt er niet in voor. Nu zijn er altijd wel kleine veranderingen tussen de film en het boek, maar toch.. Kan het niet plaatsen :-)
Misschien bedoeld hij het stuk hoe hij aan zijn litteken is gekomen, Harry's ouders waren toen al dood en was het dus alleen hun twee... Dat is het enige wat ik kon bedenken.
Ik ga morgenavond en ben echt super benieuwd! Vind het stiekem wel een beetje jammer dat het nu echt afgelopen is. Geen films of boeken meer
Nee dat snapte ik :-). Het heeft altijd alleen al om hun tweeen gedraaid, maar juist het stukje dat ze de diepte in duiken komt in het boek niet voor. Dus ik ben benieuwd waar ze dat gaan inpassen, neem aan in de laatste vechtscenes maar ben wel benieuwd!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Als ik op wikipedia kijk dan zijn er wel erg veel veranderingen in het verhaal als je het boek en de film gaat vergelijken. Dat vind ik zo zonde.
Gast- Gast
Oehh, ik ga ook! Weet alleen nog niet wanneer. Ik denk dat het volgende week wordt. Ik kan niet wachten!
Ik heb deel 1 laatst nog gehuurd, dan weet ik waar ze ongeveer gebleven waren.
Ik heb deel 1 laatst nog gehuurd, dan weet ik waar ze ongeveer gebleven waren.
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Ik ben gister geweest en ik vond hem erg goed!! Op het eind wel ff slikken, omdat dit gewoon het allerlaatste van Harry Potter is....
Er zijn wel wat dingen veranderd in de film, maar ik vond het niet heel storend, ik vond het mooi!
Er zijn wel wat dingen veranderd in de film, maar ik vond het niet heel storend, ik vond het mooi!
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Heb hem nu 2x gezien en ik vond hem wel goed. Heb het boek ook gelezen en dat was wel beter vond ik. Maar daar staat alles veel uitgebreider. Ik moest even slikken bij sneep. ( even wit gemaakt )
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Ik ben benieuwd, vanavond gaan we nog ff deel 1 kijken en dan morgen gaan we naar deel 2.
Ik ben gister geweest en ik vond hem echt super! Wat een goede afsluiter zeg! Er zijn inderdaad wel wat dingen veranderd/ingekort/details weggelaten, maar dat stoorde mij niet erg. Ik vind het zo knap dat hij zowel spannend als eng als grappig als romantisch als ontroerend is... Ik vond alleen de laatste 5 minuten niet zo, maar dat vond ik bij het boek ook, laatste hoofdstuk dan. Dat hadden ze van mij wel weg mogen laten.
Gast- Gast
Sweety schreef:Heb hem nu 2x gezien en ik vond hem wel goed. Heb het boek ook gelezen en dat was wel beter vond ik. Maar daar staat alles veel uitgebreider. Ik moest even slikken bij sneep. ( even wit gemaakt )
Ik ook inderdaad. Ik wist dat het zou komen, maar kreeg toch een brok in mijn keel..
Gast- Gast
Ik ga er vanavond heen, ik ben benieuwd!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben gistermiddag heen geweest met een vriendin, het regende toch veel te hard om te gaan shoppen en we zouden sowieso samen gaan, dus gelijk gedaan!
Ik vond het echt een mooie film en soms ook wel ontroerend. Sneep blijft geweldig vind ik, maar dat is persoonlijk
En inderdaad, aan het eind toch even dat besef dat het nu toch echt is afgelopen! Heel vreemd, lees/kijk al HP sinds de middelbare school! :o
Ik vond het echt een mooie film en soms ook wel ontroerend. Sneep blijft geweldig vind ik, maar dat is persoonlijk
En inderdaad, aan het eind toch even dat besef dat het nu toch echt is afgelopen! Heel vreemd, lees/kijk al HP sinds de middelbare school! :o
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Vond hem ook super!! Jammer idd dat het nu echt over is..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
+1Jeanette schreef:Vond hem ook super!! Jammer idd dat het nu echt over is..
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
L!ND@ schreef:+1Jeanette schreef:Vond hem ook super!! Jammer idd dat het nu echt over is..
+1
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Ik ben dat helemaal met je eens! Wat een goede acteur is hij..Arwyn schreef:Ik ben gistermiddag heen geweest met een vriendin, het regende toch veel te hard om te gaan shoppen en we zouden sowieso samen gaan, dus gelijk gedaan!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Oeh ik ga vanavond! Heb er echt zin in!!
En idd jammer dat het hierna dan afgelopen is !!
En idd jammer dat het hierna dan afgelopen is !!
Nietjuuh- Fluisteraar
- Aantal berichten : 136
Punten : 252
Ik heb hem ondertussen gezien, erg mooie effecten zaten er weer in. Ik kan ook gewoon nog niet geloven dat het afgelopen is. Kortom... ik wil een volgende deel! Dat ze nog maar snel een nieuw boek gaat schrijven, zodat deze weer verfilmd kan worden.
Ik ben gisteren geweest en vond hem ook erg mooi. Jammer dat het nu helemaal is afgelopen.
Van mij mogen er wel boeken geschreven over de kinderen..
Van mij mogen er wel boeken geschreven over de kinderen..
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Ik ga zo met mijn vriend. We gaan hem in 3D kijken Ben benieuwd! Wel jammer dat dit echt het laatste deel is.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik denk dat ik van de week de film ga halen om hem samen met mijn man te kijken en dat we zondagavond (als verrassing voor mijn man) dan naar de bioscoop gaan voor deel 2. Ik wil hem zo graag zien!
Gast- Gast
Snowflake schreef:Ik ga zo met mijn vriend. We gaan hem in 3D kijken Ben benieuwd! Wel jammer dat dit echt het laatste deel is.
Wat vond jij van de 3D versie? Niet echt 3D of wel? Ik vond dat iig tegenvallen.
Gast- Gast
Ik wil hem stiekem nog wel een keer zien..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» harry potter 2d of 3d?
» *SPOED, wie wil er naar Harry Potter vanavond in Zwolle?
» welk deel van harry potter vinden jullie het leukst?
» Harry Pottermuseum
» Twilight breaking dawn part 2
» *SPOED, wie wil er naar Harry Potter vanavond in Zwolle?
» welk deel van harry potter vinden jullie het leukst?
» Harry Pottermuseum
» Twilight breaking dawn part 2
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: