Voor een kindje in 2011!
+26
nisavi
Pussycat
Caresses
SarahKey
smooch
Clapperdie
PiP
Jelin
koNijntje
joyce0606
Filoria
Aimee
Happy
Curious
Pien
Creabea_28
Triesje1983
SparklingEyes
Koffieleut
sannenwhs
Lejow
Amber-
Jazzlyn
Muppetje
Alyssa
_Blush_
30 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
amber22 schreef:Lejow schreef:Heb je al getest Alyssa??
+ 1
+1
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Dames, hoe is het met iedereen? Eerste dag van de week beetje doorgekomen?
Muppetje- Ratel
Ja hoor prima. Nog maar 3 te gaan en dan weer weekend haha
Zo meteen richting mijn zus daar komt de kapper, dus ben de hele avond weg.
Hoe is het met jou?
Hoe is het met jou?
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
amber22 schreef:Ja hoor prima. Nog maar 3 te gaan en dan weer weekend haha
Hoe is het met jou?
Grrrr, dat wil ik ook
Met mij ook alles goed, donderdag weer naar t ziekenhuis
Muppetje- Ratel
@ Jetje: Ja dat is echt enorm leuk hoor om je kind zo te zien dansen en zo'n lol te zien hebben .
Goed bezig hoor. Veel plezier met Zumba . Is erg leuk, alleen ben ik de dvd's kwijt :s...
Leuk hoor een extra opleiding. Alleen maar goed. Krijg je dan ook nog een loonsverhoging als je het gehaald hebt? ;-)
@ Muppetje: ok, balen ook dus. Dan zit jij al rond de dag 135 ofzo? Ow lekker zeg uiteten . Herkenbaar. Mijn beste vriendin en ik van de basisschool, zijn na elkaar echt jaren (vanaf groep 5/6 ofzo) uit het oog verloren en sinds 2007 hebben we elkaar via de hyves van mijn nichtje weer teruggevonden en we zijn nog steeds beste vriendinnen. Het klikte weer net als vroeger .
Ja hoor, de dag goed doorgekomen. Lekker gewerkt.
Wat gaan ze donderdag doen in het ziekenhuis?
@ Lejow: balen dat je je zo voelt meid... Ik hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt? Ow dat is wel "balen" zeg, dat ze dan al die tijd niets gezegd heeft... Wel leuk natuurlijk dat ze zwanger is.
@ Joyce: wat heb je gehad dan, dat je opgenomen moest worden? Ik geloof dat ik dat niet heb meegekregen.
@ Amber: dat was het zeker hahaha. Morgenavond gaan we er weer naartoe, dan is er daar één jarig, maar dan word het niet zo laat whahaha. Want woensdag wel weer gewoon werken...
@ Alyssa: ik duim voor je hoor...
@ Filoria: dan zou ik dus ook niet mogen "zeuren".... ik zit al vanaf maart in de eerste ronde ;-)
Hier weer lekker gewerkt vandaag. Na het werk J.oshua van het kdv gehaald en naar een neef gegaan om J.oshua te laten knippen. Dat was weer hard nodig hahahaha. Nu ziet het er ten minste weer verzorgd uit.
Goed bezig hoor. Veel plezier met Zumba . Is erg leuk, alleen ben ik de dvd's kwijt :s...
Leuk hoor een extra opleiding. Alleen maar goed. Krijg je dan ook nog een loonsverhoging als je het gehaald hebt? ;-)
@ Muppetje: ok, balen ook dus. Dan zit jij al rond de dag 135 ofzo? Ow lekker zeg uiteten . Herkenbaar. Mijn beste vriendin en ik van de basisschool, zijn na elkaar echt jaren (vanaf groep 5/6 ofzo) uit het oog verloren en sinds 2007 hebben we elkaar via de hyves van mijn nichtje weer teruggevonden en we zijn nog steeds beste vriendinnen. Het klikte weer net als vroeger .
Ja hoor, de dag goed doorgekomen. Lekker gewerkt.
Wat gaan ze donderdag doen in het ziekenhuis?
@ Lejow: balen dat je je zo voelt meid... Ik hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt? Ow dat is wel "balen" zeg, dat ze dan al die tijd niets gezegd heeft... Wel leuk natuurlijk dat ze zwanger is.
@ Joyce: wat heb je gehad dan, dat je opgenomen moest worden? Ik geloof dat ik dat niet heb meegekregen.
@ Amber: dat was het zeker hahaha. Morgenavond gaan we er weer naartoe, dan is er daar één jarig, maar dan word het niet zo laat whahaha. Want woensdag wel weer gewoon werken...
@ Alyssa: ik duim voor je hoor...
@ Filoria: dan zou ik dus ook niet mogen "zeuren".... ik zit al vanaf maart in de eerste ronde ;-)
Hier weer lekker gewerkt vandaag. Na het werk J.oshua van het kdv gehaald en naar een neef gegaan om J.oshua te laten knippen. Dat was weer hard nodig hahahaha. Nu ziet het er ten minste weer verzorgd uit.
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Met mij ook alles goed hoor! Eerste dag weer overleefd. Heb na mijn werk een witte ipad besteld bij de mediamarkt! Ben zooo blij en hoop dat hij snel binnen is
Verder alweer de 3de dag van mijn ongi,dus gelukkig morgen de laatste dag. En dan ga ik volgende week aan de smiley ovulatietesten beginnen omdat ik benieuwd ben of nu een ei heb en dan kan ik hem in ieder geval optimaal benutten
Donderdag ziekenhuis muppet! Spannend, ben benieuwd naar de uitslag en hoe het verder gaat.
Amber, succes bij dr kapper, hoe word het?
Alyssa, en??
Lejow, ja is lastig he als iemand dan zwanger is he als je het zelf ook zo grasg wil, maar ja zo gaat het en je doet er niks aan
Verder alweer de 3de dag van mijn ongi,dus gelukkig morgen de laatste dag. En dan ga ik volgende week aan de smiley ovulatietesten beginnen omdat ik benieuwd ben of nu een ei heb en dan kan ik hem in ieder geval optimaal benutten
Donderdag ziekenhuis muppet! Spannend, ben benieuwd naar de uitslag en hoe het verder gaat.
Amber, succes bij dr kapper, hoe word het?
Alyssa, en??
Lejow, ja is lastig he als iemand dan zwanger is he als je het zelf ook zo grasg wil, maar ja zo gaat het en je doet er niks aan
Laatst aangepast door Puggle op ma 18 jul 2011 - 7:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oh sorry dames, ik heb het zo druk! Was helemaal vergeten hier te updaten.
Maar goed, de test was negatief. Ik vind het geen teleurstelling op zich hoor, maar wél heel vervelend dat ik nog niet ongesteld ben. We vertrekken woensdag op vakantie en ik kan me zo al voorstellen dat ik ze dan mijn hele vakantie heb. Nouja, enerzijds zou ik graag nu ongesteld worden, ook al gaan we op vakantie, dan heb ik tenminste toch weer een iéts kortere cyclus. Maar anderzijds zou ik liever willen dat het even wacht tot na mijn vakantie.
Maar goed, de test was negatief. Ik vind het geen teleurstelling op zich hoor, maar wél heel vervelend dat ik nog niet ongesteld ben. We vertrekken woensdag op vakantie en ik kan me zo al voorstellen dat ik ze dan mijn hele vakantie heb. Nouja, enerzijds zou ik graag nu ongesteld worden, ook al gaan we op vakantie, dan heb ik tenminste toch weer een iéts kortere cyclus. Maar anderzijds zou ik liever willen dat het even wacht tot na mijn vakantie.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Dat had ik ook op vakantie Alyssa, Heb 2 dagen om het uur `gebroekloert` Heel irritant!
Mijn eerste werkuren na mn vakantie zitten er weer op, weer lekker in de dagelijkse sleur. Bah
Mijn eerste werkuren na mn vakantie zitten er weer op, weer lekker in de dagelijkse sleur. Bah
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Irritant is dat Alyssa.. je wilt het wel, maar hoopt het niet..
Ik voel me wel beter dan gisteren gelukkig, heb ook wel lekker geslapen!
Wat leuk Puggle, een Ipad!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
haha goed punt.Triesje1983 schreef:@ Filoria: dan zou ik dus ook niet mogen "zeuren".... ik zit al vanaf maart in de eerste ronde ;-)
Alyssa: balen zeg. Ongesteld zijn op vakantie is sowieso niet fijn he. Weet jij trouwens een beetje waar je eisprong zit? Zou het niet kunnen dat je alsnog zwanger wordt deze cyclus?
Ik ga 5 augustus met vakantie, heb me voorgenomen om vlak daarvoor een test te doen. Dan zit ik op dag 48 ofzo.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Lejow schreef:Irritant is dat Alyssa.. je wilt het wel, maar hoopt het niet..
Fijn dat je je weer beter voelt! Ook lekker van je vakantie aan het genieten?
Ja heel leuk! Zie me eigen al helemaal liggen op de bank met dat ding
Gast- Gast
Happy, ja dat is dan echt een tegenvaller he als je weer moet werken hoe gaat het verder met jou? Hoever ben je nu weer?
Gast- Gast
Hallo Meiden,
Zo ik ben er weer. Er is weer een stuk van mijn haar af en in lagen. En heb een aantal highlights!
@ Muppet, spannend donderdag. Wat gaan ze precies doen?
@ Puggle, wat gaaf een ipad!!!
@ Alyssa, jammer dat hij negatief is. Lekker hoor bijna vakantie! Geniet ervan!!
@ Happy, na zo'n eerste dag werken is het net of je nooit weg bent geweest haha.
Zo ik ben er weer. Er is weer een stuk van mijn haar af en in lagen. En heb een aantal highlights!
@ Muppet, spannend donderdag. Wat gaan ze precies doen?
@ Puggle, wat gaaf een ipad!!!
@ Alyssa, jammer dat hij negatief is. Lekker hoor bijna vakantie! Geniet ervan!!
@ Happy, na zo'n eerste dag werken is het net of je nooit weg bent geweest haha.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Leuk Puggle een Ipad, ik heb er ook een. Erger nog, wij hebben er twee, hihi
Muppetje- Ratel
Krijg donderdag nog wat uitslagen en mag dan waarschijnlijk met de medicijnen gaan beginnen
Muppetje- Ratel
Ik heb echt geen idee. Mijn eerste cyclus is opgewekt met medicatie en mijn tweede cyclus was 43 dagen. Dus ik ga er vooralsnog gewoon van uit dat ik wederom een lange cyclus heb, voel me ook absoluut niet zwanger ofzo hoor. Ik hoop alleen niet dat ik weer een superlange cyclus ga hebben en sommige meiden hier ga volgen (Muppet, Puggle, ..).Filoria schreef:
Alyssa: balen zeg. Ongesteld zijn op vakantie is sowieso niet fijn he. Weet jij trouwens een beetje waar je eisprong zit? Zou het niet kunnen dat je alsnog zwanger wordt deze cyclus?
Alyssa- Prater
Ja dat hoop ik ook niet voor je alyssa.
Ik wil ook niet negatief doen voor je, maar mijn eerste is ook door medicatie opgewekt op dag 87 en de 2de werd ik op 41 zelf ongesteld. Vergelijkbaar met jou dus! Toen kwam er niks meer.
Ik hoop natuurlijk niet dat bij jou zo is en dat hoeft natuurlijk ook niet.
Ik wil ook niet negatief doen voor je, maar mijn eerste is ook door medicatie opgewekt op dag 87 en de 2de werd ik op 41 zelf ongesteld. Vergelijkbaar met jou dus! Toen kwam er niks meer.
Ik hoop natuurlijk niet dat bij jou zo is en dat hoeft natuurlijk ook niet.
Gast- Gast
Weet wel da je niet negatief wil doen hoor Puggle Maar het is wel gewoon de realiteit. Dat was ik mij daarstraks ook aan het bedenken. Ik moest toen ook aan jou denken, dat de jouwe ook eerst is opgewekt en dat ie daarna ook rond de 40 dagen spontaan kwam en daarna niets meer. Ik hoop niet jou daarin te volgen, maar de 'schrik' is wel groot.
Oh en Muppet, ik ben benieuwd of je donderdag daadwerkelijk mag starten, zou fijn zijn!
Oh en Muppet, ik ben benieuwd of je donderdag daadwerkelijk mag starten, zou fijn zijn!
Laatst aangepast door Alyssa op ma 18 jul 2011 - 10:02; in totaal 1 keer bewerkt
Alyssa- Prater
Amber,leuk je haar weer in model foto?
Muppet, 2 ipads doe maar luxe hoor je krijgt dan eerst medicijnen om je ongi op te wekken of gelijk clomid?
Muppet, 2 ipads doe maar luxe hoor je krijgt dan eerst medicijnen om je ongi op te wekken of gelijk clomid?
Gast- Gast
Alyssa schreef:Weet wel da je niet negatief wil doen hoor Puggle Maar het is wel gewoon de realiteit. Dat was ik mij daarstraks ook aan het bedenken. Ik moest toen ook aan jou denken, dat de jouwe ook eerst is opgewekt en dat ie daarna ook rond de 40 dagen spontaan kwam en daarna niets meer. Ik hoop niet jou daarin te volgen, maar de 'schrik' is wel groot.
Ja dat snap ik, je hoopt gewoon dat dat je niet gebeurt en dat het gewoon soepel mag gaan!
Gast- Gast
Puggle schreef:Amber,leuk je haar weer in model foto?
Dat eerste geloof ik.
Ja, decadent hè, die Ipads, maar we zijn er allebei zo blij mee, ik gebruik mn laptop bijna nooit meer....
Alyssa, ik hoop het beste voor je. Hier dag 135 alweer
Muppetje- Ratel
Ja dat geloof ik, ik gebruik door mijn telefoon mijn laptop al bijna niet meer en omdat hij gewoon te sloom geworden is!
Heb je er ook een hoesje bij? Welke?
Heb je er ook een hoesje bij? Welke?
Gast- Gast
Nou, jij spant absoluut de kroon Muppet. Wanneer was je laatste menstruatie, ergens in maart ofzo?
Ik heb nu wel heel de avond al buikpijn, maar weet niet of het nu van de honger is of omdat mijn menstruatie eraan komt. Hoop toch maar het laatste eigenlijk.
Hoe doen jullie dat overigens op vakantie? Ik kan toch moeilijk standaard een tampon in doen als ik ga zonnebaden? Wij gaan gewoon echt een weekje lekker nietsdoen, aan het zwembad liggen etc, maar ik heb geen zin om dan plots in mijn stoel te liggen bloeden haha. Ik gebruik overigens voor de eerste keer tampons, heb ze nog nooit gebruikt, maar vandaag ben ik er dan toch maar gaan halen, voor het geval dat.
Ik heb nu wel heel de avond al buikpijn, maar weet niet of het nu van de honger is of omdat mijn menstruatie eraan komt. Hoop toch maar het laatste eigenlijk.
Hoe doen jullie dat overigens op vakantie? Ik kan toch moeilijk standaard een tampon in doen als ik ga zonnebaden? Wij gaan gewoon echt een weekje lekker nietsdoen, aan het zwembad liggen etc, maar ik heb geen zin om dan plots in mijn stoel te liggen bloeden haha. Ik gebruik overigens voor de eerste keer tampons, heb ze nog nooit gebruikt, maar vandaag ben ik er dan toch maar gaan halen, voor het geval dat.
Alyssa- Prater
Bij deze wil ik ook mee komen kletsen. Ik ben sinds gisteren gestopt met de pil, na 5 dagen slikken. Dus we gaan afwachten wat mijn lichaam ermee gaat doen. Ik wacht af . Ik hoop dat het ontpillen net zo gaat als vorige keer. Dat ik er dus geen last van heb en snel een cyclus ga krijgen, wat wel onregelmatig zal zijn.
Zal me ff snel voorstellen voor degene die me nog niet kennen. Ik ben 25 jaar en woon in de omgeving van Breda.
Op 2-3-2008 is onze dochter J.enna geboren.
Ik hoop dat ik jullie allemaal bij kan houden.
Zal me ff snel voorstellen voor degene die me nog niet kennen. Ik ben 25 jaar en woon in de omgeving van Breda.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Jelin schreef:Bij deze wil ik ook mee komen kletsen. Ik ben sinds gisteren gestopt met de pil, na 5 dagen slikken. Dus we gaan afwachten wat mijn lichaam ermee gaat doen. Ik wacht af . Ik hoop dat het ontpillen net zo gaat als vorige keer. Dat ik er dus geen last van heb en snel een cyclus ga krijgen, wat wel onregelmatig zal zijn.
5 dagen de pil???
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: