Voor een kindje in 2011!
+26
nisavi
Pussycat
Caresses
SarahKey
smooch
Clapperdie
PiP
Jelin
koNijntje
joyce0606
Filoria
Aimee
Happy
Curious
Pien
Creabea_28
Triesje1983
SparklingEyes
Koffieleut
sannenwhs
Lejow
Amber-
Jazzlyn
Muppetje
Alyssa
_Blush_
30 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Oké, ik hoor zoveel mensen praten over 'whatsappen' enz, maar ik ken het niet? Hoe kan iemand mij whatsappen dan? Of heb je dat automatisch?
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Puggle schreef:ik heb je toegevoegd alyssa! slaap lekker oh en ik heb ook whatssapp hoor
Ja, daar wilde ik je dr naam sturen... Denk dat Alyssa niet weet wat t is.
Alyssa, das voor smartphones dat je gratis berichtjes kan sturen, soort msn.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Yes F is moi!
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Alyssa schreef:Oké, ik hoor zoveel mensen praten over 'whatsappen' enz, maar ik ken het niet? Hoe kan iemand mij whatsappen dan? Of heb je dat automatisch?
Blijkt heel handig te zijn dat Whatsappen heb het helaas niet.. heb geen smartphone..
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Oké, ik ga nu echt slapen haha. Ik heb geen smartphone, zit gewoon op mijn laptop hoor .
Slaap lekker en tot morgen ladies!
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Alyssa schreef:Oké, ik ga nu echt slapen haha. Ik heb geen smartphone, zit gewoon op mijn laptop hoor .
Slaap lekker Alyssa!!!!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Alyssa schreef:Oké, ik hoor zoveel mensen praten over 'whatsappen' enz, maar ik ken het niet? Hoe kan iemand mij whatsappen dan? Of heb je dat automatisch?
Blijkt heel handig te zijn dat Whatsappen heb het helaas niet.. heb geen smartphone..
Jij moet gewoon nodig een nieuwe telefoon...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Alyssa schreef:Oké, ik hoor zoveel mensen praten over 'whatsappen' enz, maar ik ken het niet? Hoe kan iemand mij whatsappen dan? Of heb je dat automatisch?
haha mag in November mijn abonnement verlengen en ja dan wil ik een smartphone!!!!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Alyssa schreef:Oké, ik hoor zoveel mensen praten over 'whatsappen' enz, maar ik ken het niet? Hoe kan iemand mij whatsappen dan? Of heb je dat automatisch?
haha mag in November mijn abonnement verlengen en ja dan wil ik een smartphone!!!!
Mag ik dan je nummer?? Ahhh, toe???
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Alyssa schreef:Oké, ik hoor zoveel mensen praten over 'whatsappen' enz, maar ik ken het niet? Hoe kan iemand mij whatsappen dan? Of heb je dat automatisch?
Gast- Gast
Puggle schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Alyssa schreef:Oké, ik hoor zoveel mensen praten over 'whatsappen' enz, maar ik ken het niet? Hoe kan iemand mij whatsappen dan? Of heb je dat automatisch?
Haha!! Je mag hem nu ook wel hoor
Amber-- Ratel
Puggle schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Alyssa schreef:Oké, ik hoor zoveel mensen praten over 'whatsappen' enz, maar ik ken het niet? Hoe kan iemand mij whatsappen dan? Of heb je dat automatisch?
Ik zeg groepsgesprek...
Muppetje- Ratel
oeh, leukamber22 schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Alyssa schreef:Oké, ik hoor zoveel mensen praten over 'whatsappen' enz, maar ik ken het niet? Hoe kan iemand mij whatsappen dan? Of heb je dat automatisch?
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:oeh, leukamber22 schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Alyssa schreef:Oké, ik hoor zoveel mensen praten over 'whatsappen' enz, maar ik ken het niet? Hoe kan iemand mij whatsappen dan? Of heb je dat automatisch?
je hebt PM
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:oeh, leukamber22 schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Alyssa schreef:Oké, ik hoor zoveel mensen praten over 'whatsappen' enz, maar ik ken het niet? Hoe kan iemand mij whatsappen dan? Of heb je dat automatisch?
je hebt PM
haha
Gast- Gast
Puggle schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:oeh, leukamber22 schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Alyssa schreef:Oké, ik hoor zoveel mensen praten over 'whatsappen' enz, maar ik ken het niet? Hoe kan iemand mij whatsappen dan? Of heb je dat automatisch?
je hebt PM
haha
wil je hem ook Puggle?
Amber-- Ratel
Puggle schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:oeh, leukamber22 schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Alyssa schreef:Oké, ik hoor zoveel mensen praten over 'whatsappen' enz, maar ik ken het niet? Hoe kan iemand mij whatsappen dan? Of heb je dat automatisch?
je hebt PM
haha
oke
Gast- Gast
Meiden slaap lekker!!!!
Amber-- Ratel
Ik ga ook lekker naar bed, welterusten allemaal!
Muppetje- Ratel
Puggle: oh wat leuk dat je neefje gedoopt is. Ik heb daar eerlijk gezegd geen ervaringen mee qua kado’s…
Amber: lekker genieten van je weekend!
Muppetje: die chlamydiatest zal inderdaad wel een formaliteitje zijn. Maar wat goed dat ze nu wel actie ondernemen, hoewel het echt niet leuk is dat je aan de clomid moet
Lejow: oooh meid ik gun het je ook gewoon zo, maar ik zou zelf wel zo lang mogelijk wachten om teleurstelling te voorkomen…
Triesje: jeetje meid wat een heftige dag moet dat geweest zijn!!
Jazzlyn: voor jou ook weer spannend dus!
Hier eigenlijk geen nieuws. Mijn zoontje schijnt extreem angstig te zijn dus daar gaan we nu maar weer mee aan de slag.
Ook nog steeds geen ongesteldheid hier. Zit inmiddels alweer op week 6.
Amber: lekker genieten van je weekend!
Muppetje: die chlamydiatest zal inderdaad wel een formaliteitje zijn. Maar wat goed dat ze nu wel actie ondernemen, hoewel het echt niet leuk is dat je aan de clomid moet
Lejow: oooh meid ik gun het je ook gewoon zo, maar ik zou zelf wel zo lang mogelijk wachten om teleurstelling te voorkomen…
Triesje: jeetje meid wat een heftige dag moet dat geweest zijn!!
Jazzlyn: voor jou ook weer spannend dus!
Hier eigenlijk geen nieuws. Mijn zoontje schijnt extreem angstig te zijn dus daar gaan we nu maar weer mee aan de slag.
Ook nog steeds geen ongesteldheid hier. Zit inmiddels alweer op week 6.
Gast- Gast
Ik las het in je topic Jetje, ik hoop dat jullie/ze/wie dan ook, er iets aan kunnen doen. Want het is voor hem niet prettig, maar voor jullie ook niet.
Ik wacht ook zo lang mogelijk, al gaat het wel moeilijk worden denk ik. Gelukkig heb ik een hoop op de planning staan haha
Ik wacht ook zo lang mogelijk, al gaat het wel moeilijk worden denk ik. Gelukkig heb ik een hoop op de planning staan haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dank je Lejow! Lief van je.
Hou je het nog een beetje vol??
Oh en las ik trouwens iets over een meeting met zijn allen? Dan haak ik ook aan hoor, gezellig
Hou je het nog een beetje vol??
Oh en las ik trouwens iets over een meeting met zijn allen? Dan haak ik ook aan hoor, gezellig
Gast- Gast
Als het in mijn vakantie is, en ik heb nog geen taarten staan, wil ik ook wel mee (als dat mag moehaha)
Ja, heb maar ene bezigheidstherapie bedacht voormezelf, dit weekend vol met taarten. Maandag naar een vriendin, dinsdag als het goed is met Alex en A. naar Ballorig, woensdag rustdagje, donderdag rustdagje en vrijdag weer aan het taarten voor dat weekend! En dan is het al zaterdag
Ja, heb maar ene bezigheidstherapie bedacht voormezelf, dit weekend vol met taarten. Maandag naar een vriendin, dinsdag als het goed is met Alex en A. naar Ballorig, woensdag rustdagje, donderdag rustdagje en vrijdag weer aan het taarten voor dat weekend! En dan is het al zaterdag
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: