frustratietopic!
+7
Sweety
ExpressoB
Sorella
Paper Crown
Flippin' Bitch
Pien
Atelier Madame
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: frustratietopic!
Mijn digitale camera is stuk en reparatie gaat minimaal 1,5 week duren, dus dat komt net niet uit icm mijn vakantie!
En mijn enkel geeft nog steeds (meer) pijnklachten. Woensdag maar naar de dokter en aandringen op een foto.....
En mijn enkel geeft nog steeds (meer) pijnklachten. Woensdag maar naar de dokter en aandringen op een foto.....
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Sweety schreef:Eigenlijk zou ik er misschien eens met iemand over moeten praten. Of eigenlijk tips of iets om mijn gedachten los te kunnen laten. Maar de stap om met iemand te praten is te hoog voor mij.
Dat kan ik me voorstellen. Dat is ook niet zo makkelijk. En als het je leven verder weinig beinvloedt, maar dat het soms lastig is dan is het ook de vraag of je het wilt doen. Maar als het je wel veel beinvloedt dan kan het best wel goed zijn. Iemand kan jou wel helpen met je gedachten los laten.
Maar hoezo is de stap te hoog voor je? Is dat meer het idee dat je hulp zoekt, of ben je er op 1 of andere manier niet aan toe, of vind je het eng?
Gast- Gast
ik wil VAKANTIE!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Vandaag 3 jaar samen met mijn vriend, en zou een uit eten regelen, heeft ie vergadering vanavond Niet wetend welke datum het dan is.... (gister vertelde ie het mij)
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
nou na vandaag nog een halve dag, dan heb ik een week vrij_Liv schreef:Duurt het nog lang?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: