Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschaps cursus

+13
MissD
chipa
Tiara
Happydobby
Sjonno
Tania
Mamsie
duckie
Linda
Pien
koNijntje
Fiebje
pitbullgup
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Zwangerschaps cursus - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschaps cursus

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 4:15

blondje1313 schreef:ik ben nu ook 'bezig' met de cursus via Zuidzorg en het bevalt me wel, toch handig om er meer van te weten, maar de oefeningen zijn niet echt intensief.

Dat klopt wel, het is 15 tot 20 minuten bewegen op muziek en je doet dan vooral wat bekspier oefeningen (maar buiten adem raak je er niet van). Alhoewel, die eerste keer deden we een aantal pilatus oefeningen en dat had ik nog nooit gedaan. Men... ik heb een aantal dagen met spierpijn rondgelopen. De parteneravond was ook leuk (al dachten de mannen daar anders over, haha).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschaps cursus - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschaps cursus

Bericht  Floor vr 8 jul 2011 - 5:15

Zomersproetjes schreef:
blondje1313 schreef:ik ben nu ook 'bezig' met de cursus via Zuidzorg en het bevalt me wel, toch handig om er meer van te weten, maar de oefeningen zijn niet echt intensief.

Dat klopt wel, het is 15 tot 20 minuten bewegen op muziek en je doet dan vooral wat bekspier oefeningen (maar buiten adem raak je er niet van). Alhoewel, die eerste keer deden we een aantal pilatus oefeningen en dat had ik nog nooit gedaan. Men... ik heb een aantal dagen met spierpijn rondgelopen. De parteneravond was ook leuk (al dachten de mannen daar anders over, haha).

Dan heb ik nu al medelijden met mijn man Laughing Wij gaan een complete cursus samen doen, dus niet maar 1 partneravond.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschaps cursus - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschaps cursus

Bericht  koNijntje vr 8 jul 2011 - 5:16

Happydobby schreef:konijntje, gefelicteerd.
Wanneer ben je bevallen? En jongen/meisje? en de naam?
Ik ben nieuwschierig.

24 juni bevallen van een zoon na 37+4.
moet mijn ticker nog steeds aanpassen..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschaps cursus - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschaps cursus

Bericht  PapillonRose vr 8 jul 2011 - 5:28

Ik heb geen cursus gevolgd. Wel erover getwijfeld, maar uiteindelijk niet gedaan. Het trok me toch niet voldoende. Uiteindelijk dus niks gedaan en ook niks gemist! Het kindje moet er toch wel uit en ik ben goed begeleid tijdens de bevalling, ging allemaal prima.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschaps cursus - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschaps cursus

Bericht  blondje1313 vr 8 jul 2011 - 6:03

Zomersproetjes schreef:
blondje1313 schreef:ik ben nu ook 'bezig' met de cursus via Zuidzorg en het bevalt me wel, toch handig om er meer van te weten, maar de oefeningen zijn niet echt intensief.

Dat klopt wel, het is 15 tot 20 minuten bewegen op muziek en je doet dan vooral wat bekspier oefeningen (maar buiten adem raak je er niet van). Alhoewel, die eerste keer deden we een aantal pilatus oefeningen en dat had ik nog nooit gedaan. Men... ik heb een aantal dagen met spierpijn rondgelopen. De parteneravond was ook leuk (al dachten de mannen daar anders over, haha).

dan is het toch niet overal dezelfde cursus, wij bewegen niet op muziek, doen wel een paar oefeningen op een matje, dat is maar tien minuten ofzo, verder krijgen we vooral informatie en wisselen we ervaringen uit

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschaps cursus - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschaps cursus

Bericht  Thunder vr 8 jul 2011 - 7:05

Dromertje schreef:
Mamsie schreef:Ik heb nooit een cursus gedaan, trok me niet en heb het ook niet gemist.

+1

+1

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschaps cursus - Pagina 2 Empty Re: Zwangerschaps cursus

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum