Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cyprus, ervaringen?

4 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Cyprus, ervaringen? - Pagina 2 Empty Re: Cyprus, ervaringen?

Bericht  Travelgurly ma 11 jul 2011 - 1:50

Ja soms is dat inderdaad goedkoper, en kan je ter plaatsen altijd nog uiteten gaan. Dat zou ik ook zeker doen ja! helemaal leuk! veel plezier alvast!
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Travelgurly ma 11 jul 2011 - 1:59

Jen_ schreef:Ik heb ook nog een vraag! Travelgurly ken jij het hotel waar we heen gaan, en vond jij Cyprus duur? Daar bedoel ik?

ja we zijn toevallig langs jullie hotel gereden. Hebben jullie er een autootje bij? Want naar het centrum is het wel een paar kilometer. of je kan met de taxi natuurlijk.

de ligging is mooi, zeker daar vlakbij het natuurreservaat en de cape met een prachtig uitzicht.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 2:32

Lady4 schreef:Aya Napa is volgens mij best duur, tenminste wel de hotels die ik daar kan vinden. Zijn jullie ook zoveel geld kwijt Jen? Je hoeft natuurlijk geen bedragen te noemen als je dat niet wilt. Wel jammer dat Nissi Beach zover vanaf Paphos ligt, wat ik vermoed dat wij daar toch wel op uit zullen komen..

Ik geloof, uit mijn hoofd 720 euro per persoon. Dat vond ik niet zo veel voor 10 dagen inc ontbijt en diner!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 2:33

Travelgurly schreef:
Jen_ schreef:Ik heb ook nog een vraag! Travelgurly ken jij het hotel waar we heen gaan, en vond jij Cyprus duur? Daar bedoel ik?

ja we zijn toevallig langs jullie hotel gereden. Hebben jullie er een autootje bij? Want naar het centrum is het wel een paar kilometer. of je kan met de taxi natuurlijk.

de ligging is mooi, zeker daar vlakbij het natuurreservaat en de cape met een prachtig uitzicht.

O.K. dat klinkt goed! We hebben er geen auto bij, vriend heeft net geen jaar zijn rijbewijs, en hij vertelde dat je dan officieel in het buitenland geen auto mag huren. Maar in onze folder stond dat het 4 km van het centrum was, dus kunnen we prima met de taxi of met de bus.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 ma 11 jul 2011 - 2:40

Jen_ schreef:
Lady4 schreef:Aya Napa is volgens mij best duur, tenminste wel de hotels die ik daar kan vinden. Zijn jullie ook zoveel geld kwijt Jen? Je hoeft natuurlijk geen bedragen te noemen als je dat niet wilt. Wel jammer dat Nissi Beach zover vanaf Paphos ligt, wat ik vermoed dat wij daar toch wel op uit zullen komen..

Ik geloof, uit mijn hoofd 720 euro per persoon. Dat vond ik niet zo veel voor 10 dagen inc ontbijt en diner!

Nee inderdaad!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 20:37

Lady4 schreef:Wauw, dat ziet er echt prachtig uit!

Travelgurly, zou jij ons in oktober All in adviseren of zijn er nog genoeg restaurants open om lekker te eten? Ik heb echt geen idee hoeveel toeristen er rond die tijd nog zijn.

Ik vind het moeilijk kiezen hoor! Op de meeste site kun je alleen Paphos en Limmasol boeken en niks in Ayia Napa ofzo.

Jen, gaat daar heen, kan je aan haar vragen waar ze geboekt heeft.
Trouwens ik snap je niet, want ik heb op diverse sites gezien dat je die plaats kan boeken.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 20:39

Jen_ schreef:Klinkt heel leuk Travelgurly, bedankt voor je uitleg en voor de tips! Wij hebben ontbijt en diner, maar dat was puur omdat dat goedkoper was dan zonder diner. En dan bedoel ik puur de kosten van het boeken van hotel + vlucht, niet goedkoper omdat we elke avond in het hotel gaan eten, want dat zijn we echt niet van plan. Lekker elke avond uit eten, wellicht 1 of 2 keer in het hotel zelf.

Wat apart zeg dus met alleen ontbijt was het duurder? Dan ben je toch duurder uit als je zowat elke avond uit eten gaat aangezien je daar al betaald voor hebt?
Jouw hotel is best prijzig als je voor all in kiest.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 20:46

TG, op foto's van jouw hotel zie ik wel strand incl. ligbedden. Neutral

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 21:14

Travelgurly of anderen (mag ook).

Ik wil er ooit eens heen, maar heb wat te vragen.

Wat is een goed hotel?
Hoeveel sterren raad je minstens aan?
Aanraders en afraders qua doen ed?
In welke plaatst ligt Nissi Beach? Embarassed
Welke plaats is aan te raden en welke niet?
Welke bekende keten hotels raad je daar aan?
In welke plaatsen is de zee en het stand zoals bij Nissi Beach?
Welke hotels raad je aan die all in hebben?
Welke hotels die je aanraad liggen aan Nissi beach?

Vind een bekende keten wel een vertrouwd idee, zoals Riu ofzo.

Laatst aangepast door Caribbeanlover op ma 11 jul 2011 - 22:36; in totaal 4 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 21:14

Caribbeanlover schreef:
Jen_ schreef:Klinkt heel leuk Travelgurly, bedankt voor je uitleg en voor de tips! Wij hebben ontbijt en diner, maar dat was puur omdat dat goedkoper was dan zonder diner. En dan bedoel ik puur de kosten van het boeken van hotel + vlucht, niet goedkoper omdat we elke avond in het hotel gaan eten, want dat zijn we echt niet van plan. Lekker elke avond uit eten, wellicht 1 of 2 keer in het hotel zelf.

Wat apart zeg dus met alleen ontbijt was het duurder? Dan ben je toch duurder uit als je zowat elke avond uit eten gaat aangezien je daar al betaald voor hebt?

Het is geen all in, maar ontbijt en diner. Ja inderdaad, met alleen ontbijt was het duurder, gek he? Was vorig naar ook al zo, toen we naar Malta gingen. Wij hebben nu technisch gezien inderdaad betaald voor het eten, maar we willen niet elke avond in ons hotel eten, dus gaan we lekker uit eten. Ik zie het niet als weggegooid geld, omdat als we alleen ontbijt hadden geboekt, de prijs van de vakantieboeking duurder was. Dit is gewoon mooi meegenomen, dat we ook 1x in het hotel kunnen gaan dineren. En vaker, maar dat willen we dus niet, niks voor ons!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 21:19

Jen_ schreef:
Caribbeanlover schreef:

Het is geen all in, maar ontbijt en diner. Ja inderdaad, met alleen ontbijt was het duurder, gek he? Was vorig naar ook al zo, toen we naar Malta gingen. Wij hebben nu technisch gezien inderdaad betaald voor het eten, maar we willen niet elke avond in ons hotel eten, dus gaan we lekker uit eten. Ik zie het niet als weggegooid geld, omdat als we alleen ontbijt hadden geboekt, de prijs van de vakantieboeking duurder was. Dit is gewoon mooi meegenomen, dat we ook 1x in het hotel kunnen gaan dineren. En vaker, maar dat willen we dus niet, niks voor ons!

Schat, ik weet dat je geen all in hebt, maar het is wel mogelijk bij jouw hotel en dan is het best tjing tjing snappie?
Dat snap ik, ik zou ook niet gauw voor half pension kiezen, maar als het verhoudingsgewijs goedkoper is zou ik het ook doen zoals jij nu hebt gedaan.
All in staat voor ons bovenaan in de caribbean, maar als ik naar Portugal (zijn we 3x geweest alleen logies) of Cyprus oid zou gaan, dan zou ik logies of met ontbijt doen omdat mijn ervaring van elke dag betonbroodjes halen niet zo goed is. Ook gedoe met beleg vind ik niks.

Volgens straus.nl ligt jouw hotel in Protaras en niet in Ayia Napa.

Laatst aangepast door Caribbeanlover op ma 11 jul 2011 - 22:46; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 22:08

http://www.nissi-beach.com/

Lady 4, dit kwam ik tegen, misschien wat voor jou?

Typte nl Nissi beach in en zag dit, ziet er goed uit.

Alleen erg jammer dat de site ook in het russisch is wat betekend dat er dus russen naar Cyprus komen en die staan niet bepaald bekend als beschaafde gasten ook in Turkije.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 23:36

Caribbeanlover schreef:
Jen_ schreef:
Caribbeanlover schreef:

Schat, ik weet dat je geen all in hebt, maar het is wel mogelijk bij jouw hotel en dan is het best tjing tjing snappie?
Dat snap ik, ik zou ook niet gauw voor half pension kiezen, maar als het verhoudingsgewijs goedkoper is zou ik het ook doen zoals jij nu hebt gedaan.
All in staat voor ons bovenaan in de caribbean, maar als ik naar Portugal (zijn we 3x geweest alleen logies) of Cyprus oid zou gaan, dan zou ik logies of met ontbijt doen omdat mijn ervaring van elke dag betonbroodjes halen niet zo goed is. Ook gedoe met beleg vind ik niks.

Volgens straus.nl ligt jouw hotel in Protaras en niet in Ayia Napa.

Oh echt? In onze reisgids stond Aya Napa, vreemd.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 23:52

Ja echt kijk maar eens op straus. Ach wat geeft het he als je maar een leuke tijd hebt toch?!

Op vakantiediscounter staat wel dat het in AN ligt, maar er staat er ook Protaras bij.

Zal wel net zo zijn als provincie Utrecht en dan N'gein.

Waar heb je geboekt en vind je 10 dgn niet (te) kort?

Gek zeg, want op vakantiediscounter is logies + ontbijt goedkoper dan HP wat me ook logisch lijkt dus daarom snap ik niet waarom het bij jou goedkoper was.
Tenslotte krijg je meer maaltijden met HP dus zou dat duurder moeten zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 3:01

Caribbeanlover schreef:Ja echt kijk maar eens op straus. Ach wat geeft het he als je maar een leuke tijd hebt toch?!

Op vakantiediscounter staat wel dat het in AN ligt, maar er staat er ook Protaras bij.

Zal wel net zo zijn als provincie Utrecht en dan N'gein.

Waar heb je geboekt en vind je 10 dgn niet (te) kort?

Gek zeg, want op vakantiediscounter is logies + ontbijt goedkoper dan HP wat me ook logisch lijkt dus daarom snap ik niet waarom het bij jou goedkoper was.
Tenslotte krijg je meer maaltijden met HP dus zou dat duurder moeten zijn.

Joh lekker belangrijk hoe het zit met het geld, heb het toch al geboekt smile Jij bent ook een rare dat je dat helemaal na gaat kijken Cool
Nee 10 dagen vinden wij niet te kort, precies genoeg!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 3:21

Ik ben toch niet raar dat ik dat ''nakijk'' zoals jij dat noemt.
Was gewoon benieuwd en heb eigenlijk gekeken of het wat is voor ons aangezien ze nog niks geboekt hebben.

Gast
Gast

Bericht  Caro di 12 jul 2011 - 3:28

Caribbeanlover schreef:Ik ben toch niet raar dat ik dat ''nakijk'' zoals jij dat noemt.
Was gewoon benieuwd en heb eigenlijk gekeken of het wat is voor ons aangezien ze nog niks geboekt hebben.

Ik vind dat wel raar. Als je geen plannen hebt, ga je toch niet helemaal kijken wat iemand anders dan wel niet geboekt heeft en dat dat nu misschien goedkoper/ anders kan?

Net zoals ik het raar vind dat jij in ieder topic van een ander, vragen gaat stellen over je éigen reizen die misschien ooit in een hele verre toekomst gemaakt gaan worden.

nerd
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 7:07

Nou en! Ideen opdoen is ook een onderdeel van het forum!

Gast
Gast

Bericht  Caro di 12 jul 2011 - 8:49

Caribbeanlover schreef:Nou en! Ideen opdoen is ook een onderdeel van het forum!

Ja dat klopt. Maar jij hebt wel de neiging ieder topic over iemand anders hun reizen volledig naar je eigen hand te zetten.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 1:29

En Lady ben je er al een beetje uit?

Gast
Gast

Bericht  studiebol wo 13 jul 2011 - 3:36

Lady, wij zaten in Hotel napia star(napa plaza) en dat is ons erg goed bevallen. Nu heb ik verder niet gekeken hoe duur het is in de periode dat jij er heen wil. Maar misschien heb jij er wat aan!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 4:08

Mensen dit ziet er echt geweldig uit. Ik wil in augustus samen met mijn vriend een last minute boeken (echt last last minute 1 of 2 dagen van te voren) en ga Cyprus zeker in de gaten houden.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 do 14 jul 2011 - 17:53

Wij hebben geboekt! We gaan een week naar K.efalos Beach in Paphos. Ik kijk er nu al naar uit. Travelgurly, bedankt voor je hulp!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 20:15

Lady4 schreef:Wij hebben geboekt! We gaan een week naar K.efalos Beach in Paphos. Ik kijk er nu al naar uit. Travelgurly, bedankt voor je hulp!

Leuk! Veel plezier dan!

Gast
Gast

Bericht  Travelgurly do 14 jul 2011 - 20:59

Leuk lady4 !
ben benieuwd hoe je het gaat vinden!
had je nog wat aan de extra info die ik je stuurde?
lekker naar uit gaan kijken!

pfff ik ben ook toe aan mijn vakantie....over 1,5 week naar Bali cheers sunny
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: