Show je laatste aankoop!
+40
Isis
Japie
Kabouter
Snoes
M_as
ExpressoB
Shisha
Penny Blossom
Dennenappel
Blueschick
Plien84
Pien
Arwyn
Minx
TwistedAngel
Blond
claudiaveronique
Coccinelle
smurfie
Zora
Prosecco
Zwerver
Sarah1985
Lejow
Aziraphale
Dora
Tyrael
Tsjip
_Inge_
Muffin
Mamsie
Bliss
Phileine
BJA
Sugarfall
VeryCherry
Lady4
Suus
Blair
Jeanette
44 plaatsers
Pagina 7 van 7
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Show je laatste aankoop!
Liva: moest je onder rembours betalen? Dat moest ik nmlk wel bij mijn laatste bestelling en dat vond ik zo'n gedoe. Als dat voortaan altijd is bestel ik niet meer bij de H&M..
Leuke vestjes btw!
Leuke vestjes btw!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Die vestjes zijn echt heel erg leuk inderdaad! Ik twijfel nog of ik ze ook koop ...
Mijn laatste aankoop was deze skinny jeans:
Mijn laatste aankoop was deze skinny jeans:
Gast- Gast
Ik heb mezelf een H&M verbod opgelegd haha, Heb eergister mijn bestelling binnen gekregen en er is er nog 1 onderweg met kleren voor mijn zoon en een tas.
Gast- Gast
Ja dat heb ik mezelf dus ook opgelegd. Maar meer omdat ik vaak dingen bestel die ik toch niet houd.Storm schreef:Ik heb mezelf een H&M verbod opgelegd haha, Heb eergister mijn bestelling binnen gekregen en er is er nog 1 onderweg met kleren voor mijn zoon en een tas.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
_Chance schreef:Liva: moest je onder rembours betalen? Dat moest ik nmlk wel bij mijn laatste bestelling en dat vond ik zo'n gedoe. Als dat voortaan altijd is bestel ik niet meer bij de H&M..
Leuke vestjes btw!
Nee, hoef ik nooit. Doe het gewoon via een maandfactuur.
Gast- Gast
Ik heb trouwens nog iets heel leuks gekocht. En nu heb ik mezelf een koopverbod opgelegd voor de komende maanden, dus moet er maar extra van genieten
Een pip studio portomonnee Mijn oude ligt van ellende zowat uit elkaar en ik nu ik toch wat extra's gekregen had met Kerst vond ik dat ik 'm wel mocht kopen!
Een pip studio portomonnee Mijn oude ligt van ellende zowat uit elkaar en ik nu ik toch wat extra's gekregen had met Kerst vond ik dat ik 'm wel mocht kopen!
Gast- Gast
aaaah, ik vind deze zo leuk maar kan 'm niet vinden in de webshopLiva schreef:Whaha Reva! Hoeveel paar heb je gekocht? En welke?
Ik heb bij de h&m online geshopt:
Gast- Gast
Niet echt gekocht, alles is gekregen.
Een mega hok en 2 cavia's: Diezel en Dexter!
Een mega hok en 2 cavia's: Diezel en Dexter!
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Ik heb gister een nieuwe tv gekocht. Ik weet alleen niet hoe ik hier foto's kan toevoegen.
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Liva schreef:Ik heb trouwens nog iets heel leuks gekocht. En nu heb ik mezelf een koopverbod opgelegd voor de komende maanden, dus moet er maar extra van genieten
Mooi! Ook hebben!
Isis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10
Liva, die vestjes zijn leuk!
Heb je ze ook gehouden?
Ik heb die zwarte ook besteld, en nog een met tijgerprint en voor de rest nog het een en ander!
Stomme bij de H&M is dat ik altijd zoveel bestel en dat ik dan dat pakket open maak en denk, OHJA! Die had ik ook nog!
Mijn laatste aankoop (naast de nodige boodschappen), is dit (en dan niet de zonnebank, maar het kwartiertje eronder haha helaas!) ;
En dit is echt geniaaaaaaal spul, ik doe het in mijn badwater en als ik erin lig dan zijn mijn benen helemaal gladjes al en hoef ik alleen maar heel even het scheermes eroverheen te halen, en mijn benen zijn echt nog nooit zo glad geweest!
Heb je ze ook gehouden?
Ik heb die zwarte ook besteld, en nog een met tijgerprint en voor de rest nog het een en ander!
Stomme bij de H&M is dat ik altijd zoveel bestel en dat ik dan dat pakket open maak en denk, OHJA! Die had ik ook nog!
Mijn laatste aankoop (naast de nodige boodschappen), is dit (en dan niet de zonnebank, maar het kwartiertje eronder haha helaas!) ;
En dit is echt geniaaaaaaal spul, ik doe het in mijn badwater en als ik erin lig dan zijn mijn benen helemaal gladjes al en hoef ik alleen maar heel even het scheermes eroverheen te halen, en mijn benen zijn echt nog nooit zo glad geweest!
Gast- Gast
Storm schreef:aaaah, ik vind deze zo leuk maar kan 'm niet vinden in de webshopLiva schreef:Whaha Reva! Hoeveel paar heb je gekocht? En welke?
Ik heb bij de h&m online geshopt:
Bij Jongens 86 - 128.
Gast- Gast
Liva schreef:Ik heb trouwens nog iets heel leuks gekocht. En nu heb ik mezelf een koopverbod opgelegd voor de komende maanden, dus moet er maar extra van genieten
Die is echt cool! Ik ben een groot PIP fan. waar heb je die gekocht? Ik wist niet dat ze ook portomonnees hadden.
Wondergirl2- Zwijger
- Aantal berichten : 9
Punten : 10
Registratiedatum : 13-12-10
Zo gisteren geshopt voor oudjaar (wij doen thuis niks met sinterklaas of kerst maar wij doen dat met oudjaar) Ik heb m`n tante getrokken en mijn vriend smam. Daarna gaan we ook nog dobbelen dus wat ik heb gekocht:
Mokken met hartjes, Laptoptas, Boek, Blender, Bezem en een taartdoos.
Verder heb ik voor mezelf nog een magnetrondeksel gehaald (wordt die niet meer zo vies ) en een spijkerjurkje (afgeprijs voor 4.95) daar kon ik `m toch niet voor laten hangen
Mokken met hartjes, Laptoptas, Boek, Blender, Bezem en een taartdoos.
Verder heb ik voor mezelf nog een magnetrondeksel gehaald (wordt die niet meer zo vies ) en een spijkerjurkje (afgeprijs voor 4.95) daar kon ik `m toch niet voor laten hangen
Gast- Gast
Verjaardagscadeautje voor mijn vriend; hij staat inmiddels te pronken op het aanrecht.
Gast- Gast
Een mand die hier op lijkt.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Wondergirl2 schreef:Liva schreef:Ik heb trouwens nog iets heel leuks gekocht. En nu heb ik mezelf een koopverbod opgelegd voor de komende maanden, dus moet er maar extra van genieten
Die is echt cool! Ik ben een groot PIP fan. waar heb je die gekocht? Ik wist niet dat ze ook portomonnees hadden.
Gekocht via: kunstzinnigkadootje.nl
Gast- Gast
Ohh, ik heb veel te veel gekocht deze week!
o.a.
(In het grijs)
(en nog 8 andere kleuren)
o.a.
(In het grijs)
(en nog 8 andere kleuren)
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Trisha schreef:Oohh Femme! I looove Femme! Nu wil ik ooohoook....
bij de ici paris was hij in de aanbieding. 75ml met 50% korting! Dus dat was de moeite waard.
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Oh wat een leuke kleren! Zo jammer dat ik vanuit Belgie niet online kan bestellen bij H&M. Alhoewel mijn vriend dat niet erg vind geloof ik haha.
Mijn laatste aankopen zijn:
Kattentoren
Litter Locker + navullingen voor de kattenbakvulling.
&
Kattensnoepjes
Magnetisch bord
Douchegordijn en badmat (niet exact die op het plaatje)
Keramieke ovenschotel
Gekleurde lamp/lichtjes die knipperen door middel van geluid (moeilijk uit te leggen).
& verder nog boodschappen.
Edit: en nog 2 shirtjes maar kon er geen plaatje van vinden.
Mijn laatste aankopen zijn:
Kattentoren
Litter Locker + navullingen voor de kattenbakvulling.
&
Kattensnoepjes
Magnetisch bord
Douchegordijn en badmat (niet exact die op het plaatje)
Keramieke ovenschotel
Gekleurde lamp/lichtjes die knipperen door middel van geluid (moeilijk uit te leggen).
& verder nog boodschappen.
Edit: en nog 2 shirtjes maar kon er geen plaatje van vinden.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Deze, maar dan in de kleur zoals hieronder. Ik was het hele jaar al op zoek naar de perfecte schoenen, en dit zijn ze!
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Je laatste aankoop!
» Laatste aankoop topic !
» Jouw beste aankoop van de laatste tijd
» Show je niewste aankoop!
» Wat heb jij als laatste en op 1 na laatste gekocht?
» Laatste aankoop topic !
» Jouw beste aankoop van de laatste tijd
» Show je niewste aankoop!
» Wat heb jij als laatste en op 1 na laatste gekocht?
Pagina 7 van 7
Permissies van dit forum: