Show je laatste aankoop!
+40
Isis
Japie
Kabouter
Snoes
M_as
ExpressoB
Shisha
Penny Blossom
Dennenappel
Blueschick
Plien84
Pien
Arwyn
Minx
TwistedAngel
Blond
claudiaveronique
Coccinelle
smurfie
Zora
Prosecco
Zwerver
Sarah1985
Lejow
Aziraphale
Dora
Tyrael
Tsjip
_Inge_
Muffin
Mamsie
Bliss
Phileine
BJA
Sugarfall
VeryCherry
Lady4
Suus
Blair
Jeanette
44 plaatsers
Pagina 5 van 7
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Show je laatste aankoop!
De grote versie, vond ze zo tof dat ik ze echt niet kon laten staan. enne nog met 50% korting ook:)
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb deze drie dingen op de H&M shop besteld.
Rood huispak
Rood jurkje
Zwart jurkje
Rood huispak
Rood jurkje
Zwart jurkje
Gast- Gast
Ik vind die jurkjes leuk, maar heb er totaal het figuur niet voor...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dat jurkje in het zwart is ook mijn laatste aankoop! De rode vind ik ook erg leuk maar matcht niet met de kleur van mijn tattoo haha.
Blueschick- Fluisteraar
- Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10
En ze zijn maar een tientje .. die zwarte hadden ze alleen niet meer in mijn maat, alleen een maatje kleiner dus hopelijk gaat dat passen
@ lejow, dat is altijd jammer. Het is altijd weer een uitdaging om je te kleden naar je figuur. Ik zie het soms op foto's.. dan denk ik achteraf "Oh, in de spiegel zag het er beter uit haha"
@ lejow, dat is altijd jammer. Het is altijd weer een uitdaging om je te kleden naar je figuur. Ik zie het soms op foto's.. dan denk ik achteraf "Oh, in de spiegel zag het er beter uit haha"
Gast- Gast
OOh wat een gaaf jurkje. * baalt nu als een stekker van der zwangerschapsbuikje, en dat ik nog niet mag trainen*
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Lejow schreef:Ik vind die jurkjes leuk, maar heb er totaal het figuur niet voor...
Same here, helaas!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Mamsie schreef:OOh wat een gaaf jurkje. * baalt nu als een stekker van der zwangerschapsbuikje, en dat ik nog niet mag trainen*
Kun je hem aan een hangertje hangen, voor als hij wel weer past. (Jij komt vast wel weer terug in je oude strakke figuurtje Heb wel eens foto's gezien op het oude yes forum! Zo strak wil ik ook wel zijn na een bevalling haha! )
Gast- Gast
Ik heb dat jurkje maar dan met 3/4 mouwtjes en vind hem juist wel fijn voor m'n buikje, haha.
Door de plooien valt-ie veel minder op!
Door de plooien valt-ie veel minder op!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Punk'd schreef:Mamsie schreef:OOh wat een gaaf jurkje. * baalt nu als een stekker van der zwangerschapsbuikje, en dat ik nog niet mag trainen*
Kun je hem aan een hangertje hangen, voor als hij wel weer past. (Jij komt vast wel weer terug in je oude strakke figuurtje Heb wel eens foto's gezien op het oude yes forum! Zo strak wil ik ook wel zijn na een bevalling haha! )
hahaha zo heb ik er al 2 in de kast hangen en nee dat werkt niet erg goed voor mijn humeur. Ik pas hem dan af en toe en dan zit het toch nog niet goed. ( lees ik krijg hem niet dicht whahhahaa ).
Ik hoop dat ik weer mijn strakke lijf terug krijg al zal mijn buik nu niet meer echt mooi zijn. Maakt niet veel uit hoor maar het rolletje moet wel weg! Ik mag nog niet sporten ivm mijn bekken problemen. Heeeeeel erg balen.
Ik overweeg corrigerend ondergoed hahaha. Sexy
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Mamsie schreef:Punk'd schreef:Mamsie schreef:OOh wat een gaaf jurkje. * baalt nu als een stekker van der zwangerschapsbuikje, en dat ik nog niet mag trainen*
hahaha zo heb ik er al 2 in de kast hangen en nee dat werkt niet erg goed voor mijn humeur. Ik pas hem dan af en toe en dan zit het toch nog niet goed. ( lees ik krijg hem niet dicht whahhahaa ).
Ik hoop dat ik weer mijn strakke lijf terug krijg al zal mijn buik nu niet meer echt mooi zijn. Maakt niet veel uit hoor maar het rolletje moet wel weg! Ik mag nog niet sporten ivm mijn bekken problemen. Heeeeeel erg balen.
Ik overweeg corrigerend ondergoed hahaha. Sexy
haha lekker boeiend als een jurkje dan mooier zit.. Niemand die het hopelijk ziet haha.
Nee het kan inderdaad ook wel op je humeur werken als het nog steeds niet helemaal goed zit. Balen zeg!
Ik heb dat eens gehad met een broek (ik was een jaar of 15). Ik had een super mooie miss sixty broek, hij zat echt heel erg laag maar wel gewoon helemaal prima. Toen was ik wat aangekomen, kon die niet meer dicht. Ik heel hard sporten/minder eten.. zat hij weer goed (yes me humeur was weer toppie).. Zat ik bij mijn vriend op schoot, viel er iets op de grond.. dus ik zei :"ik pak het wel".. Ik buig door me benen en hoppaa precies op mijn bil (hij had geen kontzakken) scheurde die broek uit bij mijn vriend in zijn face (dag goede humeur.. haha nou ja het was natuurlijk stiekem wel hillarisch..) en toen had ik mezelf er maar bij neergelegd dat ik 15 was en waarschijnlijk nog wel wat zou groeien in de breedte
Gast- Gast
Hahahha mamsie herkenbaar, ik heb ook 2 jurkjes in de kast hangen voor de zomer, nu nog zorgen dat ik erin pas en dat mijn 2 maanden zwangere buikje niet te zien is Wel een leuk jurkje die zwarte, ga eens bij de h&m kijken.
Laatst aangepast door Mama_van2 op di 21 dec 2010 - 2:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow?dept=DAM_KLAKJ_SE&shoptype=S
Ze hebben alleen nog de rode in een 40 of 42.
(Vanmorgen hadden ze gewoon nog alle 3 de kleuren in bijna alle maten :o )
H&M vult s morgens bijna altijd aan rond 07:00 ofzo. Dan heb je de meeste kans. (Vooral op donderdag, dan is het vaak ook nieuwe collectie) - okee ik klink als een waren onlineshop verslaafde
Ze hebben alleen nog de rode in een 40 of 42.
(Vanmorgen hadden ze gewoon nog alle 3 de kleuren in bijna alle maten :o )
H&M vult s morgens bijna altijd aan rond 07:00 ofzo. Dan heb je de meeste kans. (Vooral op donderdag, dan is het vaak ook nieuwe collectie) - okee ik klink als een waren onlineshop verslaafde
Gast- Gast
Oeeeh dat jurkje vind ik ook erg leuk! Erg mooie prijs ook!
Helaas zit er hier geen H&M in de buurt, waardoor ik niet kan kijken of ze daar nog hangen.
Helaas zit er hier geen H&M in de buurt, waardoor ik niet kan kijken of ze daar nog hangen.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
En een paar gave laarzen waar helaas geen foto van is.
En ook nog een gaaf shirtje van Dept uit de nieuwe voorjaarscollectie alweer, maar zag dat ie nog niet op de site stond.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Qua kleding was mijn laatste aankoop een bolero vest van Vero Moda en een rok van Silver creek. En een zwarte broek van Tripper met een shirt van Silver creek.
Maar mijn echte laatste aankoop is deze kast. (Ik heb hem al ingericht):
Maar mijn echte laatste aankoop is deze kast. (Ik heb hem al ingericht):
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Dankjewel! Ben er ook erg blij mee!Theedoosje schreef:Oe die is erg mooi BlackRabbit!
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
Had een cadeaubon gekregen van Etos + een bon met 10% korting, dus heb mezelf deze cadeau gedaan;
En de enige 'wijn' die ik echt lekker vind;
En de enige 'wijn' die ik echt lekker vind;
Gast- Gast
Ik heb ook weer geshopt! Niet teveel want ik moet een beetje zuinig aan doen.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
huh ik wilde een plaatje plakken hier (van google) voorheen kon dat altijd op de yes.. hier niet?.. wie helpt me?
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
ExpressoB, bij eigenschappen de URL kopieren...en bij reactie plaatsen het 16e vakje (afbeelding) aanklikken, URL in plakken en klaar=kees.
Deze had ik voor kerst gekocht.. Dat was als laatst.
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
En nog twee dingen maar die kan ik niet vinden. Heb het besteld dus nog niet echt gekocht.
Gast- Gast
wat een leuke armband zeg tanja! is die ook van de H&M?
Ik heb per ongeluk een overhemd van mijn vriend in de droger gestopt en die was toen in plaats van maatje vriend naar maatje powerbabe gegaan haha, dus ik heb net twee mooie overhemden voor hem gekocht om het goed te maken.
Niet zo boeiend, gewoon een witte en een soort houthakkersshirt die ik wel cool vond.
even kijken!
Ik heb per ongeluk een overhemd van mijn vriend in de droger gestopt en die was toen in plaats van maatje vriend naar maatje powerbabe gegaan haha, dus ik heb net twee mooie overhemden voor hem gekocht om het goed te maken.
Niet zo boeiend, gewoon een witte en een soort houthakkersshirt die ik wel cool vond.
even kijken!
Gast- Gast
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Je laatste aankoop!
» Laatste aankoop topic !
» Jouw beste aankoop van de laatste tijd
» Show je niewste aankoop!
» Wat heb jij als laatste en op 1 na laatste gekocht?
» Laatste aankoop topic !
» Jouw beste aankoop van de laatste tijd
» Show je niewste aankoop!
» Wat heb jij als laatste en op 1 na laatste gekocht?
Pagina 5 van 7
Permissies van dit forum: