Deel van dak nieuw stadion FC Twente ingestort
+11
Aziraphale
Zininzon
banjer49
Sterre
Inge
May
Pien
Kabouter
Monte
Sarah1985
Lejow
15 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Deel van dak nieuw stadion FC Twente ingestort
Naast het enorme schuldgevoel, kom je ook nooit meer ergens aan de bak.Lejow schreef:Ach ach, je zal er verantwoordelijk voor zijn
Gast- Gast
Odilia schreef:Naast het enorme schuldgevoel, kom je ook nooit meer ergens aan de bak.Lejow schreef:Ach ach, je zal er verantwoordelijk voor zijn
In ieder geval niet in de bouw.
Echt erg dat zoiets kan gebeuren. Ik dacht eigenlijk meteen al dat er ergens fouten waren gemaakt. Dit gebeurd echt niet zomaar.
Gast- Gast
banjer49 schreef:echt wat een drama daaro, vreselijk als je te horen krijgt als je vriend is overleden, mijn nichtje belde net, het is een kameraad van hun die daar overleden is, en zijn vader is een van de zwaargewonden vreselijk zeg.
was verkeerd geinformeerd , zijn vader was vier jaar geleden al overleden
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Zininzon schreef:De andere die is overleden is een jongen van 24 uit Oldenzaal
Erg triest hoor.
Een vriend van mij werkt trouwens bij het staalbedrijf waarvan de constructie is en waar Dave ook werkte.
Ik moest daar ook direct aan denken, T. toch?
Maar hier in de omgeving is het de afgelopen dagen echt gesprek van de dag geweest geloof ik. Maar vervelend voor de betrokkenen natuurlijk. Ik ben benieuwd hoe lang het allemaal gaat duren. Voorlopig zal er niet gespeeld worden en voor mij dus niet gewerkt.
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10
Xanna schreef:Zininzon schreef:De andere die is overleden is een jongen van 24 uit Oldenzaal
Erg triest hoor.
Een vriend van mij werkt trouwens bij het staalbedrijf waarvan de constructie is en waar Dave ook werkte.
Maar hier in de omgeving is het de afgelopen dagen echt gesprek van de dag geweest geloof ik. Maar vervelend voor de betrokkenen natuurlijk. Ik ben benieuwd hoe lang het allemaal gaat duren. Voorlopig zal er niet gespeeld worden en voor mij dus niet gewerkt.
Ja, hij. Ik hoorde gisteren van iemand anders van de vereniging dat hij nog een deelberekening ervoor heeft gemaakt.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Zininzon schreef:Xanna schreef:Zininzon schreef:De andere die is overleden is een jongen van 24 uit Oldenzaal
Erg triest hoor.
Ja, hij. Ik hoorde gisteren van iemand anders van de vereniging dat hij nog een deelberekening ervoor heeft gemaakt.
Jee, dat is schrikken. Al zegt mijn gevoel dat er sprake is van een planning/communicatiefout. Het scherm van meer dan 10000 kilo is al opgehangen, terwijl de dwarsliggers er nog niet in zaten..Maar als dat niet zo is en het ligt aan moeiheid van de constructie, dan krabt hij ook wel even achter zijn oor denk ik..
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» En weer een nieuw deel.. mijn moeder...UPDATE pag 4
» Tent ingestort op Pukkelpop
» Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.
» Is er iemand die bij FFF ADO-stadion in Den Haag sport??
» Is er iemand die bij FFF ADO-stadion Den Haag sport?
» Tent ingestort op Pukkelpop
» Nieuw kapsel/kleding nieuw 'leven'.
» Is er iemand die bij FFF ADO-stadion in Den Haag sport??
» Is er iemand die bij FFF ADO-stadion Den Haag sport?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: