Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Deel van dak nieuw stadion FC Twente ingestort

+11
Aziraphale
Zininzon
banjer49
Sterre
Inge
May
Pien
Kabouter
Monte
Sarah1985
Lejow
15 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Deel van dak nieuw stadion FC Twente ingestort - Pagina 3 Empty Re: Deel van dak nieuw stadion FC Twente ingestort

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 21:21

Lejow schreef:Ach ach, je zal er verantwoordelijk voor zijn Sad
Naast het enorme schuldgevoel, kom je ook nooit meer ergens aan de bak.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Deel van dak nieuw stadion FC Twente ingestort - Pagina 3 Empty Re: Deel van dak nieuw stadion FC Twente ingestort

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 22:26

Odilia schreef:
Lejow schreef:Ach ach, je zal er verantwoordelijk voor zijn Sad
Naast het enorme schuldgevoel, kom je ook nooit meer ergens aan de bak.

In ieder geval niet in de bouw.

Echt erg dat zoiets kan gebeuren. Ik dacht eigenlijk meteen al dat er ergens fouten waren gemaakt. Dit gebeurd echt niet zomaar.

Gast
Gast

Bericht  banjer49 za 9 jul 2011 - 4:47

banjer49 schreef:echt wat een drama daaro, vreselijk als je te horen krijgt als je vriend is overleden, mijn nichtje belde net, het is een kameraad van hun die daar overleden is, en zijn vader is een van de zwaargewonden vreselijk zeg.

was verkeerd geinformeerd Embarassed , zijn vader was vier jaar geleden al overleden
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Xanna za 9 jul 2011 - 10:15

Zininzon schreef:De andere die is overleden is een jongen van 24 uit Oldenzaal Sad

Erg triest hoor.
Een vriend van mij werkt trouwens bij het staalbedrijf waarvan de constructie is en waar Dave ook werkte.

Ik moest daar ook direct aan denken, T. toch?

Maar hier in de omgeving is het de afgelopen dagen echt gesprek van de dag geweest geloof ik. Maar vervelend voor de betrokkenen natuurlijk. Ik ben benieuwd hoe lang het allemaal gaat duren. Voorlopig zal er niet gespeeld worden en voor mij dus niet gewerkt.

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Zininzon za 9 jul 2011 - 11:30

Xanna schreef:
Zininzon schreef:De andere die is overleden is een jongen van 24 uit Oldenzaal Sad

Erg triest hoor.
Een vriend van mij werkt trouwens bij het staalbedrijf waarvan de constructie is en waar Dave ook werkte.

Maar hier in de omgeving is het de afgelopen dagen echt gesprek van de dag geweest geloof ik. Maar vervelend voor de betrokkenen natuurlijk. Ik ben benieuwd hoe lang het allemaal gaat duren. Voorlopig zal er niet gespeeld worden en voor mij dus niet gewerkt.

Ja, hij. Ik hoorde gisteren van iemand anders van de vereniging dat hij nog een deelberekening ervoor heeft gemaakt.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Xanna za 9 jul 2011 - 19:48

Zininzon schreef:
Xanna schreef:

Erg triest hoor.

Ja, hij. Ik hoorde gisteren van iemand anders van de vereniging dat hij nog een deelberekening ervoor heeft gemaakt.

Jee, dat is schrikken. Al zegt mijn gevoel dat er sprake is van een planning/communicatiefout. Het scherm van meer dan 10000 kilo is al opgehangen, terwijl de dwarsliggers er nog niet in zaten..Maar als dat niet zo is en het ligt aan moeiheid van de constructie, dan krabt hij ook wel even achter zijn oor denk ik.. Rolling Eyes

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: