Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat hebben jullie boven het bed hangen ...

+9
Silver
Oasis
rapa nui
Raindrop
Zininzon
Mizz_S
Sarah1985
Angela_1986
Pien
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie boven het bed hangen ...

Bericht  SparklingEyes vr 8 jul 2011 - 4:01

Wij hebben een schilderij boven het bed hangen, van een vrouw met een rode jurk. Hij is echt onwijs mooi, was een tijd lang verkrijgbaar bij Expo.

In het nieuwe huis komt 'ie ook te hangen, maar dan wel met een andere kleur erachter op de muur, die is nu saai wit. In het nieuwe huis krijgt de muur een kleurtje :P

SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie boven het bed hangen ...

Bericht  Error vr 8 jul 2011 - 4:52

Ook ik heb een schuin dak boven mijn bed. Aan de zijkant van mijn bed hangt een grote fotolijst waarin 10 foto's kunnen in het wit. Heb hier zwarte-witte foto's in.
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie boven het bed hangen ...

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 2:24

Wij hebben ook zo'n kleur op de muur Parels en een antraciet kleurige boxpring. Ik heb zelf 3 kleine dikke canvas doeken bekleed met dit behang van Pip Studio :

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... - Pagina 2 0__4396_ms2.rvf_1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie boven het bed hangen ...

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 6:50

Oh, dat is zeker ook een leuk idee Razz!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie boven het bed hangen ...

Bericht  Bliss di 12 jul 2011 - 11:00

Ik heb ook nog niks boven mn bed, dus kijk even of hier nog meer tips voorbij komen (en ik heb al leuke dingen gezien ook). Misschien doe ik ook wel iets met foto's, een soort collage ofzo. Heb er zo veel!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie boven het bed hangen ...

Bericht  Kreeftje wo 13 jul 2011 - 11:23

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... - Pagina 2 Fotoshuisklaar51



wij hebben dit!
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : noord-brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie boven het bed hangen ...

Bericht  Bliss wo 13 jul 2011 - 11:45

Ik zit er idd ook aan te denken om een tekst op mn muur te plakken, lijkt me ook wel gaaf!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie boven het bed hangen ...

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 21:16

Wij hebben niets, maar ik heb zelf een hoofdbord gemaakt (die ik nog mooier wil maken dan dat hij nu is haha) en die is al aardig hoog en breed.

Het moet een beetje dit idee worden (alleen dan in het grijs en minder van die knopen). Hij is bij ons ook breder dan het bed.

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... - Pagina 2 SOFA.COM-3419_Valentine_011

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie boven het bed hangen ... - Pagina 2 Empty Re: Wat hebben jullie boven het bed hangen ...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum