Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat hebben jullie bij het voorraam hangen? En ideeën welkom!

+3
rapa nui
duckie
Mida4you
7 plaatsers

Ga naar beneden

Wat hebben jullie bij het voorraam hangen? En ideeën welkom! Empty Wat hebben jullie bij het voorraam hangen? En ideeën welkom!

Bericht  Mida4you wo 23 nov 2011 - 9:06

Ik ben op zoek naar leuke inspiratie voor ons voorraam. Ik ben zo inspiratieloos dat ik niets weet om op te hangen. Dit is ons nieuwe huisje en zo is onze stijl: Ik hoop dat de foto van het voorraam een beetje duidelijk is, anders maak ik morgen even een nieuwe. We hebben een klein woonkamertje dus het moet niet al te druk zijn voor het raam met allerlei tierelantijntjes.

Wat hebben jullie bij het voorraam hangen? En ideeën welkom! Foto-IITPOOMR

Wat hebben jullie bij het voorraam hangen? En ideeën welkom! Foto-WHBUZYBT
(Let niet op de strepen op het laminaat, had toen net gedweild)

Wat hebben jullie bij het voorraam hangen? En ideeën welkom! Foto-H8NMOYKT

Ideeën, komt u maar Very Happy!!!!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat hebben jullie bij het voorraam hangen? En ideeën welkom! Empty Re: Wat hebben jullie bij het voorraam hangen? En ideeën welkom!

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 9:56

Waarom wil je iets voor de ramen hangen, anders dan rolgordijnen of vitrage?

Gast
Gast

Wat hebben jullie bij het voorraam hangen? En ideeën welkom! Empty Re: Wat hebben jullie bij het voorraam hangen? En ideeën welkom!

Bericht  duckie wo 23 nov 2011 - 10:21

ik heb er een lange kronkelige tak hangen met wat dingetjes dr aan... hier in de buurt hebben heel veel dat en iedere tak is weer anders want iedereen heeft dr andere dingen aan hangen...
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Mida4you wo 23 nov 2011 - 10:22

duckie schreef:ik heb er een lange kronkelige tak hangen met wat dingetjes dr aan... hier in de buurt hebben heel veel dat en iedere tak is weer anders want iedereen heeft dr andere dingen aan hangen...

Als je goed kijkt hebben wij dat al voor een raam hangen ( 3e foto )
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Mida4you wo 23 nov 2011 - 10:22

Maura schreef:Waarom wil je iets voor de ramen hangen, anders dan rolgordijnen of vitrage?

Gewoon iets leuks maar geen andere rolgordijnen of vitrage hoor.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  rapa nui wo 23 nov 2011 - 10:23

Ik zou er zelf ook niets voor hangen, vind je kamer nu wel mooi, gezellig maar ook nog rustig ingericht. Ik heb zelf iets hogere planten. Wat ik wel mooi vind maar vaak weer te druk wordt is een soort glas in lood ervoor. Nu klinkt dat denk ik erg oubollig maar ik heb op kunstmarkten wel mooie, moderne versies gezien die een rustige uitstraling hadden. Lijkt me wel extra sfeer in de kamer brengen ivm het zonlicht/gekleurde licht. Maar ik heb zelf nog nooit de perfecte gevonden en om het zelf te laten ontwerpen hangt er weer een prijskaartje aan wat misschien meer voor een verjaardag oid is.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Marin wo 23 nov 2011 - 10:40

Ik heb zo'n rieten hart hangen..Niet echt origineel, maar toch wel leuk. En m'n rolgordijn is wel heel origineel, want die heb ik speciaal meegenomen uit Engeland smile

Wat hebben jullie bij het voorraam hangen? En ideeën welkom! Fe636308
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast wo 23 nov 2011 - 10:44

Je staat mooi in het raam, Joy. Very Happy

Persoonlijk vind ik iets voor het raam hangen niet mooi. Het is dan ook zo dat ik enkel rolgordijnen (zonwerend) en vitrage voor mijn raam heb hangen. Het leuke vind ik dan wel weer dat ik twee lampen voor mijn raam heb en de buurman ook. Dat mijn rolgordijn net zo hoog hangt, als de rolgordijn van de buurvrouw. Toch een drieeenheid. :P

Gast
Gast

Bericht  me1987 wo 23 nov 2011 - 11:27

Ìk zie dat je Plissè gordijnen hebt, kun je die niet laten zakken vanaf boven? (die van mij wel).
Zo krijg je een speels effect.
Verder zou ik een paar mooie lampjes, planten, fotolijstjes, lantaans, kaarsenstandaard etc in de vensterbank zetten.(bijvoorbeeld)
me1987
me1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 106
Punten : 165
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Mida4you wo 23 nov 2011 - 20:50

rapa nui schreef:Ik zou er zelf ook niets voor hangen, vind je kamer nu wel mooi, gezellig maar ook nog rustig ingericht. Ik heb zelf iets hogere planten. Wat ik wel mooi vind maar vaak weer te druk wordt is een soort glas in lood ervoor. Nu klinkt dat denk ik erg oubollig maar ik heb op kunstmarkten wel mooie, moderne versies gezien die een rustige uitstraling hadden. Lijkt me wel extra sfeer in de kamer brengen ivm het zonlicht/gekleurde licht. Maar ik heb zelf nog nooit de perfecte gevonden en om het zelf te laten ontwerpen hangt er weer een prijskaartje aan wat misschien meer voor een verjaardag oid is.

Ik zat er zelf ook aan te denken om er hogere planten voor te zetten ( 2 mooie grote potten en daarin een plant ) en dan verder niets ervoor.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Mida4you wo 23 nov 2011 - 20:51

me1987 schreef:Ìk zie dat je Plissè gordijnen hebt, kun je die niet laten zakken vanaf boven? (die van mij wel).
Zo krijg je een speels effect.
Verder zou ik een paar mooie lampjes, planten, fotolijstjes, lantaans, kaarsenstandaard etc in de vensterbank zetten.(bijvoorbeeld)

Nee dat zijn deze Plissé gordijnen niet.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Error wo 23 nov 2011 - 22:47

Ik heb vrij kleine ramen vergeleken met de TO, maar even voor het idee :

Wat hebben jullie bij het voorraam hangen? En ideeën welkom! Foto-REDODB48

Inmiddels staat er voor het linkerraam nog een klein donkerbruin potje met een vetplantje bij.

Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Error wo 23 nov 2011 - 22:49

Ik zou in jouw geval ook voor wat grotere bloempotten met planten gaan, zeker voor dat raam bij je eettafel. En misschien kun je nu met kerst ofzo aan die tak wat leuke kerstballen/andere kerstdingen hangen, dan valt ie misschien ook iets meer op.
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  Olijfje do 24 nov 2011 - 0:38

Leuk rolgordijn Joy!
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Marin do 24 nov 2011 - 0:40

Olijfje schreef:Leuk rolgordijn Joy!

Dank je, ben er ook nog altijd heel blij mee.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: