Dit mag toch helemaal niet?
+2
Minx
Sushi
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dit mag toch helemaal niet?
.
Laatst aangepast door Sushi op vr 26 okt 2012 - 23:10; in totaal 1 keer bewerkt
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Re: Dit mag toch helemaal niet?
Ze had het niet mogen doen, maar waarschijnlijk heeft ze het als een soort van vriendendienst gedaan zodat het voor jou niet uit de lucht komt vallen
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Inderdaad. Het mag waarschijnlijk niet, maar ik denk dat haar gedachte er achter was dat je er in ieder geval op voorbereid was. En je was er immers zelf ook al van uit gegaan. Dus zie het probleem niet helemaal. Zou het iets anders vinden als je een vast contract had gehad.
Gast- Gast
Alhoewel het niet mag, is de bedoeling alleen maar goed zoals ik het lees. Ik zou proberen er niet zo mee in mijn maag te zitten.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
.
Laatst aangepast door Sushi op vr 26 okt 2012 - 23:10; in totaal 1 keer bewerkt
Sushi- Kletskop
Bij mijn studie heb ik geleerd dat dit inderdaad niet mag en zelfs wettelijk verboden is. Iedereen die bij personeelszaken, salarisadministratie of dergelijke werkt, heeft een zwijgplicht.
Gast- Gast
Nee het mag niet en ja, ik vind je eigenlijk best een zeurpiet. Ze is een vriendin geef je aan. Ze bedoelt het goed en voor jou komt het niet als een verassing.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
TiramisuSweet schreef:Bij mijn studie heb ik geleerd dat dit inderdaad niet mag en zelfs wettelijk verboden is. Iedereen die bij personeelszaken, salarisadministratie of dergelijke werkt, heeft een zwijgplicht.
Tegenover derden ja, maar Suuske gaat het toch rechtstreeks aan? Het is niet netjes en ik denk dat ze ook wel wat normen / waarden van het bedrijf aan haar laars lapt maar echt verboden zal het niet zijn.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Suuske schreef:Maar het valt me wel op dat ze vaak dingen verteld die ze niet hoort te vertellen. Ze zit bij pz en weet natuurlijk ontzettend veel over verschillende werknemers. Ik weet echt heel veel dingen die ik niet hoor te weten. Ik hou die dingen vervolgens wel voor mezelf, maar ik vind het vreemd dat ze mij flink wat vertrouwelijke informatie vertelt...
Hier zou ik wel wat over zeggen tegen haar. Geef gewoon aan dat je die dingen niet wilt horen naast dat ze het ook niet mág vertellen.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Tuinstoel schreef:TiramisuSweet schreef:Bij mijn studie heb ik geleerd dat dit inderdaad niet mag en zelfs wettelijk verboden is. Iedereen die bij personeelszaken, salarisadministratie of dergelijke werkt, heeft een zwijgplicht.
Tegenover derden ja, maar Suuske gaat het toch rechtstreeks aan? Het is niet netjes en ik denk dat ze ook wel wat normen / waarden van het bedrijf aan haar laars lapt maar echt verboden zal het niet zijn.
Nou, dat is het dus wel, als die vriendin van Suuske dit dus niet tegen haar hoort te zeggen. Dan nog heeft ze haar zwijgplicht want anders zegt ze toch niet 'je hebt dit niet van mij hoor'
Gast- Gast
luisa schreef:Nee het mag niet en ja, ik vind je eigenlijk best een zeurpiet. Ze is een vriendin geef je aan. Ze bedoelt het goed en voor jou komt het niet als een verassing.
Hier ben ik het mee eens. Net als die informatie over andere werknemers, nu werken jullie bij hetzelfde bedrijf dus ken je die mensen, maar zou je het ook vreemd vinden als een andere vriendin vertelt over wat zij meemaakt op haar werk?
Gast- Gast
.
Laatst aangepast door Sushi op vr 26 okt 2012 - 23:09; in totaal 1 keer bewerkt
Sushi- Kletskop
Maar heb je het dan ook gezegd tegen je collega, dat je die vertrouwelijke informatie niet wilt horen?
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Huh,dit kan toch helemaal niet?
» Hoe zet ik dit in mijn CV(of helemaal niet)?
» Ik was eigenlijk helemaal niet op zoek.
» Ik spoor niet helemaal geloof ik..
» Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap..
» Hoe zet ik dit in mijn CV(of helemaal niet)?
» Ik was eigenlijk helemaal niet op zoek.
» Ik spoor niet helemaal geloof ik..
» Nog steeds niet helemaal oke na zwangerschap..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: