Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.A.V. Eerste uurtje van je dag.

+18
xxgermaxx
M-G
JD
Bliss
Roxi3
smooch
SoGood
Jelin
Pussycat
Lejow
Silver
Caresses
Rush
Sweety
Tazz
Phileine
Rapunzel
Error
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

N.A.V. Eerste uurtje van je dag.  - Pagina 2 Empty Re: N.A.V. Eerste uurtje van je dag.

Bericht  SoGood ma 11 jul 2011 - 1:47

Joh, dan doe je toch een ander standje waarbij je niet in elkaars gezicht hoeft te ademen. Wink
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.A.V. Eerste uurtje van je dag.  - Pagina 2 Empty Re: N.A.V. Eerste uurtje van je dag.

Bericht  smooch ma 11 jul 2011 - 1:51

Sogood schreef:Joh, dan doe je toch een ander standje waarbij je niet in elkaars gezicht hoeft te ademen. Wink

Inderdaad.
Ik ben ook niet van de ochtendseks maar mijn vriend wel. Af en toe kom ik hem wel tegemoet smile moet kunnen.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Roxi3 ma 11 jul 2011 - 2:40

Ik slaap liever een uurtje langer, wij zijn meer van de avond.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Bliss di 12 jul 2011 - 10:44

Pussycat schreef:Nou ik wil best seks hoor s'ochtends... maar dan wil ik wel lief wakker gemaakt worden angel
Enne.. als we dan uit onze monden stinken dan zoenen we toch niet?

Hmm, seks zonder zoenen vind ik wel vreemd eigenlijk! Het kan aan mij liggen, maar als ik seks heb, zoen ik er ook bij.

Maar ff ontopic, niet dat ik nou zoveel ervaring heb met ochtendseks, maar ik vind t wel relaxed. Mits het weekend is en ik enigszins uit kan slapen! Doordeweeks vóór het werk zou ik er echt niet eerder voor opstaan, dan is mijn nachtrust me heilig. Maar als je verder niet veel plannen hebt die dag en je lekker rustig aan kunt doen, vind ik het heerlijk om lekker lang in bed te blijven liggen (en te seksen smile). Wél liefst met gepoetste tanden!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 20:52

Laat mij maar slapen haha

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 21:42

Lejow schreef:
Punk'd schreef:hahah Sweety, dat is ook het eerste wat ik dacht..

Brrr ik voel mezelf ook echt ranzig 's ochtends en projecteer dat direct op mijn vriend (hij is dus standaart ook ranzig 's ochtends) :P

Nee dat is echt niets voor mij, eerst douchen en tandenpoetsen dan ben ik er helemaal klaar voor Wink

+ 1...
Blegh, alles plakt enzo

Okee nu weten we dus ook wat jij met 't laatste uurtje van de dag doet...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 6:44

slapen, van mij hoeft het in de ochtend niet echt!

Gast
Gast

Bericht  JD do 14 jul 2011 - 7:01

slapen is heilig voor me....daar kan zelfs seks niet tegenop haha!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  M-G za 16 jul 2011 - 10:45

Ik ben geen ochtendmens dus ik slaap liever een uurtje langer uit N.A.V. Eerste uurtje van je dag.  - Pagina 2 394967 sowieso wil ik 's ochtends eerst mijn tanden poetsen en het liefst ook nog even douchen:-)
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast za 16 jul 2011 - 11:37

Doordeweeks ga ik er echt geen uur eerder voor wakker worden. In het weekend vind ik ochtendseks geen probleem :P.

Gast
Gast

Bericht  xxgermaxx di 19 jul 2011 - 8:22

Ligt eraan als ik vroeg moet beginnen op me werk dan draai ik me liever nog een keer om maar als we beiden vrij zijn dan gebeurt het wel regelmatig.
Anders maakt het me niet uit.
xxgermaxx
xxgermaxx
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 12
Punten : 12
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 9:24

Ik heb 's ochtend altijd kei honger, dus het eerste wat ik wil is een boterham. :P

Gast
Gast

Bericht  xxgermaxx di 19 jul 2011 - 9:50

Luana schreef:Ik heb 's ochtend altijd kei honger, dus het eerste wat ik wil is een boterham. :P

Haha dat kan ook 👅
xxgermaxx
xxgermaxx
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 12
Punten : 12
Registratiedatum : 19-07-11

Bericht  Tabbert di 19 jul 2011 - 10:16

Ik vind ochtendseks juist te gek.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Arwyn di 19 jul 2011 - 21:43

Wij zijn heel goed in de wekker zetten op de tijd dat je, als je je haast, nog net op tijd voor je werkt bent, dus dan hebben we niet echt tijd voor wat anders, haha Wink
Ik moet ook in het weekend regelmatig werken, dus dat werkt dan ook niet echt.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Chelle zo 24 jul 2011 - 3:13

Sweety schreef:Slapen Very Happy
Moet er niet aan denken eigenlijk... Zo'n ochtendlucht uit je mond... bleh... :p

+1 haha!!
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868

Bericht  Bruintje Beer zo 24 jul 2011 - 8:31

Chelle schreef:
Sweety schreef:Slapen Very Happy
Moet er niet aan denken eigenlijk... Zo'n ochtendlucht uit je mond... bleh... :p

+1 haha!!
lol! Oh bah dat vind ik ook
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: