Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waar parkeren stadsschouwburg Groningen?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Waar parkeren stadsschouwburg Groningen? Empty Waar parkeren stadsschouwburg Groningen?

Bericht  Arwyn di 7 jun 2011 - 8:21

We gaan binnenkort naar de stadsschouwburg in Groningen.
We gaan met de auto en moeten dus ergens parkeren. Er staat wel wat over op de site, maar 9,50 voor een paar uurtjes parkeren vind ik wel erg duur!
Weet een van jullie toevallig een plek waar we gratis kunnen parkeren in de buurt van de schouwburg?
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waar parkeren stadsschouwburg Groningen? Empty Re: Waar parkeren stadsschouwburg Groningen?

Bericht  Zora di 7 jun 2011 - 8:23

Parkeren bij het UMCG? Dat is op loopafstand, maar ook niet heeeeel goedkoop volgens mij. Verder kun je volgens mij best even een beetje rondrijden in die buurt. Lang niet alles is daar betaald parkeren, zeker 's avonds niet.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Waar parkeren stadsschouwburg Groningen? Empty Re: Waar parkeren stadsschouwburg Groningen?

Bericht  Arwyn di 7 jun 2011 - 8:25

UMCG kun je volgens mij 's avonds niet parkeren als je geen bezoeker bent..
M'n broer woonde er vlakbij, dus dat hebben we al een keer geprobeerd en volgens mij kon het niet toen.
Toch bedankt voor de tip Wink
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Zora di 7 jun 2011 - 8:52

Volgens mij kan het wel gewoon hoor smile staat iig niks over op de site

http://www.umcg.nl/NL/UMCG/overhetumcg/bereikbaarheid/Parkeren/parkeergarage_zuid/Pages/default.aspx
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Phileine di 7 jun 2011 - 9:05

Je zou best bij mij mogen parkeren, maar dat is nog wel een flink stuk lopen. Even nieuwsgierig, naar welke voorstelling ga je? :-)
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 9:09

Damsterdiep bij het kruispunt. Vanaf de stad gezien heb je dan aan de linkerkant de weg naar het UMCG en de rechterkant (voorbij het kruispunt) heb je flats met appartementen en daar kan je gratis parkeren, tegenover een winkel die parketvloeren verkoopt. Is hooguit 10 minuutjes lopen, nog niet eens denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 9:15

Op de Ossenmarkt zit ook een QPark garage. Dat is 10 minuutjes lopen (8 minuten lopen zegt googlemaps)

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 jun 2011 - 19:47

Marin schreef:Op de Ossenmarkt zit ook een QPark garage. Dat is 10 minuutjes lopen (8 minuten lopen zegt googlemaps)

Ik dacht ook gelijk aan een garage. Destijds ben ik ook een keer met de auto geweest en hebben we hem ergens in een wijk geparkeerd (wel betaald), vlakbij het UMCG. Of de bus pakken vanaf een gratis parkeerplaats...

http://gemeente.groningen.nl/parkeren/gratis-parkeren-in-groningen

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: