Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

(vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!)

+19
Zininzon
Mon Amour
Ellusss
May
Oasis
Raindrop
Droopy28
Penélope
Japie
TNMN
Merai
Inge
Sjaantje
banjer49
Burn
_Lacey_
Qiara
Kabouter
ekiaam87
23 plaatsers

Pagina 14 van 17 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende

Ga naar beneden

(vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!) - Pagina 14 Empty Re: (vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!)

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 1:22

Het zijn er maar een paar die ik niet ken, maar het zou me verbazen als ze hier niet meer komen. En misschien zijn ze wel op vakantie, komt je kaartje daarvandaan en duurt het daarom zo lang. Of de post is ze kwijtgeraakt (zou wel toevallig zijn mja)

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

(vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!) - Pagina 14 Empty Re: (vakantie) kaarten stuur topic! (VOL!)

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 1:24

Ik wacht geduldig af smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 1:45

Hebben Penelope en Leine mijn retourkaartje al ontvangen?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 6:05

Sweety, heb jij mijn kaartje gehad? Ik heb nog geen retourkaartje van jou gekregen.

En ik moet er nog één krijgen, maar ik weet niet van wie.

Gast
Gast

Bericht  Penélope vr 12 aug 2011 - 6:16

Chipp schreef:Hebben Penelope en Leine mijn retourkaartje al ontvangen?

Ja ik heb hem ontvangen, leuk kaartje! smile
Penélope
Penélope
Prater
Prater

Aantal berichten : 1022
Punten : 1877
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  ekiaam87 vr 12 aug 2011 - 6:17

Ik moet alleen nog 1 retourkaartje sturen (maar daar moet ik het 1e kaartje nog van krijgen), ik moet ook nog 2 retourkaartjes krijgen.
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  TNMN vr 12 aug 2011 - 6:17

Ik krijg ook nog steeds 1 kaartje en een retour kaartje Suspect
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:48

Ik denk eerder dat het komt omdat er mensen nog op vakantie gaan/moeten en het vanaf daar wilden versturen. Ik heb ook nog een kaart tegoed, van Proudmama, maar die zal vanzelf gaan komen denk ik!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 9:49

Ik moet mijn vier kaartjes nog sturen, maar die koop ik over 2 weken als ik weer salaris heb gehad Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Inge vr 12 aug 2011 - 10:21

Ik had Caroow een kaartje gestuurd, maar nog niet gehoord of ze die gekregen heeft. Maar voglens mij is Caroow nog op vakantie of net terug

Laatst aangepast door Inge op za 13 aug 2011 - 3:45; in totaal 1 keer bewerkt
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast vr 12 aug 2011 - 10:22

Mochten er mensen zich echt afvragen hoe & wat, dan kan ik best PM-en aan die persoon of de kaart nog gestuurd gaat worden. En anders kan ik ook namen noemen, mocht het nog om bv. 1 kaart gaan! Ik heb de verdeelde lijst nog in ieder geval.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 13 aug 2011 - 3:41

Pippa schreef:Mochten er mensen zich echt afvragen hoe & wat, dan kan ik best PM-en aan die persoon of de kaart nog gestuurd gaat worden. En anders kan ik ook namen noemen, mocht het nog om bv. 1 kaart gaan! Ik heb de verdeelde lijst nog in ieder geval.

Mij mag je wel even een PM sturen wie mij kaartjes moest sturen, als je wil smile Of die persoon die mij een kaartje moet sturen even PM'en?

Gast
Gast

Bericht  Caroow za 13 aug 2011 - 3:58

Ik heb van inge en ekiaam87 een kaartje gehad, bedankt! De retourkaartjes liggen al klaar..
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  ekiaam87 di 16 aug 2011 - 21:19

Ik heb het kaartje van Trisha gehad! Dank je wel smile
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Oasis di 16 aug 2011 - 21:26

May, ik heb nog steeds niet ontvangen!
Als je wilt, kun je mij je adres PM-en want ik ga volgende week naar Brussel en wil van daaruit mijn retourkaartjes sturen!
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 4:07

Leine, thanks voor je leuke kaart!!

Ik ben rond, ales verstuurd en ontvangen.

Gast
Gast

Bericht  _Lacey_ wo 17 aug 2011 - 4:36

Ik moet nog 1 kaartje en 1 retourkaartje krijgen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 4:59

TNMN heb je mn kaartje al gehad??
Anders doe ik nog een poging.

Ik heb nog niks.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 17 aug 2011 - 9:09

ekiaam87 schreef:Ik heb het kaartje van Trisha gehad! Dank je wel smile

Ik ook! Je had er alleen geen adres op gezet, dus als je die zou willen PM'en dan kan ik je een kaartje terug sturen. smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 19 aug 2011 - 22:12

Sweety, ik heb je kaartje ontvangen. Dank je.

Als het goed is, krijg ik nog één kaartje en daar moet ik dan weer op reageren.

Gast
Gast

Bericht  banjer49 zo 21 aug 2011 - 8:49

Pippa schreef:Mochten er mensen zich echt afvragen hoe & wat, dan kan ik best PM-en aan die persoon of de kaart nog gestuurd gaat worden. En anders kan ik ook namen noemen, mocht het nog om bv. 1 kaart gaan! Ik heb de verdeelde lijst nog in ieder geval.

ik had je pm gestuurd had je die wel gehad?
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Kabouter zo 21 aug 2011 - 21:32

Ik heb op vakantie mijn kaarten verstuurd (hopelijk zijn ze ontvangen) en toen ik gisteren thuis kwam had een kaart van Bazinga. Waarschijnlijk heeft zij nu twee kaarten van mij..had een tweede verstuurd omdat de eerste nogal lang onderweg was. haha Very Happy
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  banjer49 zo 21 aug 2011 - 22:37

Kabouter schreef:Ik heb op vakantie mijn kaarten verstuurd (hopelijk zijn ze ontvangen) en toen ik gisteren thuis kwam had een kaart van Bazinga. Waarschijnlijk heeft zij nu twee kaarten van mij..had een tweede verstuurd omdat de eerste nogal lang onderweg was. haha Very Happy

ik heb van jou toch ook een kaart gehad?? je hebt de mijne wel gehad toch?
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Bericht  Kabouter ma 22 aug 2011 - 1:50

banjer49 schreef:
Kabouter schreef:Ik heb op vakantie mijn kaarten verstuurd (hopelijk zijn ze ontvangen) en toen ik gisteren thuis kwam had een kaart van Bazinga. Waarschijnlijk heeft zij nu twee kaarten van mij..had een tweede verstuurd omdat de eerste nogal lang onderweg was. haha Very Happy

ik heb van jou toch ook een kaart gehad?? je hebt de mijne wel gehad toch?

Ja, bij die van ons is het wel gewoon helemaal goed gegaan!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  May do 25 aug 2011 - 6:08

Ik heb mijn overige twee kaartje opnieuw verstuurd. Dus hopelijk komen ze nu wel aan!
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 17 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: