Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

KDV: Dit kan toch niet?!

+4
loesje
Coco
Susan
Mida4you
8 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

KDV: Dit kan toch niet?! - Pagina 2 Empty Re: KDV: Dit kan toch niet?!

Bericht  ekjir@M di 5 jul 2011 - 5:06

Een leidster op een kdv heeft net als jij en ik maar 1 paar ogen. Ze kan niet overal tegelijk zijn als er op dat moment net ergens anders wat gebeurd.

Hier hebben ze een grasveldje en een pleintje waar de kinderen buiten kunnen spelen. Tussen het grasveldje en het pleintje zit geen hek o.i.d. De kleintjes worden ook vaak op een matje in het gras gelegd om te spelen maar die van mij is nu 9 maanden en die kruipt al overal heen. Je doet er gewoon niets aan.

Ik zou in dit geval denk ik niet eens zo´n moeite hebben met de manier waarop het gebeurt is maar wel met de manier waarop het afgehandeld is.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

KDV: Dit kan toch niet?! - Pagina 2 Empty Re: KDV: Dit kan toch niet?!

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 20:18

Hoe het gebeurt is, daar kun je niets aan doen. Ook thuis komen ze in een fractie van een seconde bovenop een stoel of tafel en knikkeren er een keer vanaf. Of op de trap, ik noem maar een voorbeeld. En dan heb je maar 1 paar ogen en 1 kind waar je op moet letten. Laat staan op een kdv waar je met meerdere kinderen werkt. Zoiets ga je gewoon niet tegen. De manier van afhandeling daar zou ik ook zeker niet blij mee zijn. Ze hadden even kunnen bellen en als je kindje na de val niets heeft laten merken dan hadden ze nog advies kunnen geven om op te letten of langs een huisarts te gaan.
Maar je hebt al aan de bel getrokken lees ik, heel goed gedaan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

KDV: Dit kan toch niet?! - Pagina 2 Empty Re: KDV: Dit kan toch niet?!

Bericht  Mida4you di 5 jul 2011 - 22:13

@ Lieskuh, we zijn idd 's avonds nog naar de huisartsenpost gegaan. Ik ben blij dat we daar alsnog heen zijn gegaan ook al kon de arts verder niets vinden. Maar dan hebben we zelf meer rust. Alles is goed met ons kleine meisje en ze is er goed vanaf gekomen
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

KDV: Dit kan toch niet?! - Pagina 2 Empty Re: KDV: Dit kan toch niet?!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum