Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schoenen opbergen, hoe doen jullie het?

+4
Tiana
Sorella
Caroow
bolus26
8 plaatsers

Ga naar beneden

Schoenen opbergen, hoe doen jullie het? Empty Schoenen opbergen, hoe doen jullie het?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 2:16

Ik heb een schoenprobleem! Een deel van mijn schoenen ligt in het schoenenkastje in de hal, dat is deze:

Schoenen opbergen, hoe doen jullie het? Ikea_schoenenkast

Maar hier past natuurlijk nooit alles in. De rest ligt in witte schoenendozen, wel leuk om te zien maar het worden er steeds meer en ze staan gewoon in de slaapkamer naast de kast en dat neemt ruimte in beslag.

Wat ik graag zou willen is zoiets:
Schoenen opbergen, hoe doen jullie het? The-coveted-jane-keltner-de-valle-shoe-closet
Maar ja waar laat ik dat dan weer en mijn laarzen passen daar nog steeds niet in! Aargh... Dus, hoe doen jullie dit?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen opbergen, hoe doen jullie het? Empty Re: Schoenen opbergen, hoe doen jullie het?

Bericht  bolus26 zo 3 jul 2011 - 2:20

na verschillende pogingen met kastjes heb ik nu een grote mand waar ze allemaal inliggen, een mandje in de hal en bij de achterdeur voor de losslingerende slippers e.d.

ik vind het prettig maat zo een kast is natuurlijk helemaal super!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen opbergen, hoe doen jullie het? Empty Re: Schoenen opbergen, hoe doen jullie het?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 2:21

bolus26 schreef:na verschillende pogingen met kastjes heb ik nu een grote mand waar ze allemaal inliggen, een mandje in de hal en bij de achterdeur voor de losslingerende slippers e.d.

ik vind het prettig maat zo een kast is natuurlijk helemaal super!

Ja ik wil ze zo graag allemaal bij elkaar! Ik droom van een inbouwkast met schoenen, zoals in Cribs haha! Wat trouwens wel weer stom is, is waar je dan met zo'n kast je hardloopschoenen en Birkenstocks en slippers e.d. moet laten. Die zijn niet echt show-waardig laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen opbergen, hoe doen jullie het? Empty Re: Schoenen opbergen, hoe doen jullie het?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 2:24

Ik heb zo'n soort speelgoedkist.
Daar ligt bijna alles in. Wat ik vaker draag ligt los i nde kamer, maar dat is puur omdat we nog geen fatsoenlijke kast hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen opbergen, hoe doen jullie het? Empty Re: Schoenen opbergen, hoe doen jullie het?

Bericht  Caroow zo 3 jul 2011 - 2:25

Fauve schreef:
bolus26 schreef:na verschillende pogingen met kastjes heb ik nu een grote mand waar ze allemaal inliggen, een mandje in de hal en bij de achterdeur voor de losslingerende slippers e.d.

ik vind het prettig maat zo een kast is natuurlijk helemaal super!

Ja ik wil ze zo graag allemaal bij elkaar! Ik droom van een inbouwkast met schoenen, zoals in Cribs haha! Wat trouwens wel weer stom is, is waar je dan met zo'n kast je hardloopschoenen en Birkenstocks en slippers e.d. moet laten. Die zijn niet echt show-waardig laughcry

Een kast zoals die jij plaatst, alleen dan dubbel. Dat de voorkant stiekem een deur is en daar achter nog een keer zo veel vakjes, alleen dan uit het zicht. Dat wil ik hoor, dat heb ik niet.

Ik heb mijn schoenen op een schoenenrek in de hal en de rest in een kast op de bodem.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen opbergen, hoe doen jullie het? Empty Re: Schoenen opbergen, hoe doen jullie het?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 2:27

Haha dat is handig! Dit is ook mooi, in principe zijn dat "gewone" kasten en dan kan je de planken natuurlijk op verschillende hoogtes maken ivm laarzen.

Schoenen opbergen, hoe doen jullie het? Celine-schoenen-kast-300x205

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen opbergen, hoe doen jullie het? Empty Re: Schoenen opbergen, hoe doen jullie het?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 2:28

Gave kast, maar dat moet je toch steeds afstoffen?
Ik heb mijn schoenen in de kast staan, ze zitten in de doos.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen opbergen, hoe doen jullie het? Empty Re: Schoenen opbergen, hoe doen jullie het?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 2:30

Ik heb een ingebouwde kast omgedoopt tot schoenenkast.
En toch slingeren er nog zo'n 8 paar schoenen door het huis.. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen opbergen, hoe doen jullie het? Empty Re: Schoenen opbergen, hoe doen jullie het?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 2:30

Birgit schreef:Gave kast, maar dat moet je toch steeds afstoffen?
Ik heb mijn schoenen in de kast staan, ze zitten in de doos.


Ik denk dat degene van de schoenenkast (Celine Dion) daar iemand voor heeft laughcry Maar ik zou het inderdaad zelf moeten doen haha, goed punt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen opbergen, hoe doen jullie het? Empty Re: Schoenen opbergen, hoe doen jullie het?

Bericht  Sorella zo 3 jul 2011 - 2:31

Dat is volgens mij Mariah Careys schoenenkast! Ik heb zo'n grote bak van de Xenos onder het hanggedeelte in mijn kast staan.

Schoenen opbergen, hoe doen jullie het? 9k=
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen opbergen, hoe doen jullie het? Empty Re: Schoenen opbergen, hoe doen jullie het?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 2:36

Ik heb zo'n kast zoals jij wil, Fauve..ideaal. En laarzen die leg ik gewoon neer (dan leg ik ze om en om). Kunnen dan ook meerdere paren laarzen in een vakje. Staat niet zo mooi als de pumps die gewoon rechtop staan, maar wel praktisch.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen opbergen, hoe doen jullie het? Empty Re: Schoenen opbergen, hoe doen jullie het?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 2:46

Reva schreef:Ik heb zo'n kast zoals jij wil, Fauve..ideaal. En laarzen die leg ik gewoon neer (dan leg ik ze om en om). Kunnen dan ook meerdere paren laarzen in een vakje. Staat niet zo mooi als de pumps die gewoon rechtop staan, maar wel praktisch.

Ahh, jaloers! We moeten maar snel verhuizen laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen opbergen, hoe doen jullie het? Empty Re: Schoenen opbergen, hoe doen jullie het?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 2:49

Is wel echt een stofnest. Als ik schoenen even niet draag en ze wil aantrekken moet er eerst een doekje overheen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen opbergen, hoe doen jullie het? Empty Re: Schoenen opbergen, hoe doen jullie het?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 2:50

De expedit kast Very Happy

Heb er zelf wat aan lopen veranderen dat er nu 2 vakken ontbreken en daar staan mijn laarzen :P .

Verder kunnen er wel 2 paar schoenen naast elkaar (maar alleen als ze een hele hoge hak hebben). Ik heb er bij sommige schappen dus ook geen tussendelen tussen gedaan.. (lekker duidelijk)

Plaatje is niet van mij hoor, maar zo staat het ongeveer en ik heb er dan 1 horizontale plank uit gelaten voor mij laarzen. En sommige korte verticale plankjes omdat er dan schoenen zonder hak naast elkaar kunnen staan.
Schoenen opbergen, hoe doen jullie het? IMG_6444

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen opbergen, hoe doen jullie het? Empty Re: Schoenen opbergen, hoe doen jullie het?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 2:50

Fauve schreef:
Reva schreef:Ik heb zo'n kast zoals jij wil, Fauve..ideaal. En laarzen die leg ik gewoon neer (dan leg ik ze om en om). Kunnen dan ook meerdere paren laarzen in een vakje. Staat niet zo mooi als de pumps die gewoon rechtop staan, maar wel praktisch.

Ahh, jaloers! We moeten maar snel verhuizen laughcry

Kwestie van prioriteiten stellen. Mijn huis is nog geen 40-45m2 :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen opbergen, hoe doen jullie het? Empty Re: Schoenen opbergen, hoe doen jullie het?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 2:55

Heeee dat is wel een idee Punk'd! Want wij hebben wel een expedit kast (en net een weggegooid, DOM!) maar ik dacht steeds daar kunnen dan maar 16 schoenen in (is een 4x4), maar er kunnen natuurlijk ook twee paar naast elkaar staan. Oeeeh ik denk dat dat in het volgende huis 'm wordt!

Reva, haha ons appartement is 65 m2 maar alle wanden staan gewoon VOL.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen opbergen, hoe doen jullie het? Empty Re: Schoenen opbergen, hoe doen jullie het?

Bericht  Tiana zo 3 jul 2011 - 3:35

Ik heb al mijn schoenen in mijn kledingkast staan onder het hanggedeelte. De laarzen staan achteraan, dan heb ik de sneakers neergezet, dan de ballerina's/pumps en helemaal vooraan de slippers.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen opbergen, hoe doen jullie het? Empty Re: Schoenen opbergen, hoe doen jullie het?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 3:57

Mijn berging bestaat uit planken en ik heb mn schoenen onderin de berging staan. De meest gedragen schoenen staan onderin de kleding kast. Lekker makkelijk dus.

Zo'n kast zoals in het plaatje van Punk'd is wel handig, alleen lijkt me alleen zo'n gedoe om je schoenen op te bergen in een aparte planken kast. :S Zoveel waarde hecht ik ook weer niet aan schoenen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen opbergen, hoe doen jullie het? Empty Re: Schoenen opbergen, hoe doen jullie het?

Bericht  Dennenappel zo 3 jul 2011 - 4:16

In de gang een schoenenrek met de schoenen die wij vaak dragen (kunnen er bovenop 3/4 en onder 3/4). Daarnaast nog zo een rek in de schuur waar de overigen schoenen staan en klompen en laarzen e.d.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen opbergen, hoe doen jullie het? Empty Re: Schoenen opbergen, hoe doen jullie het?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 4:44

Bitterkoek_ schreef:Mijn berging bestaat uit planken en ik heb mn schoenen onderin de berging staan. De meest gedragen schoenen staan onderin de kleding kast. Lekker makkelijk dus.

Zo'n kast zoals in het plaatje van Punk'd is wel handig, alleen lijkt me alleen zo'n gedoe om je schoenen op te bergen in een aparte planken kast. :S Zoveel waarde hecht ik ook weer niet aan schoenen.

Ik wel Very Happy laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen opbergen, hoe doen jullie het? Empty Re: Schoenen opbergen, hoe doen jullie het?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 4:50

Fauve schreef:
Bitterkoek_ schreef:Mijn berging bestaat uit planken en ik heb mn schoenen onderin de berging staan. De meest gedragen schoenen staan onderin de kleding kast. Lekker makkelijk dus.

Zo'n kast zoals in het plaatje van Punk'd is wel handig, alleen lijkt me alleen zo'n gedoe om je schoenen op te bergen in een aparte planken kast. :S Zoveel waarde hecht ik ook weer niet aan schoenen.

Ik wel Very Happy laughcry

Ik maar beetje. Ik heb anders wel meer dan 20 paar schoenen geloof ik... Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen opbergen, hoe doen jullie het? Empty Re: Schoenen opbergen, hoe doen jullie het?

Bericht  Bliss zo 3 jul 2011 - 11:19

Ik heb in mijn nieuwe huis allemaal inbouwkasten in de slaapkamer. Daarvan heb ik een gedeelte met schappen tot schoenenkast gebombardeerd. Hier passen wel de schoenen in die ik het meest draag, maar heb daarnaast nog een hele vuilniszak vol met schoenen waarvan ik nog niet weet waar ik er mee naartoe moet! Heb in de 'rommelkamer' ook nog een inbouwkast, waar ik nu andere zooi in heb liggen, maar misschien dat dat maar mn tweede schoenenkast moet worden ofzo.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen opbergen, hoe doen jullie het? Empty Re: Schoenen opbergen, hoe doen jullie het?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 19:53

Ik heb veel te veel schoenen.
De schoenen en laarzen die ik regelmatig aan heb, staan beneden in de bijkeuken in een kast, netjes op planken.
De overige schoenen/sandalen/laarzen liggen boven in mijn kledingkast op een hoop door elkaar laughcry
Het wordt tijd dat ik ga selecteren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen opbergen, hoe doen jullie het? Empty Re: Schoenen opbergen, hoe doen jullie het?

Bericht  Atelier Madame zo 3 jul 2011 - 20:01

Schoenen opbergen, hoe doen jullie het? Ka3eV+hOAWHWeWUGKe1oYQ==Hier heb ik er 2 van in mijn kledingkast hangen, daar passen ongeveer 20/25 paar schoenen in.
Dan hebben we ook nog een hoge schoenenkast in de gang staan:

Schoenen opbergen, hoe doen jullie het? 471353
Waar ik ook ongeveer nog 20 paar schoenen in heb staan.

Als dit allemaal vol is zou ik als oplossing nog schoenendozen onder mijn bed gaan plaatsen. maar vooralsnog heb ik genoeg ruimte :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen opbergen, hoe doen jullie het? Empty Re: Schoenen opbergen, hoe doen jullie het?

Bericht  Mandy zo 3 jul 2011 - 23:19

Ik heb een inloopschoenenkast, ruimte onder de trap naar zolder. Ideaal.

Mandy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 29
Punten : 37
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Schoenen opbergen, hoe doen jullie het? Empty Re: Schoenen opbergen, hoe doen jullie het?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum