Online verkering
+13
Rapunzel
Antibes
Jeanette
Sugarfall
Barbabella
Raindrop
SoGood
xxDila
SuperGrover
Prosecco
juffie001
Rumble
Caroow
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Online verkering
Sogood schreef:Nee daar geloof ik niet in. Ik heb trouwens wel een soort vriendschap met een man die ik alleen via internet en via de telefoon ken. Ik ken hem ongeveer al 13 jaar. Ik weet heel veel van hem en hij weet ook veel van mij. Hij heeft de afgelopen jaren een heel heftige tijd gehad en hij zegt dat hij ontzettend veel steun aan me gehad heeft, juist omdat ik zo op afstand ben. Ook al heb ik hem nog nooit gezien, toch heb ik het gevoel dat ik hem heel erg goed ken. Bizar eigenlijk.
Dat heb ik ook, alleen dan met een vrouw. Ik heb haar leren kennen op een chat, heel wat jaar geleden al. Ik was denk ik een jaar of 15. We spreken elkaar regelmatig, en ondanks dat ze in Belgie woont hebben we elkaar nog nooit ontmoet, maar ze voelt wel als een echte vriendin, wel op een andere manier dan mijn vriendinnen die ik in het echt zie, maar ik zou haar wel echt missen als we geen contact meer zouden hebben. Haha, als ik het zo opschrijf inderdaad een beetje raar.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Hazeltje schreef:Uhm, nee daar kan ik me echt niks bij voorstellen!
Wel dat je iemand via internet leert kennen en dat uiteindelijk uitbleoit tot een relatie.
Maar enkel en alleen via internet... Nee, dat kan volgens mij ook niks serieus zijn.
+1
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb ook meiden op dit forum "ontmoet" waar ik vaak mee klets op msn, bijvoorbeeld Luana, maar die heb ik nog nooit ontmoet. Daar kan ik dan alsnog heel erg leuk mee kletsen. Maar dat vind ik wel wat anders dan een liefdesrelatie, of wil jij wel verkering met mij Luana
Gast- Gast
Ja natuurlijk Fauve! Hehehehe
Om terug te komen op het onderwerp. Een relatie is meer dan alleen fysiek aantrekkingskracht. Online kun je elkaar goed leren kennen, of webcammen. Ik ben er van overtuigd dat er op die manier een band kan ontstaan en dat je verliefd kunt worden.
Om terug te komen op het onderwerp. Een relatie is meer dan alleen fysiek aantrekkingskracht. Online kun je elkaar goed leren kennen, of webcammen. Ik ben er van overtuigd dat er op die manier een band kan ontstaan en dat je verliefd kunt worden.
Gast- Gast
SuperGrover schreef:Ik vind het een beetje vreemd. Dat over internet iets kan ontstaan, er een klik is, en je iets voor diegene gaat voelen, dat snap ik prima. Maar je moet toch weten of die vonken er in real life ook zijn? Dat is alles behalve vanzelfsprekend. Over de mail kunnen mensen wel heel gevat zijn, omdat ze dan uren hebben om over hun leuke zinnen na te denken, maar dat ze in real life eigenlijk niks weten te zeggen.
+1
Gast- Gast
Online relaties zonder dat er persoonlijk contact is geweest of zonder dat je iemand gezien hebt kan ik geen liefdesrelatie noemen, eerder vriendschappelijk.
Gast- Gast
Onder de 16 is het wel schattig, daarboven niet echt normaal..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Dat je verliefd kan worden, dat snap ik heel goed. Maar tussen verliefd worden en een relatie aangaan, vind ik een vrij groot verschil zitten. Ik ben weleens verliefd geworden op iemand via internet, toen we samen een drankje gingen doen, viel het toch ernstig tegen.Luana schreef:Ja natuurlijk Fauve! Hehehehe
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ken iemand die had het ook elke keer over zijn vriendin die aan de andere kant van het land woonde. De verhalen waren wat vreemd en toen ik vroeg hoe vaak hij haar had gezien, bleek hij haar nog nooit in het echt gezien te hebben. Hoe kan je nou met iemand een relatie hebben die je nog nooit in het echt hebt gezien. Iemand kan zich via internet zo anders voordoen. Ik heb ook een aantal keer gedate via internet en met sommige had ik van te voren echt een klik, maar het bleek in het echt toch wat tegen te vallen en deze dates werden dan ook niets. Dus met iemand een relatie hebben die je nog nooit hebt gezien vind ik een beetje raar en hopeloos.
Gast- Gast
Uhm.. Powerbabe, volgends mij gaat hij vreemd...
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Dat mag best, hij heeft gewoon heel veel liefde in zich. Zolang ik de liefde ontvang die ik nodig heb, ben ik tevreden binnen onze online relatie. Soms hebben we wel ruzie hoor, maar meestal maakt hij me erg gelukkig.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Ik heb ook online verkering. Met de H&M site.
He, dan zijn wij familie want ik ben op zijn broertje, Zalando.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Powerbabe schreef:Dat mag best, hij heeft gewoon heel veel liefde in zich. Zolang ik de liefde ontvang die ik nodig heb, ben ik tevreden binnen onze online relatie. Soms hebben we wel ruzie hoor, maar meestal maakt hij me erg gelukkig.
Das niet zo gek als je ervoor betaald.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Nee hoor, voor mijn liefdesshot hoef ik helemaal niet te betalen, ik kan gewoon thijs aankleden en ik ben al zeer gelukkig.
Gast- Gast
Sogood schreef:Ik heb trouwens wel een soort vriendschap met een man die ik alleen via internet en via de telefoon ken. Ik ken hem ongeveer al 13 jaar.
Om precies die reden denk ik dat het wel kan. Het is toch een soort van platonische relatie die je met elkaar hebt. Je leeft niet samen, maar je deelt het leven wel samen.
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
Sogood schreef:Nee daar geloof ik niet in. Ik heb trouwens wel een soort vriendschap met een man die ik alleen via internet en via de telefoon ken. Ik ken hem ongeveer al 13 jaar. Ik weet heel veel van hem en hij weet ook veel van mij. Hij heeft de afgelopen jaren een heel heftige tijd gehad en hij zegt dat hij ontzettend veel steun aan me gehad heeft, juist omdat ik zo op afstand ben. Ook al heb ik hem nog nooit gezien, toch heb ik het gevoel dat ik hem heel erg goed ken. Bizar eigenlijk.
Ik heb sinds 2 jaar het zelfde met een Zweedse jongen. Ben wel verliefd op hem geweest, maar van een relatieis het niet gekomen omdat we beiden niet de stap namen om elkaar te ontmoeten (ik denk dat we het allebei niet zagen zitten om eventueel te emigreren). Het contact is echter gebleven en erg warm.
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Doet me denken aan een jongen waar ik in het verleden leuk contact mee had op het internet, die zei na een week al dat hij van me hield
Dat was toen ook snel voorbij haha.
Met iemand ontmoeten via het internet is niks mis, ik heb mijn vriend ook zo ontmoet, en met mij heel veel andere mensen.
Het komt tegenwoordig waarschijnlijk meer voor dan elkaar in de kroeg ontmoeten.
Maar echt een relatie hebben met iemand die je nooit gezien hebt? Dat vind ik toch wel een beetje raar.
Sowieso zou ik dat niet kunnen, je wilt iemand toch in de ogen kunnen kijken en ook fysiek contact?
En daarnaast kan je je zooo vergissen, iemand kan via een chat ofzo nog zo leuk lijken maar in het echt een heel onprettig karakter hebben of misschien wel helemaal niet je type zijn.
Al is dat laatste dan weer geen probleem als je elkaar toch niet ziet natuurlijk
Nee niks voor mij, geef mij maar een echte relatie waarin ik lekker met hem kan knuffelen etc.
Oh trouwens, een vriendschap vind ik weer wat anders, dat kan wel.
Ik heb ook mensen die ik al jaaaren ken via alleen het internet en nooit heb gezien.
Maar ik heb er wel heel leuk contact mee en ik kan altijd mijn ei kwijt als er wat is en andersom ook.
Het zijn wel hele andere vriendschappen dan mensen die ik om me heen heb, maar soms juist wat dieper omdat je veel meer over dingen praat dan met de mensen die je vaak ziet om te gaan stappen of een filmpje te pakken.
Dat was toen ook snel voorbij haha.
Met iemand ontmoeten via het internet is niks mis, ik heb mijn vriend ook zo ontmoet, en met mij heel veel andere mensen.
Het komt tegenwoordig waarschijnlijk meer voor dan elkaar in de kroeg ontmoeten.
Maar echt een relatie hebben met iemand die je nooit gezien hebt? Dat vind ik toch wel een beetje raar.
Sowieso zou ik dat niet kunnen, je wilt iemand toch in de ogen kunnen kijken en ook fysiek contact?
En daarnaast kan je je zooo vergissen, iemand kan via een chat ofzo nog zo leuk lijken maar in het echt een heel onprettig karakter hebben of misschien wel helemaal niet je type zijn.
Al is dat laatste dan weer geen probleem als je elkaar toch niet ziet natuurlijk
Nee niks voor mij, geef mij maar een echte relatie waarin ik lekker met hem kan knuffelen etc.
Oh trouwens, een vriendschap vind ik weer wat anders, dat kan wel.
Ik heb ook mensen die ik al jaaaren ken via alleen het internet en nooit heb gezien.
Maar ik heb er wel heel leuk contact mee en ik kan altijd mijn ei kwijt als er wat is en andersom ook.
Het zijn wel hele andere vriendschappen dan mensen die ik om me heen heb, maar soms juist wat dieper omdat je veel meer over dingen praat dan met de mensen die je vaak ziet om te gaan stappen of een filmpje te pakken.
Isilme- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 57
Registratiedatum : 08-06-11
Mee eensSproet schreef:SuperGrover schreef:Ik vind het een beetje vreemd. Dat over internet iets kan ontstaan, er een klik is, en je iets voor diegene gaat voelen, dat snap ik prima. Maar je moet toch weten of die vonken er in real life ook zijn? Dat is alles behalve vanzelfsprekend. Over de mail kunnen mensen wel heel gevat zijn, omdat ze dan uren hebben om over hun leuke zinnen na te denken, maar dat ze in real life eigenlijk niks weten te zeggen.
+1
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Een relatie puur via het internet is nergens op gebasseerd.
Iemand kan zich anders voordoen dan hij/zij daadwerkelijk is.
Ik heb op behoorlijk wat profielen- en datingsites gestaan en al behoorlijk wat contacten en opbloeiende liefdesperikelen via internet meegemaakt.
In de meeste gevallen viel het in het echt behoorlijk tegen.
Gewoon puur omdat je iemands gedragingen niet ziet tijdens het msnnen. Zijn stopwoordjes. Het overdreven aankijken. Indd.. binnen no time al van je houden, hoe bedoel je desperate.
Maar ik heb ook 1x een HALF JAAR LANG "iets" gehad op afstand met iemand waar ik echt behoorlijk heftige gevoelens voor had.
Dit ging van een online game (voice chatten) naar msn naar sms naar telefoneren, webcam etc.
Zijn woorden via de telefoon betoverden me.
Helaas is het in het echt na 3 weken al mis gegaan.
Een half jaar gewacht voor jan met de korte achternaam.
Vet teleurgesteld.
Maar dat 2 jaar lang volhouden? Zo'n relatie? Dat kan nooit gezond zijn.
Vriendschap is iets heel anders. Dat kan prima via internet maar is natuurlijk ook het leukste IRL!
Iemand kan zich anders voordoen dan hij/zij daadwerkelijk is.
Ik heb op behoorlijk wat profielen- en datingsites gestaan en al behoorlijk wat contacten en opbloeiende liefdesperikelen via internet meegemaakt.
In de meeste gevallen viel het in het echt behoorlijk tegen.
Gewoon puur omdat je iemands gedragingen niet ziet tijdens het msnnen. Zijn stopwoordjes. Het overdreven aankijken. Indd.. binnen no time al van je houden, hoe bedoel je desperate.
Maar ik heb ook 1x een HALF JAAR LANG "iets" gehad op afstand met iemand waar ik echt behoorlijk heftige gevoelens voor had.
Dit ging van een online game (voice chatten) naar msn naar sms naar telefoneren, webcam etc.
Zijn woorden via de telefoon betoverden me.
Helaas is het in het echt na 3 weken al mis gegaan.
Een half jaar gewacht voor jan met de korte achternaam.
Vet teleurgesteld.
Maar dat 2 jaar lang volhouden? Zo'n relatie? Dat kan nooit gezond zijn.
Vriendschap is iets heel anders. Dat kan prima via internet maar is natuurlijk ook het leukste IRL!
Pixielove- Fluisteraar
- Aantal berichten : 32
Punten : 33
Registratiedatum : 01-08-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de online daters: Na hoe lang online, kwam de date?
» H&M online
» Online kasboek
» Online dating
» Online modewinkels
» H&M online
» Online kasboek
» Online dating
» Online modewinkels
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: