Dagcafé
+13
Zwoesj
Toet
Tiana
Burn
Sjaantje
Caroow
ExpressoB
Suus
GoldenIndy
Atelier Madame
Paper Crown
Lotus
Curious
17 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Dagcafé
Hey Alex!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Maple schreef:Princess schreef:Whoow Maple jij ziet er echt heel anders uit dan ik dacht!
Ja, eng ben ik he?
Vraag me af hoe je me dan voorgesteld had?
Haha, ja dat vroeg ik me ook gelijk af toen iemand (geloof Storm) dat zei toen ik een foto had geplaatst
Gast- Gast
Heej alex
Vriend doet friet in de oven
heb vandaag wel nog een kick to the ass nodig om te gaan wii fitten
Vriend doet friet in de oven
heb vandaag wel nog een kick to the ass nodig om te gaan wii fitten
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Alpha!
Dit is gewoon droogneuken wat jij doet!
Jonguh!
Maar je weet dat ik gelijk heb.
TD: wat vroeg
Gast- Gast
Maple schreef:Princess schreef:Whoow Maple jij ziet er echt heel anders uit dan ik dacht!
Ja, eng ben ik he?
Vraag me af hoe je me dan voorgesteld had?
Haha nee eng niet!
Ik vind je er op de foto leuk en spontaan uitzien.
Klinkt heel stom, maar zo bedoel ik het niet: ik had me je truttiger voorgesteld.
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Alpha!
Jonguh!
TD: wat vroeg
Ja jij eet altijd laat toch Vaak eet iik ook pas tegen 7 of half 8 Maar nu al op tijd ontbeten /geluncht etc dus heb al honger EN dan kan ik nog wii fitten
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Alex schreef:Alpha!
Jonguh!
Jij hebt altijd gelijk.
Gast- Gast
Jongens, ze praten beneden over mij .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Nou er staan overal foto's van mij (oma's huis en oma vond dat leuk ) en weet niet wat ze precies zeggen, maar ik hoor steeds mijn naam. STOM
Tiana- Ratel
Ik vind dat niet leuk en dat weet mijn vader.. Maargoed ik heb al muziek opgezet dan hoor ik het niet meer. Ik hoop dat ze zo weggaan .
Tiana- Ratel
Ik zou er niet zo mee zitten (ook al ben ik wel heel nieuwsgierig en zou ik ook wel willen weten waarom ze mijn naam dan noemen).
Gast- Gast
Nou, mijn vader is een beetje een aparte man. Hij zit vaak te bellen en zegt dan dingen als "bloed van jezus" en dergelijke en hij heeft geen vrienden verder. Dit zijn mensen van de kerk. Hij zit bij zo'n aparte gemeenschap, weet de naam even niet meer..
Tiana- Ratel
Reva schreef:Weet je al wat meer over je schoonzusje, Lex Grootgeschapen?
Whaha hou je die erin?
Mijn ouders hebben mijn schoonzusje net aan de telefoon gehad en als het goed is krijgt ze morgen een corset aangemeten en mag ze naar huis. Er was op de scan tóch een kleine breuk te zien, dus ik snap echt niet dat ze dan naar huis mag, maar goed, in Nederland gaat ze gelijk door naar het ziekenhuis voor een second opinion. De terugreis moet ze zelf betalen, dus dat wordt een paar honderd euro en als mijn broertje zijn verzekering kan omzetten (hij is verzekerd via zijn werk) naar gezin ipv alleen zichzelf dan kunnen de ziekenhuiskosten daar eventueel nog op verhaald worden. Dus dat hoop ik dan maar voor ze!
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Nou, mijn vader is een beetje een aparte man. Hij zit vaak te bellen en zegt dan dingen als "bloed van jezus" en dergelijke en hij heeft geen vrienden verder. Dit zijn mensen van de kerk. Hij zit bij zo'n aparte gemeenschap, weet de naam even niet meer..
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Weet je al wat meer over je schoonzusje, Lex Grootgeschapen?
Whaha hou je die erin?
Mijn ouders hebben mijn schoonzusje net aan de telefoon gehad en als het goed is krijgt ze morgen een corset aangemeten en mag ze naar huis. Er was op de scan tóch een kleine breuk te zien, dus ik snap echt niet dat ze dan naar huis mag, maar goed, in Nederland gaat ze gelijk door naar het ziekenhuis voor een second opinion. De terugreis moet ze zelf betalen, dus dat wordt een paar honderd euro en als mijn broertje zijn verzekering kan omzetten (hij is verzekerd via zijn werk) naar gezin ipv alleen zichzelf dan kunnen de ziekenhuiskosten daar eventueel nog op verhaald worden. Dus dat hoop ik dan maar voor ze!
Dat zou idd fijn zijn van de verzekering! Wel apart dat ze dan naar huis mag en kan :S maar ook wel weer fijn!
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Weet je al wat meer over je schoonzusje, Lex Grootgeschapen?
Whaha hou je die erin?
Even inhakend hierop Alex. Heb een beetje mee gekregen wat er gebeurd is met je schoonzusje, maar ik denk dat de ziekenhuiskosten verhaald kunnen worden op de zorgverzekering.
Toen ik ooit in het buitenland in het ziekenhuis lag (wel met reisverzekering), toen moesten de ziekenhuiskosten verhaald worden bij de zorgverzekering, en de kosten daarnaast (bijv. kosten mbt omboeken reis, taxi kosten e.d.) die moeten bij de reisverzekering.
Met een beetje geluk hoeven ze dus die ziekenhuiskosten sowieso niet te betalen.
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Heel fijn, ben net zomaar wat aan het neuzen op youtube, kom ik een filmpje van mezelf al dansend tegen... Bah!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Pagina 18 van 40
Permissies van dit forum: