Foutje?
+4
Sugarfall
Rush
Benthe
Shisha
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Foutje?
Ik zag van de week een reclame van de thuisapotheek. Of ik begrijp hun slogan niet of ze hebben een foutje gemaakt...
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Foutje?
Ze bedoelen dat je bij hen niet hoeft te wachten. Beetje grappig bedoeld.
Benthe- Prater
- Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10
? Ik zie niet wat er mis is ?
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Haha, je kan hem inderdaad dubbel opvatten Maar ik denk dat ze bedoelen dat je op hen niet lang hoeft te wachten.
Laatst aangepast door Sugarfall op do 30 jun 2011 - 22:27; in totaal 1 keer bewerkt
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Dat dubbele is toch juist de 'grap' die erachter zit? Bij de thuis apotheek hoef je niet te wachten.
Rush- Lady Post-a-lot
Ze bedoelen toch gewoon dat je geen last hebt van lange wachtrijen?
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Hun slogan is: De thuisapotheek, daar zit niemand op te wachten.
Dus zoals ik het begrijp heeft niemand behoefte aan de thuisapotheek.
Dus zoals ik het begrijp heeft niemand behoefte aan de thuisapotheek.
Shisha- Ratel
Je moet het letterlijk lezen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik zal hem dan wel verkeerd begrijpen. Mijn vriend en ik zaten elkaar gister echt zo aan te kijken zo van volgens mij klopt dat niet helemaal.
Shisha- Ratel
Oké, stel dat je naar de apotheek gaat en je moet eerst in de rij staan, daarna moeten ze je medicijnen zoeken, daarna moeten ze nog een etiket printen, dan sta je dus op de apotheek te wachten (je staat te wachten tot de mensen van de apotheek klaar zijn).
Stel dat je thuis zit en je regelt iets via de thuisapotheek en je hoeft niet te wachten, dan zit je dus niet te wachten tot de thuisapotheek klaar is. Je zit dus letterlijk niet op de thuisapotheek te wachten. Snap je het nu?
Stel dat je thuis zit en je regelt iets via de thuisapotheek en je hoeft niet te wachten, dan zit je dus niet te wachten tot de thuisapotheek klaar is. Je zit dus letterlijk niet op de thuisapotheek te wachten. Snap je het nu?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Nu snap ik hem.
Shisha- Ratel
Het duurde serieus zolang?Shisha schreef:Nu snap ik hem.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Het duurde serieus zolang?Shisha schreef:Nu snap ik hem.
Ik ben net pas wakker.
Shisha- Ratel
Omg, dit is heus handig. Ik zit altijd te klooien met mijn allergiepillen omdat ik fulltime werk, moet vaak iemand anders vragen of ze voor me ophalen. Dit is echt wel een uitkomst dan.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
En gisteren toen je de reclame zag sliep je al bijna?Shisha schreef:Rush schreef:Het duurde serieus zolang?Shisha schreef:Nu snap ik hem.
Ik ben net pas wakker.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:En gisteren toen je de reclame zag sliep je al bijna?Shisha schreef:Rush schreef:Het duurde serieus zolang?Shisha schreef:Nu snap ik hem.
Ik ben net pas wakker.
Ik heb me ook aangemeld voor de thuisapotheek, maar het moet in overeenstemming met je huisarts. Mijn drol van een huisarts wilde daar niet aan meewerken, dus ik moet alsnog zelf naar de apotheek.
Gast- Gast
Bij mijn apotheek kan je online recepten aanvragen en daarna liggen ze klaar bij de apotheek. Ik vulde een keer dat formulier aan en kreeg de keuze: zelf ophalen of thuis laten bezorgen. Ik had niet zoveel tijd om het op te halen, dus dat thuisbezorgen leek me wel handig. Na een week had ik nog niets! Ik heb er toen achteraan gebeld en toen vertelden ze me dat dat alleen voor mensen was die om medische redenen niet naar de apotheek konden komen. Oke, prima natuurlijk, maar zet dat er dan even bij! Of laat me in ieder geval even weten dat ik voor niets zit te wachten
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Rush schreef:En gisteren toen je de reclame zag sliep je al bijna?Shisha schreef:Rush schreef:Het duurde serieus zolang?Shisha schreef:Nu snap ik hem.
Ik ben net pas wakker.
Haha nee maar toen heb ik er niet verder over nagedacht.
Shisha- Ratel
Suus schreef:Bij mijn apotheek kan je online recepten aanvragen en daarna liggen ze klaar bij de apotheek. Ik vulde een keer dat formulier aan en kreeg de keuze: zelf ophalen of thuis laten bezorgen. Ik had niet zoveel tijd om het op te halen, dus dat thuisbezorgen leek me wel handig. Na een week had ik nog niets! Ik heb er toen achteraan gebeld en toen vertelden ze me dat dat alleen voor mensen was die om medische redenen niet naar de apotheek konden komen. Oke, prima natuurlijk, maar zet dat er dan even bij! Of laat me in ieder geval even weten dat ik voor niets zit te wachten
Ook lekker handig! Raar dat je daar dan zelf weer achteraan moet gaan.
Shisha- Ratel
+1mozzarella schreef:Dat serieus mensen niet de woordspeling begrijpen verwondert mij.
Gast- Gast
Hier kunnen we al jaaaaaaaren medicijnen bestellen en of op een bepaald tijdstip klaar laten leggen of laten bezorgen.
Gast- Gast
Vergeet-me-nietje schreef:+1mozzarella schreef:Dat serieus mensen niet de woordspeling begrijpen verwondert mij.
+2.
Gast- Gast
Alex schreef:Vergeet-me-nietje schreef:+1mozzarella schreef:Dat serieus mensen niet de woordspeling begrijpen verwondert mij.
+2.
Ik ook niet..
Was me echt aan t afvragen wat ik over t hoofd zag...
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Foutje bedankt!
» Loon foutje. Wat nu?
» Uitbetaling CAK
» Foutje met m'n magnetron
» Foutje van de etos :)
» Loon foutje. Wat nu?
» Uitbetaling CAK
» Foutje met m'n magnetron
» Foutje van de etos :)
Pagina 1 van 1