Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jonathan Rhys Meyers doet zelfmoordpoging

2 plaatsers

Ga naar beneden

Jonathan Rhys Meyers doet zelfmoordpoging Empty Jonathan Rhys Meyers doet zelfmoordpoging

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 19:37

'Jonathan Rhys Meyers doet zelfmoordpoging'
Laatste update: 30 juni 2011 16:56 info .AMSTERDAM - Jonathan Rhys Meyers is eerder deze week opgenomen in een Londens ziekenhuis nadat hij een zelfmoordpoging had ondernomen.

Foto: Wenn.com Dat vertellen ingewijden althans aan boulevardkrant The Sun. De 33-jarige acteur is vooral bekend van de tv-serie The Tudors.

Rhys Meyers zou een overdosis pillen hebben genomen in zijn optrekje in de Britse hoofdstad. Volgens ingewijden moest de politie eraan te pas komen toen de acteur naar het ziekenhuis werd gebracht.

Ambulancebroeders probeerden Rhys Meyers te helpen, maar aanvankelijk weigerde hij alle hulp. "Het is erg triest", zegt de bron. "De aanwezigen waren van mening dat hij een einde aan zijn leven wilde maken."


Buurvrouw

De acteur werd opgenomen in het ziekenhuis, dat hij woensdagochtend weer mocht verlaten. Rhys Meyers, die al jaren met verslavingen kampt, wil zelf niet reageren op het verhaal. Zijn buurvrouw is iets loslippiger.

"Ik zag de ambulance aan komen rijden en schrok me dood. Jonathan is een geweldige vent, ik zie hem vaak op straat. Hij zegt altijd 'hallo' en is erg vriendelijk."

De politie bevestigt tegenover The Sun dat ze is ingeschakeld op aanraden van ambulancebroeders omdat een man behandeling weigerde. Of het om Rhys Meyers, naast The Tudors bekend van films als Alexander en Mission: Impossible III, gaat laat de politie niet los.


Afkickkliniek

Rhys Meyers liet zich eerder deze maand opnemen in een afkickkliniek in Zuid-Afrika. De 33-jarige, die zich vier keer eerder op liet nemen, liet zich daar behandelen voor zijn alcoholprobleem.




Jonathan Rhys Meyers doet zelfmoordpoging Jonathan_rhys_meyers_escena_match_point1_64608842



Ik vind dit echt zo triest om te lezen...hij is 1 van mijn favoriete acteurs en het is zo zonde dat hij zichzelf zo stuk maakt Sad ik kan daar best verdrietig van worden.


Laatst aangepast door Storm op do 30 jun 2011 - 19:46; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jonathan Rhys Meyers doet zelfmoordpoging Empty Re: Jonathan Rhys Meyers doet zelfmoordpoging

Bericht  Rush do 30 jun 2011 - 19:42

Ik las het gisteren en ben er ook heel erg van geschrokken. :shock:
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Jonathan Rhys Meyers doet zelfmoordpoging Empty Re: Jonathan Rhys Meyers doet zelfmoordpoging

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 19:48

Wat triest...

Maakt het wel weer duidelijk, geld en roem alleen maakt niet gelukkig...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jonathan Rhys Meyers doet zelfmoordpoging Empty Re: Jonathan Rhys Meyers doet zelfmoordpoging

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 23:50

ProudMama schreef:Wat triest...

Maakt het wel weer duidelijk, geld en roem alleen maakt niet gelukkig...

Eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jonathan Rhys Meyers doet zelfmoordpoging Empty Re: Jonathan Rhys Meyers doet zelfmoordpoging

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 1:08

ProudMama schreef:Wat triest...

Maakt het wel weer duidelijk, geld en roem alleen maakt niet gelukkig...

Inderdaad, heel erg triest. Het 'verbaast' me altijd toch als zo'n persoon die ogenschijnlijk alles voor elkaar heeft, toch zo ongelukkig blijkt te zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jonathan Rhys Meyers doet zelfmoordpoging Empty Re: Jonathan Rhys Meyers doet zelfmoordpoging

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 1:14

Het was al langer bekend dat hij kampte met verslavingen. Hij is al meerdere malen het vliegtuig uitgezet omdat hij sterk onder invloed was van alcohol. Ook is hij al meerdere malen opgenomen in een afkick kliniek. Dus heel onverwachts kwam het niet, maar ik ben er wel erg van geschrokken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jonathan Rhys Meyers doet zelfmoordpoging Empty Re: Jonathan Rhys Meyers doet zelfmoordpoging

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 8:44

Twellie schreef:
ProudMama schreef:Wat triest...

Maakt het wel weer duidelijk, geld en roem alleen maakt niet gelukkig...

Inderdaad, heel erg triest. Het 'verbaast' me altijd toch als zo'n persoon die ogenschijnlijk alles voor elkaar heeft, toch zo ongelukkig blijkt te zijn.
Mij ook, voor de buitenwereld hebben deze mensen alles.

Maar geluk zit daar dus totaal niet in...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jonathan Rhys Meyers doet zelfmoordpoging Empty Re: Jonathan Rhys Meyers doet zelfmoordpoging

Bericht  Bolleke vr 1 jul 2011 - 10:22

Net als met Antonie Kamerling destijds, je kunt toch niet in iemands hoofd kijken, je kunt zo foruinlijk zijn, maar geluk zit hem daar toch niet in blijkbaar..
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jonathan Rhys Meyers doet zelfmoordpoging Empty Re: Jonathan Rhys Meyers doet zelfmoordpoging

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 10:25

ProudMama schreef:Wat triest...

Maakt het wel weer duidelijk, geld en roem alleen maakt niet gelukkig...
En schoonheid..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Jonathan Rhys Meyers doet zelfmoordpoging Empty Re: Jonathan Rhys Meyers doet zelfmoordpoging

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum