Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Terug gaan ivm rotte avocado's?

+7
loura
rapa nui
Mamsie
Jerry
Toet
Happydobby
Pien
11 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Terug gaan ivm rotte avocado's? - Pagina 3 Empty Re: Terug gaan ivm rotte avocado's?

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 0:44

Vischje schreef:Dus jij verwacht reacties die alleen in jouw straatje passen? De verkoopster van die kraam moet zus-en-zo doen en bepaalde reacties daar heb je niks aan. Prima, moet je zelf weten. Ik vind zelf alleen dat als je ontevreden bent over een product, dat je dan eerder heen moet om daar melding van te maken. Als ik pas na ongeveer drie weken terug zou kunnen voor een versproduct, zou ik het erbij laten of slechts melding maken bij die kraam, van "Dan weet u het even", zonder iets te verwachten. Want wat kún je verwachten? Daarbij komt dat een houding van een klant ook bepalend kan zijn. Mensen zijn vaak toegeeflijker als je iets gewoon rustig, zonder beschuldigingen zegt. Ik vraag me af of jij dat zo gebracht hebt bij die kraam. En dan ook nog bij een andere kraam gaan staan klagen, nou, petje af.

Je moet beter lezen, ik kon niet eerder!
Ik heb een melding gedaan zoals ik al zei en niet gevraagd om iets terug te krijgen dat zeg ik ook nergens. Ik zei alleen dat ik dat pas klantvriendelijk zou vinden, maar gezien haar houding verwachtte ik toch niets.
Ja ik heb het zo gebracht en ik weet ook wel dat als ik stamppij ga maken dat ik niks ermee opschiet.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug gaan ivm rotte avocado's? - Pagina 3 Empty Re: Terug gaan ivm rotte avocado's?

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 0:47

Antibes schreef:Persoonlijk vind ik het niet heel vreemd, ze kon vorige week niet, deze week was ze er toevallig weer en als je er dan toch bent, mag je er mi. best nog wat van zeggen. Uiteraard niet per se met de verwachting je geld terug te krijgen, dat lijkt me logisch dat ze dat niet verplicht is, maar excuses mag je toch wel verwachten. En als je een beetje een handige marktvrouw ben, dan zou ik zo'n klant toch een paar appels gratis geven oid.

Ach CBL, je weet nu in ieder geval dat je voortaan beter naar die andere kraam kunt gaan! Problem solved. Wink

Excuses konden er geen eens vanaf, goh wat een moeite. Ze verdedigde zichzelf en bleef maar in herhaling vallen met ''ik kan er niks aan doen''. Nou dat kan ze wel, want het is vast vaker voorgekomen, dus moeten ze ze gewoon niet meer verkopen of zeker weten dat het goede zijn, dan maar harde.
Ik ga er niks meer kopen, nooit!

Gast
Gast

Bericht  Antibes di 19 jul 2011 - 0:48

Dat is dus gewoon klantonvriendelijk, ook na 2/3 weken. Dus ik snap je helemaal CBL! Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 0:51

CBL het kan altijd voorkomen dat er een slechte tussenzit. En het zou netjes zijn van de kraam als ze je een nieuw product meegaven, maar kan me ook voorstellen dat als de houding van deklant al niet netjes is of ze er min of meer al vraagt om een nieuw product dat ze het niet doen. Ik werk zelf ook bij een winkel en het komt gewoon wel eens voor dat er iets tussenzit van mindere kwaliteit maar dat wil niet zeggen dat alles of de hele partij meteen slecht is. En je zegt dat ze er niks aan kan doen, dan kan ze toch ook niet. Hun kopen die advocado`s in in de veronderstelling dat ze goed zijn.

Maar dan koop jij er niks meer, denk dat die ene klant minder voor hun niks uitmaakt.

Gast
Gast

Bericht  Antibes di 19 jul 2011 - 0:52

Lily schreef:CBL het kan altijd voorkomen dat er een slechte tussenzit. En het zou netjes zijn van de kraam als ze je een nieuw product meegaven, maar kan me ook voorstellen dat als de houding van deklant al niet netjes is of ze er min of meer al vraagt om een nieuw product dat ze het niet doen. Ik werk zelf ook bij een winkel en het komt gewoon wel eens voor dat er iets tussenzit van mindere kwaliteit maar dat wil niet zeggen dat alles of de hele partij meteen slecht is. En je zegt dat ze er niks aan kan doen, dan kan ze toch ook niet. Hun kopen die advocado`s in in de veronderstelling dat ze goed zijn.

Maar dan koop jij er niks meer, denk dat die ene klant minder voor hun niks uitmaakt.

En de klant koopt ze ook in de veronderstelling dat ze goed zijn. Als ze dan niet goed zijn en de klant geeft dat aan, dan zijn excuses op zijn minst natuurlijk wel gepast. En ik geloof dat dát CBLs punt is.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 1:02

Lily schreef:CBL het kan altijd voorkomen dat er een slechte tussenzit. En het zou netjes zijn van de kraam als ze je een nieuw product meegaven, maar kan me ook voorstellen dat als de houding van deklant al niet netjes is of ze er min of meer al vraagt om een nieuw product dat ze het niet doen. Ik werk zelf ook bij een winkel en het komt gewoon wel eens voor dat er iets tussenzit van mindere kwaliteit maar dat wil niet zeggen dat alles of de hele partij meteen slecht is. En je zegt dat ze er niks aan kan doen, dan kan ze toch ook niet. Hun kopen die advocado`s in in de veronderstelling dat ze goed zijn.

Ik had er 2 en had nog gevraagd of ze goed waren, ja hoor zei ze.
Ik vroeg zeker niet min of meer om nieuwe, heb gewoon op een nette manier uitgelegd dat ik ervan baalde. Ik weet dat jij dat moeilijk kan geloven, maar ik kan heus wel beleefd zijn!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 1:03

Antibes schreef:Dat is dus gewoon klantonvriendelijk, ook na 2/3 weken. Dus ik snap je helemaal CBL! Wink

Thanks

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 1:03

Antibes schreef:

En de klant koopt ze ook in de veronderstelling dat ze goed zijn. Als ze dan niet goed zijn en de klant geeft dat aan, dan zijn excuses op zijn minst natuurlijk wel gepast. En ik geloof dat dát CBLs punt is.

Precies!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 2:59

Caribbeanlover schreef:
Vischje schreef:Dus jij verwacht reacties die alleen in jouw straatje passen? De verkoopster van die kraam moet zus-en-zo doen en bepaalde reacties daar heb je niks aan. Prima, moet je zelf weten. Ik vind zelf alleen dat als je ontevreden bent over een product, dat je dan eerder heen moet om daar melding van te maken. Als ik pas na ongeveer drie weken terug zou kunnen voor een versproduct, zou ik het erbij laten of slechts melding maken bij die kraam, van "Dan weet u het even", zonder iets te verwachten. Want wat kún je verwachten? Daarbij komt dat een houding van een klant ook bepalend kan zijn. Mensen zijn vaak toegeeflijker als je iets gewoon rustig, zonder beschuldigingen zegt. Ik vraag me af of jij dat zo gebracht hebt bij die kraam. En dan ook nog bij een andere kraam gaan staan klagen, nou, petje af.

Je moet beter lezen, ik kon niet eerder!
Ik heb een melding gedaan zoals ik al zei en niet gevraagd om iets terug te krijgen dat zeg ik ook nergens. Ik zei alleen dat ik dat pas klantvriendelijk zou vinden, maar gezien haar houding verwachtte ik toch niets.
Ja ik heb het zo gebracht en ik weet ook wel dat als ik stamppij ga maken dat ik niks ermee opschiet.

Misschien moet je zelf beter lezen. Ik heb gelezen dat je niet eerder kon, maar dan zou ik überhaupt niet meer gáán.
Als jij ook met die felle toon van je bij die kraam bent gaan staan, zou ik ook denken: "Ze zoekt het maar uit".

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 3:28

Vischje, wie was jij hier voor eigenlijk?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 3:33

Caribbeanlover schreef:Ik had er 2 en had nog gevraagd of ze goed waren, ja hoor zei ze.
Ik vroeg zeker niet min of meer om nieuwe, heb gewoon op een nette manier uitgelegd dat ik ervan baalde. Ik weet dat jij dat moeilijk kan geloven, maar ik kan heus wel beleefd zijn!

Terug gaan ivm rotte avocado's? - Pagina 3 394967

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 3:37

Antibes schreef:Persoonlijk vind ik het niet heel vreemd, ze kon vorige week niet, deze week was ze er toevallig weer en als je er dan toch bent, mag je er mi. best nog wat van zeggen. Uiteraard niet per se met de verwachting je geld terug te krijgen, dat lijkt me logisch dat ze dat niet verplicht is, maar excuses mag je toch wel verwachten. En als je een beetje een handige marktvrouw ben, dan zou ik zo'n klant toch een paar appels gratis geven oid.

Ach CBL, je weet nu in ieder geval dat je voortaan beter naar die andere kraam kunt gaan! Problem solved. Wink
Helemaal mee eens.

CBL. ik vind het goed dat je er toch nog heen bent gegaan en helemaal niet raar.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 4:05

Ik heb het wel eens gehad met kaas van de markt. Had ik om 16.00 uur gekocht en bij thuiskomst bleek hij beschimmeld. Was een stuk kaas van 11 euro..
De markt is hier maar eens per week dus ben ik de week erop teruggegaan.
Vroegen ze nog wel of ik het niet bewaard had (tuurlijk, ik bewaar een week lang een beschimmeld stuk kaas in mijn koelkast) maar ik heb wel een nieuw stuk gekregen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: