Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Terug gaan ivm rotte avocado's?

+7
loura
rapa nui
Mamsie
Jerry
Toet
Happydobby
Pien
11 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Terug gaan ivm rotte avocado's? - Pagina 2 Empty Re: Terug gaan ivm rotte avocado's?

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 8:14

Caribbeanlover schreef:
Zero schreef:
Oh, dus jij bent zo'n avocado knijper waardoor mijn avocado's altijd gedeukt zijn! Mooi is dat!

For real, fruit bederft. Dat doet het nu eenmaal. Soms sneller dan verwacht, niks aan te doen.

Om te weten of ze rijp zijn hoor je die in te knijpen en ik doe dat lichtjes bij de punt dus ik plet het niet fijn ofzo wat jij dus denkt.

Dat is niet wat ik denk.
nerd

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug gaan ivm rotte avocado's? - Pagina 2 Empty Re: Terug gaan ivm rotte avocado's?

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 8:18

CBL, of ze nou bewust verrotte avocado´s verkopen of niet.. ze verkopen je een product dat niet voldoet en daar kan en mag je gewoon mee teruggaan.
je mag er toch wel vanuit gaan dat ze degelijke en eetbare waren verkopen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 8:48

Pippa schreef:
Jada schreef:Ja dat is echt. Is dit topic echt serieus bedoeld? Dat iemand echt issues heeft met avocado's?

Uhh, ja?

Oh Jada, ik snap steeds minder van jou. Kan je ook ergens leuk op reageren? Niet dat dat moet, maar ik zie je echt alleen maar zurig reageren. Ben je in het dagelijks leven ook zo? Oprechte vraag, geen aanval.

Ik voel ook altijd aan een netje mandarijntjes of zak appels in de winkel welke het beste aanvoelen ( nee nee, niet knijpen. Voelen. )
"Issue's" zoals je het noemt is wel wat overdreven ja, maar je wil toch vers fruit? Ik heb wel eens bedorven fruit in de supermarkt zien liggen hoor. En soms merk je dat niet op, zoals CBL. Dat is wel balen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 8:50

Caribbeanlover schreef:
Birgit schreef:Anders neem je een foto, dan kun je volgende week aan de hand van de datum laten zien welke dag ze al niet goed meer waren.

lol!

Dus ....

Haha dat heeft geen nut natuurlijk en er staat natuurlijk geen datum op.

Ik bedoel ook geen datum op je avocado's, maar op de foto Laughing

Gast
Gast

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 9:14

Sommige marktkooplui kopen partijen B-groentes en fruit op die al op allerlei plekken hebben gelegen of te lang in de koelcel hebben gelegen. Een goede marktkraam doet dit niet, dus nu weet je in elk geval waar je niet meer moet zijn.

Gast
Gast

Bericht  rapa nui do 30 jun 2011 - 10:14

Als ik echt een regelmatige klant ben bij een groentekraam of bij een groenteboer dan zeg ik het de volgende keer zeker ook al gaat het maar om een laag bedrag. Ik verwacht gewoon iets goeds te kopen dat ik ook kan gebruiken en niet dat ik het de dag erna al moet weggooien. Eigenlijk krijg ik dan ook altijd een nieuwe gratis mee.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 10:18

Birgit schreef:
Caribbeanlover schreef:
Birgit schreef:Anders neem je een foto, dan kun je volgende week aan de hand van de datum laten zien welke dag ze al niet goed meer waren.

Dus ....

Haha dat heeft geen nut natuurlijk en er staat natuurlijk geen datum op.

Ik bedoel ook geen datum op je avocado's, maar op de foto Laughing

Terug gaan ivm rotte avocado's? - Pagina 2 394967

Gast
Gast

Bericht  loura do 30 jun 2011 - 22:22

Niks aan te doen idd.. Bij de`AH heb ik ook welleens rotte gekocht.. Dus opzich kan het altijd wel gebeuren. Ik ben niet teruggegaan. Jij kan de volgende keer wel de marktkraamman vertellen dat hij de laatste keer rot was. Dan weet hij het iig. Ik zou niks verwachten verder.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 11:07

loura schreef:Niks aan te doen idd.. Bij de`AH heb ik ook welleens rotte gekocht.. Dus opzich kan het altijd wel gebeuren. Ik ben niet teruggegaan. Jij kan de volgende keer wel de marktkraamman vertellen dat hij de laatste keer rot was. Dan weet hij het iig. Ik zou niks verwachten verder.
Bij de AH kun je er ook mee teruggaan.

Gast
Gast

Bericht  Jerry za 2 jul 2011 - 21:17

Inderdaad, bij 'n supermarkt kun je zo terug gaan (volgens mij ook wel zonder bon)
Heb 'n keer een brocoli gekocht en die zat voor bladluis.

Heb de brocoli weggegooid en teruggegaan naar de supermarkt. Daar kreeg ik zo een nieuwe mee (ze kunnen beter een brocoli weggeven, dan 'n klant ontevreden maken...)
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 7:34

Twellie schreef:Sommige marktkooplui kopen partijen B-groentes en fruit op die al op allerlei plekken hebben gelegen of te lang in de koelcel hebben gelegen. Een goede marktkraam doet dit niet, dus nu weet je in elk geval waar je niet meer moet zijn.

Precies daar koop ik niks meer!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 7:35

Jerry schreef:Inderdaad, bij 'n supermarkt kun je zo terug gaan (volgens mij ook wel zonder bon)
Heb 'n keer een brocoli gekocht en die zat voor bladluis.

Heb de brocoli weggegooid en teruggegaan naar de supermarkt. Daar kreeg ik zo een nieuwe mee (ze kunnen beter een brocoli weggeven, dan 'n klant ontevreden maken...)

Da's waar. Had bij de AH ooit pasta en de datum was nog prima, maar er zat schimmeld op (ontdekte ik een paar dgn later pas,maar goed). Ik terug, geld terug gehad...................heel attent!

Gast
Gast

Bericht  Joli86 zo 3 jul 2011 - 10:04

Heb ook eens peren gekocht, buitenkant zag er goed uit, binnenkant rot..
Ik 1 of 2 weken later bij de groenteman aangegeven kreeg ik een zak kiwi's gratis.. Netjes opgelost vind ik..
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 1:00

Afgelopen woensdag ben ik terug gegaan en heb netjes mijn frustratie geuit. Ik zei dat ik het vreemd vond zeker omdat zij ze achter de kraam leggen ivm knijpen.
De vrouw van de kraam zei dat zij niet kunnen weten hoe ze eruit zien en er dus niks aan konden doen.
Dus ik zei dat ik het zonde van het geld vond en dan een goed product verwacht en het jammer vond dat ze er niks mee deden. Ze overwoog geen eens om mijn geld terug te geven, nieuwe avocado's of een ander product nee ze bleef maar volhouden dat ze er niks aan kon doen.
Nou daar koop ik nooit meer wat, nog geen 1 druif!

Dus naar een andere kraam gegaan waar ik ze toen ook zag,maar ik had ze al gekocht bij die $%^& kraam!

Die had ze niet, want de verkope had ze wel kunnen kopen, maar hij vond ze er niet mooi uitzien dat hij dat risico niet wilde lopen.
Ik zei hem dat dat een goede keuze was en dat ik verderop slechte had gekocht.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 1:11

Wat wil je dan, dat ze je geld teruggeeft van weken geleden? Ze KAN er ook niks aan doen.

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 18 jul 2011 - 1:13

Pippa schreef:Wat wil je dan, dat ze je geld teruggeeft van weken geleden? Ze KAN er ook niks aan doen.

+1
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 1:20

Lejow schreef:
Pippa schreef:Wat wil je dan, dat ze je geld teruggeeft van weken geleden? Ze KAN er ook niks aan doen.

+1

+2.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 1:43

Je koopt op 29 juni fruit en dan ga je nu nog eens terug met een klacht?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 10:13

Haha, da's wel een beetje aan de late kant.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 18:24

En dan ook nog even laten vallen dat je verderop slechte spullen hebt gekocht Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 20:41

Nou nou wat een commentaar weer zeg. Als jullie terug hadden gelezen, dan had je kunnen weten dat ik een week over moest slaan dus pas afgelopen woe. erheen kon.
Ook werd mij door verschillende meiden aangeraden er wat van te zeggen ook al is dat pas veel later. Ik vind dat die mensen van die kraam moeten weten dat ze niet goed waren en dat zij er niks aan kon doen heb ik geen boodschap aan.
Wil je je klanten niet kwijt, dan geef je geld terug, hetzelfde product nogmaals of voor die prijs wat anders uitzoeken.
Dat ik dat bij een andere kraam zei kan die man alleen maar als compliment zien tenslotte was hij zo slim om geen avocado's in te slaan omdat hij ze niet vertrouwde.
Wilde alleen even laten weten hoe het was afgelopen, meer niet en zulke reactie heb ik niks aan!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 20:42

Dus ze wil je niet als klant terug, ze zal 't wel zonder je redden, denk ik?

Gast
Gast

Bericht  Bolleke ma 18 jul 2011 - 21:52

Iedereen kan na 2 weken terug gaan en zeggen dat het niet goed was wat ze daar gekocht hebben, logisch dat ze je geen geld terug geven, je had het kunnen aangeven maar meer ook niet.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 19 jul 2011 - 0:27

Dus jij verwacht reacties die alleen in jouw straatje passen? De verkoopster van die kraam moet zus-en-zo doen en bepaalde reacties daar heb je niks aan. Prima, moet je zelf weten. Ik vind zelf alleen dat als je ontevreden bent over een product, dat je dan eerder heen moet om daar melding van te maken. Als ik pas na ongeveer drie weken terug zou kunnen voor een versproduct, zou ik het erbij laten of slechts melding maken bij die kraam, van "Dan weet u het even", zonder iets te verwachten. Want wat kún je verwachten? Daarbij komt dat een houding van een klant ook bepalend kan zijn. Mensen zijn vaak toegeeflijker als je iets gewoon rustig, zonder beschuldigingen zegt. Ik vraag me af of jij dat zo gebracht hebt bij die kraam. En dan ook nog bij een andere kraam gaan staan klagen, nou, petje af.

Gast
Gast

Bericht  Antibes di 19 jul 2011 - 0:30

Persoonlijk vind ik het niet heel vreemd, ze kon vorige week niet, deze week was ze er toevallig weer en als je er dan toch bent, mag je er mi. best nog wat van zeggen. Uiteraard niet per se met de verwachting je geld terug te krijgen, dat lijkt me logisch dat ze dat niet verplicht is, maar excuses mag je toch wel verwachten. En als je een beetje een handige marktvrouw ben, dan zou ik zo'n klant toch een paar appels gratis geven oid.

Ach CBL, je weet nu in ieder geval dat je voortaan beter naar die andere kraam kunt gaan! Problem solved. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: