Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke flessen?

+15
Fiwen
Thunder
Annie24
Flip Fluitketel
moepie
mirrie
Chantal
Liadan
meisjesmama
bella
Lindsya
Nijntje
Rainbow
-Ieniemienie-
Limburg85
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Welke flessen? - Pagina 2 Empty Re: Welke flessen?

Bericht  Fiwen di 23 nov 2010 - 3:11

Ik heb eerst borstvoeding gegeven, toen gecombineerd met zo'n 'speciale' borstvoedingsfles maar dat vond ze vreselijk. Daarna overgestapt op medela omdat die bij mijn kolf zaten maar die gaan maar tot 150 cc en ze had behoorlijk last van krampjes en reflux. Toen over op difrax en dat gaat op zich goed, alleen ik vind het geen fijne flessen. Ze lekken aan alle kanten en ik vind ze heel snel stinken. Ik maak ze na elke voeding schoon met warm water en afwasmiddel en kook ze minimaal 2 keer per week uit maar na een dag vind ik ze eigenlijk al niet meer fris. Zit er aan te denken om over te stappen op glazen flessen omdat die voor mijn gevoel beter schoon te maken zijn. Zit alleen te twijfelen of ik 'gewone' of dr.Brown zal kopen dan ivm het nog regelmatig terugspugen/opboeren van voeding...
Fiwen
Fiwen
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  bella di 23 nov 2010 - 6:51

Er blijft vaak een laagje water in de bodem van de difrax flessen staan.
Melk heeft het bij mijn nog nooit gelekt,
wel dat schoonmaakwater dus.
Ik draai na het schoonmaken de bodem even los, schud het water eruit, en dan nergens last van!
Er blijft inderdaad wel vaak wat melk staan boven in de fles, waar de je dop op draait!
bella
bella
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 196

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 7:32

Ik heb totaal geen moeite met de flessen van Difrax.
Gebruik er hier nu 3 (2 grote en 1 kleine) en ik heb echt geen last van vieze geurtjes ofzo.

Na gebruik spoel ik de speen meteen af en zet ik heet water in de fles zelf tot ik tijd heb ze af te wassen.
Dan gaan ze in een bak hete sop, was ze uit, spoel ze af, zet ze eventjes op hun kop op een keukenrolletje en draai daarna alles erop.

1x In de week kook ik alles uit.

*Edit: En lekken hebben ze bij mij in de bijna 10 maanden dat ik ze nu gebruik ook nog nooit gedaan.
Volgens mij kun je er dan ook gewoon mee terug gaan naar de winkel.

Laatst aangepast door Hazeltje op di 23 nov 2010 - 7:42; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  tsf2010 di 23 nov 2010 - 7:39

Hier ook de s fles van difrax. Heb hem meteen vanaf het begin gebruikt omdat deze werd aangeraden in het ziekenhuis. De fles leek het meeste op die van het ziekenhuis zelf. Heb er nooit problemen mee en vind het een erg fijne fles. Hier ook geen last van stank of andere rare dingen.
tsf2010
tsf2010
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 10
Punten : 12

Bericht  ekjir@M wo 24 nov 2010 - 9:14

De avent flessen zijn hier de hoek in gegaan en we hebben Dr. Browns flessen gehaald. Veel minder last van krampjes en spugen.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Dora do 25 nov 2010 - 11:52

Wij gebruiken hier Nuby en Tommy tippee (als ik het goed schrijf die laatste).
De keuze voor deze is omdat deze qua speen het meest op een tepel lijkt met het zuigen. De gewone spenen (die op standaard flessen zit) is te lang voor haar en gaat ze kokhalzen...
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Teddyaapje zo 28 nov 2010 - 2:27

Wij zijn ook begonnen met een aventfles maar hier dronk T. niet goed uit. In het zh waren ze ook totaal niet enthousiast over die flessen en ze hebbon ons een difraxfles geadviseerd. Hiermee gaat t prima! Ik geef trouwens bv maar af en toe krijgt ie de fles met afgekolfde melk.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: