Dagcafé
+20
Sarah1985
Qiara
ExpressoB
Kabouter
Toet
Jeanette
Burn
Atelier Madame
Bimbam
Serena
Sjaantje
Jordana
VeryCherry
silly-one
Zwerver
Suus
Tiana
Moezie
Lotus
Zininzon
24 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Oh tuurlijk, die met pinda's zijn de lekkerste ^^
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
+1Alex schreef:Lily schreef:echt niet de blauwe (crispy) zijn het lekkerst
Nee, bah!
Ik wil wel virtuele gele m&ms
Gast- Gast
Alex: Geen zorgen, iedere keer een paar dingen, dan weer zitten.
En ik wil de wandelwagenunits boven in de kast hebben, de maxi cosi's ff af doen, onderstel van de wagen schoonmaken en in de auto (staat nu in de weg), tafel een stuk naar achter, box in elkaar zetten... Keuken grote beurt, net als badkamer en wc. ff sopje door onze slaapkamer en babykamer en ff overal dweilen.
Maar dat ga ik allemaal maar niet doen
En ik wil de wandelwagenunits boven in de kast hebben, de maxi cosi's ff af doen, onderstel van de wagen schoonmaken en in de auto (staat nu in de weg), tafel een stuk naar achter, box in elkaar zetten... Keuken grote beurt, net als badkamer en wc. ff sopje door onze slaapkamer en babykamer en ff overal dweilen.
Maar dat ga ik allemaal maar niet doen
Gast- Gast
Oh, mijn vriend vind het zooo leuk staan hoe ik nu de eettafel heb neergezet. Het is nu net of we een echte eetkamer hebben
Yup, ik had het niet verwacht, maar ben er wel heel blij mee ^^
Ja joh, de laatste keer dat ik een nacht goed en lekker doorgeslapen heb kan ik me niet eens herinneren, dus zoveel puf heb ik niet eens al zou ik het willenLily schreef:wat fijn VC
En PM, rustig aandoen jij he!
Gelukkig is mijn man het weekend vrij, zet ik die aan het werk gnagnagna...
Gast- Gast
haha ik denk dat ie ook zal moeten wil je het huis schoon krijgen heb een verzoekje voor jullie zouden jullie willen meedenken naar een boeket. Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Gast- Gast
Wat je had was niet de goede kleur he?! Wil je nu iets van bloemen, iets anders maken, kunst of echt?
Gast- Gast
maakt me helemaal niet uit. Zal nog wel ff een foto van m`n jurk passen de pomander die ik had. Dan weten jullie een beetje wat erbij past enzo.
Laatst aangepast door Lily op do 30 jun 2011 - 23:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Tja, ik vind een eenvoudig bruidsboeket van rozen altijd mooi.
Had zelf een bolletje van rozen in pasteltinten, met lange stelen waar groen lint omheen zat.
Had zelf een bolletje van rozen in pasteltinten, met lange stelen waar groen lint omheen zat.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Tja, ik vind een eenvoudig bruidsboeket van rozen altijd mooi.
Das mooi
Moest natuurlijk trouwboekje zoeken, en kwam toen foto's tegen. Da's gewoon jeugdsentiment joh. We waren echt nog jong...VeryCherry schreef:ProudMama schreef:Tja, ik vind een eenvoudig bruidsboeket van rozen altijd mooi.
Das mooi
Gast- Gast
Hoe oud was je toen je ging trouwen?
Trouwen jeugdsentiment? Haha, dat klinkt euh... apart Maar ik snap wel wat je bedoelt.
Gast- Gast
Lekker!Storm schreef:nu al?Vergeet-me-nietje schreef:FRIET!!!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: