Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

vaatwasser legen

5 plaatsers

Ga naar beneden

vaatwasser legen Empty vaatwasser legen

Bericht  Clapperdie di 28 jun 2011 - 20:37

Evil or Very Mad

Bij mij op het werk hebben we per afdeling een keukentje met daarin een vaatwasser. Omdat er waar ik zit maar 6 mensen zitten hebben we geen schema gemaakt ofzo. Het loopt allemaal wel. Maar toch zijn er twee dames die NOOIT de vaatwasser leeghalen. Zelf de directeur die hier zit leegt dat ding. En die 2 dames blijven net zo lang zitten tot ze horen dat iemand de vaatwasser heeft leeggehaald en daarna hoor je ze snel koffie halen.. Hoe stom is dat! Maar ik weet niet zo goed hoe ik het moet brengen naar hun. Zijn nogal eigenaardige dames. Iemand tips?
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

vaatwasser legen Empty Re: vaatwasser legen

Bericht  Fearie di 28 jun 2011 - 20:39

Gewoon een keer subtiel vragen of ze de vaatwasser leeg willen halen, dat je het zelf druk hebt. Of als je weet dat ie bijna klaar is, dat je ze het een soort van vraagt/opdracht geeft - 'ik zie dat de vaatwasser bijna klaar is, zou je hem zo uit kunnen pakken?'.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vaatwasser legen Empty Re: vaatwasser legen

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 21:01

Ja bekend probleem. Ook hier zijn het vaak dezelfde mensen die het ding leeghalen.
En het ergste is nog dat als het ding klaar is, sommige mensen 1 kopje of mok er uit pakken en de rest er gewoon in laten zitten! Dat is helemaal ergerlijk haha Twisted Evil
En soms doe ik dat ook, als ik bijvoorbeeld al een paar x achter elkaar heb leeggehaald. Dan denk ik: nu een ander maar eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vaatwasser legen Empty Re: vaatwasser legen

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 21:04

Break Of Day schreef:Ja bekend probleem. Ook hier zijn het vaak dezelfde mensen die het ding leeghalen.
En het ergste is nog dat als het ding klaar is, sommige mensen 1 kopje of mok er uit pakken en de rest er gewoon in laten zitten! Dat is helemaal ergerlijk haha Twisted Evil
En soms doe ik dat ook, als ik bijvoorbeeld al een paar x achter elkaar heb leeggehaald. Dan denk ik: nu een ander maar eens.

Heel herkenbaar!! Vooral 1 kopje eruit halen....

Ik weet niet of die collega's je leidinggevenden zijn? Zo niet, dan zou ik er wel een keer een opmerking over maken. Of misschien iets in de trant van: het zijn altijd dezelfde personen die de vaatwasser leegruimen. Misschien dat ze de hint dan begrijpen. Al denk ik het niet, direct zijn werkt in zo'n geval beter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vaatwasser legen Empty Re: vaatwasser legen

Bericht  CCC di 28 jun 2011 - 21:06

Gewoon zeggen, nu ga jij even de vaatwasser leeghalen neem ik aan? Ik ben nooit zo subtiel in dit soort dingen...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vaatwasser legen Empty Re: vaatwasser legen

Bericht  Rovine di 28 jun 2011 - 21:09

Bij mijn vorige bedrijf ging daar regelmatig een e-mail over rond, hier delen we een vaatwasser met 100 man en draait ie maar 1x per week, dus is het niet zo'n issue.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vaatwasser legen Empty Re: vaatwasser legen

Bericht  Clapperdie di 28 jun 2011 - 21:21

Het zijn niet mijn leidinggevende oid. Ik denk dat ik er maar een mail over ga uitsturen.

Alleen denk ik wel een reactie terug te krijgen van: maar jij bent toch de secretaresse hier...

Zo delegerend zijn ze wel. Gelukkig werk ik niet voor die dames zeg.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

vaatwasser legen Empty Re: vaatwasser legen

Bericht  Theeleut di 28 jun 2011 - 21:22

Idd gewoon duidelijk zeggen, anders doen ze nog of hun neus bloed, want je bent immers niet duidelijk geweest.

Gewoon zeggen, zo het is nu jullie beurt...
Of de vaatwasser roept je, hij wilt geleegd worden Laughing

En als het niet verbeterd, wie niet leegt mag ook geen gebruik maken van de vaatwasser, dat wordt dan afwassen!
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

vaatwasser legen Empty Re: vaatwasser legen

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 21:33

Ik heb dat ooit met een collega gehad bij een oude werkgever.
Toen ik er net werkte stond ik in het magazijn en zag ik een code die ik niet kende.
Zij kwam binnen gelopen dus ik vraag wat dat betekend: Ooooooh meisje! Dat moet je niet aan mij vragen. Ik bemoei me nooooooooooit met de vracht... :shock:

Later bleek ook wel dat zij vond dat ze het "gezicht" (geen gezicht overigens) van de winkel was...

Iedereen kreeg steeds meer een hekel aan haar en op een gegeven moment werd ze boos omdat ik koffie en thee gezet had maar niet a la minute alles in de thermoskan had gedaan. Toen had ik maar gezegd dat ze dan eens zelf koffie moest gaan zetten en zich wat meer met dingen moest gaan bemoeien in plaats van altijd op andere af te geven dat ze iets niet goed doen.

Daarna kreeg een ander haast de kans niet meer om koffie te zetten... Laat staan in d ethermoskan te doen angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

vaatwasser legen Empty Re: vaatwasser legen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum