Dagcafé
+19
Happydobby
Caroow
Lotus
Lejow
Merai
Bimbam
Jordana
Serena
Elin
May
VeryCherry
Toet
Suus
Zwoesj
Zininzon
ExpressoB
silly-one
Burn
Tiana
23 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Moeten de ramen eigenlijk dicht met onweer? Ik vind het wel ff lekker om ze open te hebben maar ben bang dat t niet veilig is...
Gast- Gast
Maple schreef:Moeten de ramen eigenlijk dicht met onweer? Ik vind het wel ff lekker om ze open te hebben maar ben bang dat t niet veilig is...
Zolang je niet de boogie danst, kunnen ze open blijven.
Gast- Gast
Wij zitten allebei doodstil... maar wel allebei met laptop op schoot. Of maakt dat niks uit?Reva schreef:Maple schreef:Moeten de ramen eigenlijk dicht met onweer? Ik vind het wel ff lekker om ze open te hebben maar ben bang dat t niet veilig is...
Zolang je niet de boogie danst, kunnen ze open blijven.
Gast- Gast
Reva: dan kan het wel! Was het lekker verder ?
Maple: o nee !!!!
Ik heb toen straks een lekkere maaltijdsalade gemaakt met sla, komkommer, tomaat, uitgebakken spekjes, kipfilet en honing-mosterd dressing !
Ik heb toen straks een lekkere maaltijdsalade gemaakt met sla, komkommer, tomaat, uitgebakken spekjes, kipfilet en honing-mosterd dressing !
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Stylegirl schreef:Reva: dan kan het wel! Was het lekker verder ?
Lekker! Geen aardappeltjes of pasta erdoor?
Maple:
Gast- Gast
Ik vraag me af of het echt de antennes waren, we hebben gelukkig geen schade, maar zou niet weten wat 'ie anders geraakt moet hebben...
Gast- Gast
Storm schreef:Ik ben bahahaaaang!
Muziekje aan? Probeer het een beetje te relativeren anders. Het klinkt hard en misschien eng, maar je bent thuis, dus als je er wat zou gebeuren...kan je gelijk handelen. En meestal is er dan 'alleen' iets stuk of tijdelijk uitgevallen.
Gast- Gast
Nee Reva, geen aardappeltjes of pasta erdoor helaas . Zoveel geduld had ik niet met het maken ervan . Maar wel net nog een bakje magere kwark op .
Storm, ik heb de gordijnen dicht gedaan zodat ik het niet kan zien. Verder probeer ik me bezig te houden met andere dingen zodat ik me niet druk maak over het weer buiten.
Storm, ik heb de gordijnen dicht gedaan zodat ik het niet kan zien. Verder probeer ik me bezig te houden met andere dingen zodat ik me niet druk maak over het weer buiten.
Tiana- Ratel
O nu word ik ook bang door jullie; maar hier is niks aan de hand (nog)!
Jaaa, mijn vakantiefoto's zijn bij de post gekomen; nu kan ik mijn fotoboek gaan maken
Jaaa, mijn vakantiefoto's zijn bij de post gekomen; nu kan ik mijn fotoboek gaan maken
Gast- Gast
Ik word ook bang! En ik wou net terug gaan naar mn caravan!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Nu hier ook donker en aan het waaien. Nog even snel naar de winkel gelopen voor bananen. Ik ben nergens zonder bananen. Nu kan alles losbarsten!!!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nu hier ook donker en aan het waaien. Nog even snel naar de winkel gelopen voor bananen. Ik ben nergens zonder bananen. Nu kan alles losbarsten!!!
Ik heb geen bananen.
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Nu hier ook donker en aan het waaien. Nog even snel naar de winkel gelopen voor bananen. Ik ben nergens zonder bananen. Nu kan alles losbarsten!!!
Ik heb geen bananen.
Dan is het gebeurd met je met dit weer....je MOET bananen hebben
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Nu hier ook donker en aan het waaien. Nog even snel naar de winkel gelopen voor bananen. Ik ben nergens zonder bananen. Nu kan alles losbarsten!!!
Ik heb geen bananen.
Echt??
Ik heb wel kiwi's, groenen appels, ananasschijven en natuurlijk kaassouffles.
Gast- Gast
wow kei en keihard regent het!!!! en paar flitsen en knallen gehoord
m'n tv is een beetje aan het storen ook:S
m'n tv is een beetje aan het storen ook:S
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Nu moet ik aan dit liedje denken:
Tiana- Ratel
Reva schreef:Theedoosje schreef:Reva schreef:Smikkell schreef:Nu hier ook donker en aan het waaien. Nog even snel naar de winkel gelopen voor bananen. Ik ben nergens zonder bananen. Nu kan alles losbarsten!!!
Ik heb geen bananen.
Echt??
Ik heb wel kiwi's, groenen appels, ananasschijven en natuurlijk kaassouffles.
Oow kaassoufles kan ook ...geen zorgen dus voor jou
Gast- Gast
WHAHAHAHAHA. Mn moeder moest net buiten de weggewaaide lamellen van de badkamer buiten zoeken. Omg waren er een paar naar beneden gewaaid. Hahahahahahahahahhahahahaahhahahaha.
Hier stormt het wel hard de tuinstoelen liggen al om.
Hier stormt het wel hard de tuinstoelen liggen al om.
Gast- Gast
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: