Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ZARA blazers (Proudmama)

+11
Sterre
Moezie
Possom
Sorella
Fearie
_Femme
smooch
Melis_je
Monte
Lotus_
Zwerver
15 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

proudmama - ZARA blazers (Proudmama) - Pagina 3 Empty Re: ZARA blazers (Proudmama)

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 7:01

2CKC2 schreef:
Oh haha ja maar je had het over Princess?
Hahah, ja jij bent mooi maar ik I love you haar meer. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

proudmama - ZARA blazers (Proudmama) - Pagina 3 Empty Re: ZARA blazers (Proudmama)

Bericht  Paper Crown di 28 jun 2011 - 7:11

Purple schreef:
2CKC2 schreef:
Oh haha ja maar je had het over Princess?
Hahah, ja jij bent mooi maar ik I love you haar meer. :P

Ow zo! Ok, dat mag hoor.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

proudmama - ZARA blazers (Proudmama) - Pagina 3 Empty Re: ZARA blazers (Proudmama)

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 7:18

2CKC2 schreef:Ow zo! Ok, dat mag hoor.
Je gaat er te serieus op in. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

proudmama - ZARA blazers (Proudmama) - Pagina 3 Empty Re: ZARA blazers (Proudmama)

Bericht  Guus di 28 jun 2011 - 7:29

Punk'd schreef:
Goochempie schreef:roze, roze, roze!

die zal je veel meer dragen en vind ik leuker omdat hij wat 'aparter' is


(ennnneuh mozes kriebel, die krachttraining is z'n vruchten af aan het werpen met je sixpack troela! :shock:)

Hahaha, yeahh mijn buik gaat de goede kant op. (check deze foto Wink ben er echt trots op het aan het worden).

proudmama - ZARA blazers (Proudmama) - Pagina 3 11icnl4

Mijn benen daarin tegen kan echt serieus nog 10 cm af haha. Maar goed ik weet dat ik dat persoonlijk mijn probleemzone vind, en dat dat het langzaamste gaat Wink



On topic :P

De foto's komen morgen. Ik ga nu tennissen en morgen ga ik lekker outfitjes bedenken bij de roze blazer. Hopelijk is het dan ook wat afgekoeld.

De witte gaat sowieso terug, ik heb er nog een tijd naar zitten kijken en vind hem te ober-achtig, en denk dat ik hem niet zoveel ga dragen. Ik wil ook nog heel graag een leren jasje dus dan kan ik die 70 euro (koste van de witte blazer) beter investeren in het leren jasje.

De roze hou ik denk ik wel, maar dat beslis ik morgen definitief :P


:shock:

Ik ga hier no way een foto van m'n buik plantten (tenzij er ooit een baby in zit) na deze foto haha, well done! Maar niet te blikkerig worden hoor, krijg ik van die mister universe associaties bij Wink
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

proudmama - ZARA blazers (Proudmama) - Pagina 3 Empty Re: ZARA blazers (Proudmama)

Bericht  Paper Crown di 28 jun 2011 - 7:30

Purple schreef:
2CKC2 schreef:Ow zo! Ok, dat mag hoor.
Je gaat er te serieus op in. Wink

Hahahaha, ik snap het niet.. Ik weet niet wie princess is.. nerd
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

proudmama - ZARA blazers (Proudmama) - Pagina 3 Empty Re: ZARA blazers (Proudmama)

Bericht  Guus di 28 jun 2011 - 7:31

2CKC2 schreef:
Purple schreef:
2CKC2 schreef:Ow zo! Ok, dat mag hoor.
Je gaat er te serieus op in. Wink

Hahahaha, ik snap het niet.. Ik weet niet wie princess is.. nerd

Hahaha je bent schattig!
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

proudmama - ZARA blazers (Proudmama) - Pagina 3 Empty Re: ZARA blazers (Proudmama)

Bericht  Sorella di 28 jun 2011 - 8:14

proudmama - ZARA blazers (Proudmama) - Pagina 3 11icnl4

Jezus :shock: Wat mooi! Daar heb je zeker heel lang voor moeten trainen of niet? Man, ik ben zóóóóóó jaloers!!


Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

proudmama - ZARA blazers (Proudmama) - Pagina 3 Empty Re: ZARA blazers (Proudmama)

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 8:55

Wat leuk dat Zara ook online is! Hoe moet je daar betalen, kan het ook met acceptgiro dat je weet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

proudmama - ZARA blazers (Proudmama) - Pagina 3 Empty Re: ZARA blazers (Proudmama)

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 8:58

Ik heb vorig jaar een flinke tijd goed gesport en op mijn eten gelet.. Daarna is het totaal fout gegaan :P

Nu ben ik pas weer sinds 30 mei bezig, maar ik moet stiekem wel toegeven dat mijn buik het slankste van mijn lichaam is haha.

@ Goochem, nee haha ik wil niet te gespierd worden. Alleen het laagje vet moet er nog af (en dan heb ik het voornamelijk over mijn benen..) Dus lekker veel hardlopen/tennis in combinatie met krachttraining.

Heb me net gewogen op de sportschool en ben in spierpercentage niets aangekomen maar in vetpercentage wel 1.4% gedaald. Dus krachtraining werkt bij mij blijkbaar goed voor vetverlies :P

@ CKC, ik heb besloten de witte niet te houden. Het is inderdaad een maat S.. Ik heb er bij ZARA €70,- voor betaald (de verzendkosten zouden €2.64 zijn voor brievenbuspost of €6.75 via pakketpost, wat jij prettiger vind.) Stuur me maar een pb-tje als je interesse hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

proudmama - ZARA blazers (Proudmama) - Pagina 3 Empty Re: ZARA blazers (Proudmama)

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 8:58

Wat een mooie buik heb je, wooooow!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

proudmama - ZARA blazers (Proudmama) - Pagina 3 Empty Re: ZARA blazers (Proudmama)

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 8:58

Jen_ schreef:Wat leuk dat Zara ook online is! Hoe moet je daar betalen, kan het ook met acceptgiro dat je weet?

Volgens mij niet.

Wel met ideal, credit card en paypal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

proudmama - ZARA blazers (Proudmama) - Pagina 3 Empty Re: ZARA blazers (Proudmama)

Bericht  Paper Crown di 28 jun 2011 - 9:04

Punk'd schreef:Ik heb vorig jaar een flinke tijd goed gesport en op mijn eten gelet.. Daarna is het totaal fout gegaan :P

Nu ben ik pas weer sinds 30 mei bezig, maar ik moet stiekem wel toegeven dat mijn buik het slankste van mijn lichaam is haha.

@ Goochem, nee haha ik wil niet te gespierd worden. Alleen het laagje vet moet er nog af (en dan heb ik het voornamelijk over mijn benen..) Dus lekker veel hardlopen/tennis in combinatie met krachttraining.

Heb me net gewogen op de sportschool en ben in spierpercentage niets aangekomen maar in vetpercentage wel 1.4% gedaald. Dus krachtraining werkt bij mij blijkbaar goed voor vetverlies :P

@ CKC, ik heb besloten de witte niet te houden. Het is inderdaad een maat S.. Ik heb er bij ZARA €70,- voor betaald (de verzendkosten zouden €2.64 zijn voor brievenbuspost of €6.75 via pakketpost, wat jij prettiger vind.) Stuur me maar een pb-tje als je interesse hebt.

TOP!

Past ie door de brievenbus?
Mail je me even op je bankgegevens?
simplified_sheila@hotmail.com?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

proudmama - ZARA blazers (Proudmama) - Pagina 3 Empty Re: ZARA blazers (Proudmama)

Bericht  Mamsie di 28 jun 2011 - 10:15

Ik wil ook weer zo'n buik!!! Helaas kan dat niet meer.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

proudmama - ZARA blazers (Proudmama) - Pagina 3 Empty Re: ZARA blazers (Proudmama)

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 10:31

Mamsie schreef:Ik wil ook weer zo'n buik!!! Helaas kan dat niet meer.

+100!!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

proudmama - ZARA blazers (Proudmama) - Pagina 3 Empty Re: ZARA blazers (Proudmama)

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 12:24

Ik vind de roze héél erg leuk! Zou m lekker houden smile Helemaal nu ik lees dat je blond bent.
Bij CKC zal de witte erg mooi staan. Lijkt me een goede ruil maar ik wil ook die roze.. Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

proudmama - ZARA blazers (Proudmama) - Pagina 3 Empty Re: ZARA blazers (Proudmama)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum