Maten Zara
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Maten Zara
Ik vind de kleren van Zara erg leuk maar kom nooit uit de maten eerlijk gezegd.
Ons mannetje heeft nu 92-98(heel soms) maar wat kan ik dan het beste pakken voor het najaar? Maat van 2-3 jaar of toch 3-4 jaar, ik weet niet hoe die kleren vallen.
Alvast bedankt!
Ons mannetje heeft nu 92-98(heel soms) maar wat kan ik dan het beste pakken voor het najaar? Maat van 2-3 jaar of toch 3-4 jaar, ik weet niet hoe die kleren vallen.
Alvast bedankt!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Maten Zara
Er staat een tabel op de site van zara:
http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductGuideSizeAjaxView?catalogId=18551&idTypeSize=3&langId=100&storeId=11709
heb je daar wat aan?
http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductGuideSizeAjaxView?catalogId=18551&idTypeSize=3&langId=100&storeId=11709
heb je daar wat aan?
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Re: Maten Zara
Ik vind Zara shirts klein vallen en broekje gewoon wat er in het label staat.
Shirts zit Y. nu in 24-36 maanden (Zara maat 94cm) van de baby collectie, terwijl hij pas 1,5 is. De 2-3 jaar maten van de kindercollectie zijn nog iets aan de grote kant voor hem, maar voor aankomende winter waarschijnlijk wel goed. Hij zit nu van de meeste andere merken shirts in 86 en dingen die we nieuw kopen zijn maat 92 omdat 86 te klein wordt.
Broekjes heeft hij nu 86 van andere merken en van Zara 18-24 maanden (Zara maat 86cm) Die komen dus wel overeen bij Y.
Shirts zit Y. nu in 24-36 maanden (Zara maat 94cm) van de baby collectie, terwijl hij pas 1,5 is. De 2-3 jaar maten van de kindercollectie zijn nog iets aan de grote kant voor hem, maar voor aankomende winter waarschijnlijk wel goed. Hij zit nu van de meeste andere merken shirts in 86 en dingen die we nieuw kopen zijn maat 92 omdat 86 te klein wordt.
Broekjes heeft hij nu 86 van andere merken en van Zara 18-24 maanden (Zara maat 86cm) Die komen dus wel overeen bij Y.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Maten Zara
» Maten van de Zara
» Hoe vallen de maten bij Zara?
» Uitverkoop Zara
» Bestellen bij de Zara
» Maten van de Zara
» Hoe vallen de maten bij Zara?