Blazers
+22
Shopaholic
Atelier Madame
Spring
Penélope
Zonnetje
Gigi_
Possom
Caramba
SoGood
xxDila
Jade
Paper Crown
Melis_je
minoessepoes
Caresses
Leine
Lovely
Jeanette
Phileine
Makamba
luisa
_Femme
26 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Blazers
Blazers, je ziet ze overal! Welke heb jij of wil je graag? Waar komt hij vandaan en hoeveel kost hij?
Ik vind ze superleuk maar telkens als ik er 1 aanheb is het net-niet.. Inspireer anderen!
Ik vind ze superleuk maar telkens als ik er 1 aanheb is het net-niet.. Inspireer anderen!
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Blazers
Ik ben een groot blazer-fan. Ik heb er denk ik een stuk of 5 en draag ze op allemaal verschillende manieren. Met een wit t-shirtje, spijkerbroek/chino en vans als casual outfit. Maar ook over jurkjes. Ik trek overal wel een blazer bij aan als ik daar zin in heb haha! Ik heb 2 zwarte, 1 daarvan heeft camel elbowpatches, wat hem iets minder makkelijk te combineren maakt maar wel leuk. Een donker blauwe, een lichtroze en een smaragdgroene.
Ik heb mijn blazer trouwens echt nooit dicht. Vind open mooier staan en lekkerder zitten.
ik vind dit jasje niet leuk en de broek ook niet. Maar voor het idee haha.
Ik heb mijn blazer trouwens echt nooit dicht. Vind open mooier staan en lekkerder zitten.
ik vind dit jasje niet leuk en de broek ook niet. Maar voor het idee haha.
Gast- Gast
Ik hou dit topic in de gaten. Ben al een tijdje op zoek naar een mooie nette blazer,liefst zwart. Ik vind alles wat er nu in de winkels hangt niet zo mooi. Veel is nu van dat sportieve, een soortje joggingbroek stof enzo.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Ik ga dit topic ook in de gaten houden, want ik heb ook altijd het 'dit is 'm toch niet niet' probleem!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind blazers erg leuk! Ik heb er nu een aantal in mijn kast hangen:
2 van H&M, joggingstof, maar wel netjes. Een donkerblauwe en een zwarte. Ik combineer ze met een langer shirt (ze zijn vrij kort en met een kort shirt staat dat niet mooi) en een korte rok (boven de knie). Daaronder dan nette enkellaarzen. Nieuw waren ze dacht ik 34,95 euro, maar ik heb ze tweedehands gekocht voor veel minder.
1 rode blazer, van Action, maar ik weet nog niet zo goed wat ik daar mee moet. Hij kostte maar 5,95 euro.
Nog twee blazers van onbekend merk, eentje is zwart met witte accenten en de ander is grijs (maar eigenlijk meer een vestje).
2 van H&M, joggingstof, maar wel netjes. Een donkerblauwe en een zwarte. Ik combineer ze met een langer shirt (ze zijn vrij kort en met een kort shirt staat dat niet mooi) en een korte rok (boven de knie). Daaronder dan nette enkellaarzen. Nieuw waren ze dacht ik 34,95 euro, maar ik heb ze tweedehands gekocht voor veel minder.
1 rode blazer, van Action, maar ik weet nog niet zo goed wat ik daar mee moet. Hij kostte maar 5,95 euro.
Nog twee blazers van onbekend merk, eentje is zwart met witte accenten en de ander is grijs (maar eigenlijk meer een vestje).
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Moeten we natuurlijk wel wat meer ervaringsdeskundigen hebben anders houden we allemaal voor niks dit topic in de gaten
_Femme- Prater
Ik ben verslaafd aan blazers! Ik heb er nu ongeveer 15 stuks, uitlopend van casual zwart tot rose tot met print. Zelf vind ik deze heel leuk;
Rose zie je nu ook veel. Ik heb er ook een en vind die zoooo leuk!!
Ik vind deze heel mooi vallen. Ik heb er zelf 2, alleen de kortere versie en vind ze super leuk staan boven een simpel shirtje.
Ik vind het geplooide boven aan altijd mooi vallen (zolang ze niet te pof zijn, zodat je eruit ziet als een bodybuilder)
Een printje is ook erg leuk met een simpel shirtje eronder.
Rose zie je nu ook veel. Ik heb er ook een en vind die zoooo leuk!!
Ik vind deze heel mooi vallen. Ik heb er zelf 2, alleen de kortere versie en vind ze super leuk staan boven een simpel shirtje.
Ik vind het geplooide boven aan altijd mooi vallen (zolang ze niet te pof zijn, zodat je eruit ziet als een bodybuilder)
Een printje is ook erg leuk met een simpel shirtje eronder.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
@Jeanette: die roze is echt leuk
Ik heb er zelf ook een paar. Op dit moment 2 zwarte, een bruine en eentje met ruitjes.
Hele makkelijke dingen en ik wil er nog wel een paar. Mijn vriend is van mening dat je er aan 1 ook genoeg hebt maar dat is zeker niet zo
Ik heb er zelf ook een paar. Op dit moment 2 zwarte, een bruine en eentje met ruitjes.
Hele makkelijke dingen en ik wil er nog wel een paar. Mijn vriend is van mening dat je er aan 1 ook genoeg hebt maar dat is zeker niet zo
Gast- Gast
Ik heb er één, maar wil heel graag er nog twee bij.
Een nette zwarte, voor op een nette outfit op mijn werk. En een donkerblauwe.
Bij de H&M heb ik het opgegeven, die zitten mij echt nooit mooi. Ik ga denk ik maar eens wat meer geld ervoor neerleggen, en eens bij de Zara of de Bijenkorf kijken.
Een nette zwarte, voor op een nette outfit op mijn werk. En een donkerblauwe.
Bij de H&M heb ik het opgegeven, die zitten mij echt nooit mooi. Ik ga denk ik maar eens wat meer geld ervoor neerleggen, en eens bij de Zara of de Bijenkorf kijken.
Lovely- Fluisteraar
- Aantal berichten : 197
Punten : 209
Registratiedatum : 10-05-11
Ik vind blazers super fijn om te dragen! Heb er op dit moment maar 1, een zwarte met 3-kwartmouwen. Maar wil er voor de winter zeker nog 1 (of 2) bij. Die uit de openingpost vind ik mooi en die van Jeanette met plooien is ook een leuke.
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Deze blazer van de Hema vind ik wel leuk, alleen jammer dat je die dan 'dicht' moet dragen of zou je het ook open kunnen dragen?
Gast- Gast
Wassen jullie je blazers? Zo ja hoe?
Ik heb nl. net een nette gekocht en daarin staat dat hij niet gewassen mag worden (maar ja zweetlucht moet er natuurlijk wel uit en na 2x dragen naar de stomerij brengen is ook een prijzig grapje.
Ik heb nl. net een nette gekocht en daarin staat dat hij niet gewassen mag worden (maar ja zweetlucht moet er natuurlijk wel uit en na 2x dragen naar de stomerij brengen is ook een prijzig grapje.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik was mijn blazers 1x in de zoveel tijd wel ja. Gewoon op 30 graden, gaat prima. Maar wat ik ook doe is ze na het dragen even binnestebuiten op het balkon hangen, dan lucht het lekker even. En je kunt je kleding ook zelf stomen he? Gewoon in de badkamer hangen als je (heet) gaat douchen, dan stoomt het ook een beetje door.
Gast- Gast
Ja, gewoon op een wolprogramma, 30 graden. Gefelicitas, dat is toch een vestje ipv een blazer?
Ik hou ook echt van blazers. Heb er ook best wat in mijn kast hangen. Ik heb meer de wat nettere modellen, maar moet toch eens nodig rondneuzen naar ook wat hippere modellen!
Ik hou ook echt van blazers. Heb er ook best wat in mijn kast hangen. Ik heb meer de wat nettere modellen, maar moet toch eens nodig rondneuzen naar ook wat hippere modellen!
Gast- Gast
Gefelicitass schreef:
Deze blazer van de Hema vind ik wel leuk, alleen jammer dat je die dan 'dicht' moet dragen of zou je het ook open kunnen dragen?
Dit vind ik persoonlijk geen blazer maar meer een vestje.
Ik was mijn colberts ook, gewoon op 30 graden en dan klop ik ze heel goed uit en hang ze te drogen op een brede kleerhanger. Ik heb ook een aantal katoenen colberts en die mogen ook gewoon in de wasmachine, dat staat ook gewoon op het wasvoorschrift. Als ze toch nog wat gekreukt zijn na het wassen dan strijk ik ze met een theedoek ertussen.
Ik heb twee zwarte colberts, een beige, een grijze en 1 met een herfst ruit en meer een wollige stof (die ga ik denk ik niet in de wasmachine wassen, hij is net nieuw dus nog niet naar gekeken). En dan heb ik voor mijn werk nog een aantal colberts, maar die draag ik prive niet.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Ik doe het gewoon op 30 graden en tot nu toe is het altijd goed gegaan.Caresses schreef:Wassen jullie je blazers? Zo ja hoe?
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Melis_je schreef:Ik doe het gewoon op 30 graden en tot nu toe is het altijd goed gegaan.Caresses schreef:Wassen jullie je blazers? Zo ja hoe?
Ik ook. En als ze gewassen zijn pak ik ze er gelijk uit hang ik ze op een hangertje en dan droogt het op. Als ik ze dan aanwil dan strijk ik hier en daar een plooitje recht. Eitje!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik was mijn nette colberts wel uit.. ik heb nu alleen een nieuwe met printje (55% wol) wassen jullie die ook gewoon uit?
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Jolicious schreef:Ja, gewoon op een wolprogramma, 30 graden. Gefelicitas, dat is toch een vestje ipv een blazer?
Dat dacht ik ook, maar volgens de Hema-site is het een blazer. Echt appart. Ik kom misschien toch bij de hema van de week. Dan zal ik eens kijken of zie die ook in het echt hebben hangen.
Gast- Gast
Ik ben verliefd op een blazer van H&M, maar toch twijfel ik of ik 'm moet kopen..
Ik krijg het alleen niet meer voor elkaar om foto's van de site hier neer te zetten, meer mensen last van?
Ik krijg het alleen niet meer voor elkaar om foto's van de site hier neer te zetten, meer mensen last van?
Gast- Gast
Ja klopt, dat lukt ook niet meer. Dat moet tegenwoordig met printsceen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Nog nieuwe blazer-aankopen? Ben nog steeds op zoek!
_Femme- Prater
Ik heb deze besteld bij de H&M, hij komt helaas pas eind vd maand. Hoop dat hij leuk is
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: