ZARA blazers (Proudmama)
+11
Sterre
Moezie
Possom
Sorella
Fearie
_Femme
smooch
Melis_je
Monte
Lotus_
Zwerver
15 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
ZARA blazers (Proudmama)
-weg-
Laatst aangepast door Punk'd op zo 23 sep 2012 - 4:20; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: ZARA blazers (Proudmama)
Moeilijk Moeilijk. Vind ze wel leuk, ik denk dat ik voor...ehm... Ik dacht net hele tijd roze, maar nu denk ik wit. Ik weet het niet
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
Ik zeg: Wit! Die vind ik veel leuker als de rode.
Ik zeg: Wit! Die vind ik veel leuker als de rode.
Gast- Gast
Ik vind de roze erg leuk, maar vind dat de witte je beter staat!
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10
Staat je superleuk!! Wist niet dat de Zara een webshop had joh! Heb je de link naar dit jasje? Ik zoek zoiets al heen lang..
Gast- Gast
James schreef:Staat je superleuk!! Wist niet dat de Zara een webshop had joh! Heb je de link naar dit jasje? Ik zoek zoiets al heen lang..
Ze zijn/waren in de sale en staan er nu niet meer tussen. Dit is de link naar de blazers/jasjes.
http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/category/nl/nl/zara-S2011-s/102003/Jacks
Gast- Gast
Wit staat leuker en sluit mooier aan. Die roze is vormloos
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik vind de witte je beter staan terwijl ik meestal van de kleurtjes ben.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ondanks dat bijna iedereen wit zeg twijfel ik nog steeds hahaha.
Ik ga straks even aan mijn vriend vragen of hij buiten foto's wil maken, dat brengt altijd beetje sfeer met zich mee.. Ga ik mijn haar stijlen, mooie sieraadjes om.. Wie weet denk ik dan ineens wel Jaah hij is leuk..
(als ik dat dan nog niet denkt gaat hij wel terug )
Ik ga straks even aan mijn vriend vragen of hij buiten foto's wil maken, dat brengt altijd beetje sfeer met zich mee.. Ga ik mijn haar stijlen, mooie sieraadjes om.. Wie weet denk ik dan ineens wel Jaah hij is leuk..
(als ik dat dan nog niet denkt gaat hij wel terug )
Gast- Gast
Ik stond net gewoon met een dikke wolle sjaal om.. heb de mouwen naar beneden gedaan zoals die meid op die foto.. Dan is hij al veel leuker. Ben nog niet overtuigd, maar goed
Gelukkig heb je bij zara 14 dagen om na te denken over je aankoop hahaha
Gelukkig heb je bij zara 14 dagen om na te denken over je aankoop hahaha
Gast- Gast
Ik vind je lief dat je dan ook nog styling gaat doen voor de foto's hier Heb je je haar trouwens nog geverfd?
Gast- Gast
Fauve schreef:Ik vind je lief dat je dan ook nog styling gaat doen voor de foto's hier Heb je je haar trouwens nog geverfd?
Haha ja Ik ben weer een blondie en ben er helemaal blij mee
Gast- Gast
Punk'd schreef:Fauve schreef:Ik vind je lief dat je dan ook nog styling gaat doen voor de foto's hier Heb je je haar trouwens nog geverfd?
Haha ja Ik ben weer een blondie en ben er helemaal blij mee
Ahh mooi!
Gast- Gast
Ze zijn beide echt heel leuk, maar ik vind de witte leuker bij je staan.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Ja ik vind ook de witte leuker!
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Ik zeg wit, die is meer getailleerd lijkt het. Maar die roze is ook erg stoer.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ondanks dat bijna iedereen wit zegt neig ik juist meer naar roze haha (hoezo afzetten )..
Ik vraag mij af of ik wit wel veel ga dragen. Zo besmettelijk (en ik draag sowieso geen wit tussen september en april).. Dan hangt hij maar zo in mijn kast.
Die roze daarin tegen kan ik juist wel van september tot april dragen omdat hij dikker is. Als het in oktober/november kouder is en ik doe er een leuke wollen sjaal omheen dan denk ik eigenlijk dat ik het geen probleem vindt dat hij niet getailleerd is (want dan heb ik toch al veel meer laagjes aan dan nu in deze hitte).
Eigenlijk moet ik hem gewoon even gaan combineren met de herfst/winter-kleding die ik heb, maar ik heb echt geen zin om al die warme dingen aan te gaan trekken haha.
Ik vraag mij af of ik wit wel veel ga dragen. Zo besmettelijk (en ik draag sowieso geen wit tussen september en april).. Dan hangt hij maar zo in mijn kast.
Die roze daarin tegen kan ik juist wel van september tot april dragen omdat hij dikker is. Als het in oktober/november kouder is en ik doe er een leuke wollen sjaal omheen dan denk ik eigenlijk dat ik het geen probleem vindt dat hij niet getailleerd is (want dan heb ik toch al veel meer laagjes aan dan nu in deze hitte).
Eigenlijk moet ik hem gewoon even gaan combineren met de herfst/winter-kleding die ik heb, maar ik heb echt geen zin om al die warme dingen aan te gaan trekken haha.
Gast- Gast
Ik voel me nu een beetje spuit elf maar ik vind de witte ook leuker !
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Ik vind ze beide leuk, kan ook niet kiezen dus zit er niks anders op dan ze allebei te houden
Gast- Gast
Alina schreef:Ik vind ze beide leuk, kan ook niet kiezen dus zit er niks anders op dan ze allebei te houden
+1
De witte staat nu leuker want sluit aan en is wit dus koel voor in de zomer. En hij staat leuk met mouwen omhoog. Maar de roze is leuker met mouwen naar beneden en is echt een vette kleur, zeker als het kouder wordt en de rest van de wereld in grijs/zwart/bruin loopt.
Ik stem voor allebei houden! Dan eet je maar wat meer macaroni deze maand en wat minder frietjes
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: