Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jouw mening: pedoclub in Nederland?

+7
Cherique
Catootje
CaptainSpectacular
Caro
Zwerver
JoyceVL
Sjaantje
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Jouw mening: pedoclub in Nederland? Empty Jouw mening: pedoclub in Nederland?

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 8:02

Wat vinden jullie? Kan en mag zoiets bestaan in Nederland? Hebben 'zij' daar recht op? Of moet daar een verbod op komen?

N.a.v. dit bericht: Pedovereniging begrijpt commotie niet Van onze verslaggevers
AMSTERDAM - Binnen de geheime ledenkamer van pedofielenvereniging Martijn werd gisteravond vol onbegrip gereageerd over de ophef: "Het wordt weer sensationeel gebracht; kennelijk hoort dat binnen deze aan realityshows en soaps verslaafde emo-maatschappij", aldus een van de pedo's.

En een andere schokkende opmerking: "Die kinderen schieten meteen al in een psychose door de reactie van de buitenwereld. Die hand in hun broekje zijn ze allang weer vergeten, maar o,o,o... het moet wel heel erg zijn geweest." En een andere pedofiel legt de schuld bij justitie en de media.

De afgeschermde website van de pedofielenvereniging is geïnfiltreerd door activisten van de organisatie Stop Kinderseks.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Jouw mening: pedoclub in Nederland? Empty Re: Jouw mening: pedoclub in Nederland?

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 8:07

Wat houdt een pedoclub dan in? Want ik neem aan dat daar geen kinderen mogen komen....mag ik toch hopen. En gezellig een pedo-kransje zal niet echt aanslaan.

Dusse: Nee, absoluut niet. Vaag idee, geen goed plan, en lijkt me nogal tegen de regels.

Gast
Gast

Jouw mening: pedoclub in Nederland? Empty Re: Jouw mening: pedoclub in Nederland?

Bericht  Sjaantje di 14 dec 2010 - 8:07

Ik las het vanmorgen en kon me met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat zoiets bestaat :shock: Dat er mensen zijn die zich met deze 'interesses' verenigen.
Er hóórt geen hand in een broekje van een kind en het slaat nergens op dat er wordt gezegd dat kinderen dat allang weer vergeten zouden zijn. Sorry hoor, maar dat is in mijn ogen gewoon slappe excuses verzinnen.

Dus nee, dit mag in mijn ogen echt niet bestaan.
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  JoyceVL di 14 dec 2010 - 8:08

Juridisch gezien zal het ongetwijfeld mogen, deze partij (volgens mij Martijn ofzoiets) is al zo vaak in het nieuws en in opspraak geweest. Moreel gezien vind ik het absoluut niet kunnen. Wat een vieze laffe gore ventjes!
JoyceVL
JoyceVL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 256
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 8:11

Een pedo-organisatie wara mensen met pedoseksuele gevoelens terecht kunnen en wara ze leren met hun gevoelens om te gaan zonder dat daar kinderen op welke negatieve manier bij betrokken worden, dat vind ik prima. Dus eigenlijk een belangenvereniging maar dan zonder pedofilie, zegmaar, puur gericht om met die gevoelens om te gaan. Dat zou ik zelfs toejuichen.

Maar bij het lezen van dergelijke uitspraken denk ik niet dat we het hier over zo'n soort vereniging hebben. Een pedo-club om gezellig met z'n allen pedofiel te zijn en fatasieën uit te wisselen, dat vind ik niet kunnen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 8:12

Marin schreef:Wat houdt een pedoclub dan in? Want ik neem aan dat daar geen kinderen mogen komen....mag ik toch hopen. En gezellig een pedo-kransje zal niet echt aanslaan.

Dusse: Nee, absoluut niet. Vaag idee, geen goed plan, en lijkt me nogal tegen de regels.

Nee mogen geen kinderen komen! Is al jaren 'ophef' over die club.

Gast
Gast

Bericht  Zwerver di 14 dec 2010 - 8:14

Kort maar Krachtig, NEE
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Caro di 14 dec 2010 - 8:22

Reva_ schreef:
Marin schreef:Wat houdt een pedoclub dan in? Want ik neem aan dat daar geen kinderen mogen komen....mag ik toch hopen. En gezellig een pedo-kransje zal niet echt aanslaan.

Nee mogen geen kinderen komen! Is al jaren 'ophef' over die club.

Het is alleen geen vaag idee. Het is de waarheid. Die mensen mogen hun gang gaan, zolang ze niks strafbaars doen. Ik denk alleen dat deze mensen op een bepaalde manier worden aangewakkerd in hun eigen ideeën doordat ze steun vinden bij elkaar.

Zij denken dat dat kind dat vergeet, maar uiteraard is dat je reinste onzin. Al kan ik niet helpen me afvragen wat de psychologische gevolgen zijn voor hele jonge kinderen. Juist omdat die zich vaak niet herinneren wat er is gebeurd. Ik kan me voorstellen dat praten totdat je 18 bent (fictieve leeftijd) over een trauma dat je je niet meer kan herinneren, traumatischer is dan hetgeen dat er gebeurd is. Ik weet niet of dit zo is of niet, het veiligheids en geborgenheid gevoel van het kind wordt natuurlijk wel extreem aangetast. Dus dat er gevolgen zijn lijkt mij duidelijk...

Die mensen denken puur aan de seksuele handeling: een hand in een broek? Pffff moet daar ophef gemaakt worden? Maar het probleem ligt natuurlijk een stuk dieper dan een handeling die (geen) pijn deed.

Maar goed: vraag was of die partij er mag zijn. Wat mij betreft niet, grondwettelijk waarschijnlijk wel

Hebben ze ook niet geprobeerd bij een van de vorige verkiezingen in de 2e kamer te komen?
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 8:24

Maple schreef:Een pedo-organisatie wara mensen met pedoseksuele gevoelens terecht kunnen en wara ze leren met hun gevoelens om te gaan zonder dat daar kinderen op welke negatieve manier bij betrokken worden, dat vind ik prima. Dus eigenlijk een belangenvereniging maar dan zonder pedofilie, zegmaar, puur gericht om met die gevoelens om te gaan. Dat zou ik zelfs toejuichen.

Maar bij het lezen van dergelijke uitspraken denk ik niet dat we het hier over zo'n soort vereniging hebben. Een pedo-club om gezellig met z'n allen pedofiel te zijn en fatasieën uit te wisselen, dat vind ik niet kunnen.
Eens. Pedofilie is een voorkeur, geen keuze. Niet dat ik het goedpraat overigens.

Gast
Gast

Bericht  CaptainSpectacular di 14 dec 2010 - 8:34

Storm schreef:Eens. Pedofilie is een voorkeur, geen keuze. Niet dat ik het goedpraat overigens.
Dit.

Maar ik denk niet dat een lotgenotenorganisatie voor pedofielen (of welke onwenselijke parafilie dan ook) echt aanslaat. Ze moeten dan eerst inzien dat (het ingaan op) hun voorkeur schadelijk kan zijn voor anderen. En dat gaat lastig als je ergens seksueel van opgewonden raakt.
CaptainSpectacular
CaptainSpectacular
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Catootje di 14 dec 2010 - 8:37

Storm schreef:
Maple schreef:Een pedo-organisatie wara mensen met pedoseksuele gevoelens terecht kunnen en wara ze leren met hun gevoelens om te gaan zonder dat daar kinderen op welke negatieve manier bij betrokken worden, dat vind ik prima. Dus eigenlijk een belangenvereniging maar dan zonder pedofilie, zegmaar, puur gericht om met die gevoelens om te gaan. Dat zou ik zelfs toejuichen.

Eens. Pedofilie is een voorkeur, geen keuze. Niet dat ik het goedpraat overigens.
Ook eens. Mensen met dat soort gedachten kunnen niets aan die gedachten doen, maar wél aan hoe ze ermee omgaan. Een lotgenotengroep zou goed zijn, dit niet.
Catootje
Catootje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 113

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 8:40

Eens met Maple (WOW Very Happy ).

Dat je pedofiel bent, betekent niet dat je er ook iets mee DOET. Martijn is in principe bedoeld voor mensen met deze gevoelens die hierover willen praten en mee leren omgaan. Volgens mij worden en geen plaatjes gepost van leuke kindjes ofzo. Tenminste dat HOOP ik niet want dat zou weer walgelijk zijn (was er niet ooit zoiets met Prinses Amalia???).

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 8:43

Catootje schreef:
Storm schreef:

Ook eens. Mensen met dat soort gedachten kunnen niets aan die gedachten doen, maar wél aan hoe ze ermee omgaan. Een lotgenotengroep zou goed zijn, dit niet.

Maar er bestaat toch gewoon zoiets als zelfbeheersing? Ik bespring toch ook niet een willekeurige man in de trein omdat het toevallig een type mens (zij kinderen, ik mannen van 50+ lmet ekkere hangbuik en een kaal hoofd) is dat ik opwindend vind?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 8:45

mozzarella schreef:Eens met Maple (WOW Very Happy ).

Dat je pedofiel bent, betekent niet dat je er ook iets mee DOET. Martijn is in principe bedoeld voor mensen met deze gevoelens die hierover willen praten en mee leren omgaan. Volgens mij worden en geen plaatjes gepost van leuke kindjes ofzo. Tenminste dat HOOP ik niet want dat zou weer walgelijk zijn (was er niet ooit zoiets met Prinses Amalia???).

Dat dacht ik idd ook Mozz. Maar als dat de insteek is van je club, dan waag je het toch niet zo'n opmerking te maken?

Gast
Gast

Bericht  Catootje di 14 dec 2010 - 8:48

Reva_ schreef:
Catootje schreef:
Storm schreef:

Maar er bestaat toch gewoon zoiets als zelfbeheersing? Ik bespring toch ook niet een willekeurige man in de trein omdat het toevallig een type mens (zij kinderen, ik mannen van 50+ lmet ekkere hangbuik en een kaal hoofd) is dat ik opwindend vind?
Maar dat zeg ik toch ook? Als jij een lekkere vent van 50+ met hangbuik en een kaal hoofd in de trein ziet en je raakt daar ontzettend opgewonden van ( Laughing ) kun je dáár niets aan doen, maar wél aan het feit dat je er niet meteen bovenop duikt.
Catootje
Catootje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 8:49

Catootje, het was ook gewoon een aansluiting op jouw reactie haha. Ik ben het met je eens, was geen aanval of tegenspraak.

Gast
Gast

Bericht  CaptainSpectacular di 14 dec 2010 - 8:50

Reva_ schreef:Maar er bestaat toch gewoon zoiets als zelfbeheersing? Ik bespring toch ook niet een willekeurige man in de trein omdat het toevallig een type mens (zij kinderen, ik mannen van 50+ lmet ekkere hangbuik en een kaal hoofd) is dat ik opwindend vind?
Je onderschat de kracht van een getraumatiseerd brein. Ik kan me goed voorstellen* dat, als je een paar steken los hebt zitten, je je eigen lusten projecteert op anderen. Als je lusten dan ook nog zo onwenselijk zijn als bij pedofielen heb je een flink probleem: je denkt dat de kinderen besef hebben van waar ze mee bezig zijn én ervan genieten.

* De reden dat ik het me goed voor kan stellen valt gelukkig ver buiten dit topic.

Laatst aangepast door CaptainSpectacular op di 14 dec 2010 - 8:51; in totaal 1 keer bewerkt
CaptainSpectacular
CaptainSpectacular
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Catootje di 14 dec 2010 - 8:50

Reva_ schreef:Catootje, het was ook gewoon een aansluiting op jouw reactie haha. Ik ben het met je eens, was geen aanval of tegenspraak.
Ah oké smile
Catootje
Catootje
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 9:04

mozzarella schreef:Eens met Maple (WOW Very Happy ).

O jawel hoor. Ik heb er jaren terug eens rond gesnuffeld om te zien wat het nou eigenlijk was. Er werden rustig kinderplaatjes besproken, allemaal van google, van die jonge meisjes (kinderen) die dan poseerden. Wat dan geil was enzo. Nee, niks onschuldigs aan. En echt te walgelijk voor woorden.

Gast
Gast

Bericht  Cherique di 14 dec 2010 - 9:09

Ik zou eerst heel hard "nee" gezegd hebben, maar ergens vind ik ook wel weer dat pedofielen moeten leren om met hun gevoelens om te gaan. Dus ben het met Maple eens.
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Tazz di 14 dec 2010 - 10:13

In zo'n pedoclub wordt er niet geleerd hoe je kan omgaan met je gevoelens en hoe je ze onder controle kunt houden, al zou dit wel de bedoeling moeten zijn. Het is gewoon een meeting plaats voor pedo's waar ze beeldmateriaal met elkaar kunnen uitwisselen en elkaar tips geven hoe ze het geheim kunnen houden voor de politie. Gewoon te walgelijk voor woorden.

Het zou verboden moeten worden.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 20:35

Ik ben het ook eens met Maple.

Gast
Gast

Bericht  Susan di 14 dec 2010 - 20:40

Volgens mij is het inderdaad geen club waar mensen elkaar helpen om hun gevoelens en impulsen onder controle te houden, maar zitten ze het eerder goed te praten en aan te wakkeren bij zichzelf en bij elkaar. Voor mij hoeft die vereniging zeker niet, het punt is alleen dat het ook niet echt verboden kan worden zolang ze niets doen wat concreet strafbaar is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 20:56

Okee ik heb even op het forum gekeken bij die site, ik vind het echt walgelijk. Ze maken topics over kinderen, wie de geilste foto kan vinden. Ik word er echt misselijk van.

Gast
Gast

Bericht  Arcade di 14 dec 2010 - 20:58

Ja, het is echt walgelijk. Ze maken foto's van kinderen op het strand en dergelijke en bespreken dan wat ze er allemaal mee willen doen. Mijn maag draait er van om. En nee, strikt genomen hebben die kinderen daar geen last van, maar als je zo'n pedo op het strand ziet, zou je zijn camera toch in zee gooien.

Arcade
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 101
Punten : 132
Registratiedatum : 14-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: