Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke pijlers mis jij & andere tips mbt het forum

+7
Bliss
Fayebella
Catootje
silly-one
VeryCherry
minoessepoes
Caro
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Welke pijlers mis jij & andere tips mbt het forum - Pagina 2 Empty Re: Welke pijlers mis jij & andere tips mbt het forum

Bericht  Admin do 16 dec 2010 - 1:17

Bedankt voor het meedenken allemaal smile. We wilden als eerste iets bieden wat jullie ook al hadden dus hebben we de pijlers letterlijk gekopieerd. Maar met het maken van het nieuwe forum van Yes (wat er nu dus niet meer komt) was ook een nieuwe indeling beloofd en wij waren daar ook wel voorstander van dus we gaan er snel voor zitten om dit anders te doen. Ideeen zijn altijd welkom!
Admin
Admin
Admin
Admin

Aantal berichten : 624
Punten : 1492
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke pijlers mis jij & andere tips mbt het forum - Pagina 2 Empty Re: Welke pijlers mis jij & andere tips mbt het forum

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 1:23

Ik forumde nooit vanuit Actieve onderwerpen omdat ik niet fijn vind, gewoon vanuit de pijlers dus maar vond dat kleine blokje rechts ---> wel heel handig. Dan kon je altijd zo makkelijk zien of er in een topic in een andere pijler gereageerd was door dat die dan weer boven aan stond. Nu ga ik regelmatig terug naar een andere pijler om te kijken of er toevallig gereageerd is op die ene reactie van mij.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk do 16 dec 2010 - 1:39

Marin (di dec 14 2010, 20:31) schreef:Dat kan niet op zo'n forum, Bliss. Dit werkt op HTML.

Dat kan zeker wel! Je moet dan niet het icoontje nemen om een foto te uploaden, maar die als 2de staat.

Welke pijlers mis jij & andere tips mbt het forum - Pagina 2 Testzm

TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  ekiaam87 di 21 dec 2010 - 6:34

ik vind het ook wel leuk om een pijler te hebben, waar je berichtjes kan plaatsen als je bijv. een model zoekt voor je opleiding, je mensen zoekt om een enquête in te vullen e.d.
Dus eigenlijk de dingen,die in de vraag & aanbod pijler niet mogen smile
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 18:31

AngelNyn schreef:
Marin (di dec 14 2010, 20:31) schreef:Dat kan niet op zo'n forum, Bliss. Dit werkt op HTML.

Dat kan zeker wel! Je moet dan niet het icoontje nemen om een foto te uploaden, maar die als 2de staat.

Welke pijlers mis jij & andere tips mbt het forum - Pagina 2 Testzm

Volgens mij bedoelt ze dat ze met de sursor op de foto gata staan, direct op kopiëren klikt en dan gewoon hier rechtermuisklik doet en op plakken klikt. Dat wat jij bedoelt, gaat via rechtermuisklik-eigenschappen-kopiëren-plakken. Net even iets anders smile
Nu vind ik datzelf niet zo heel veel meer werk hoor, maar toch.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 20:35

Ik mis het dat je een foto niet meer in je tekstschermpje kunt verkleinen. Verder ben ik zeer tevreden. smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: