Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help mij kiezen! (festival-outfit)

+15
BJA
Phileine
Rumble
loura
smooch
Arwyn
Monte
Mariposa
piertje
Melis_je
Sugarfall
Eris
studiebol
Atelier Madame
Pien
19 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Help mij kiezen! (festival-outfit) - Pagina 2 Empty Re: Help mij kiezen! (festival-outfit)

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 6:29

Ik ken het festival niet :P

Maar dat je teveel keus hebt hoor je niet vaak bij een vrouw Laughing

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Help mij kiezen! (festival-outfit) - Pagina 2 Empty Re: Help mij kiezen! (festival-outfit)

Bericht  Monte za 25 jun 2011 - 6:32

Ik zou ook outfit 1 doen, al vind ik 2 ook wel heel leuk. 3 niet.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Atelier Madame za 25 jun 2011 - 6:36

Odilia schreef:@atelier Madam voor een feestje is t wel normaal? Een festival duurt gemiddeld 3x zo lang als een feestje... snap de logica niet.

@TO: nummer 1!!!! echt helemaal leuk! Vind de andere outfits ook leuk, maar 1 steekt er echt bovenuit.

jaaa ik weet niet, vind een festival juist meer gewoon een dagje weg ofzo, en dan zou ik me niet zo heel erg optutten :P was bijv van de zomer voor de zwart/e cross (mn eerste festival) niet van plan om allemaal nieuwe kleren te kopen :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 6:42

Ik vind de derde outfit het leukste! Wat zie je er stoer uit, leuk kapsel ook, ik had je veel braver / huisvrouw-achtiger voorgesteld omdat je zoveel recepten kent smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 6:48

Twellie schreef:Ik vind de derde outfit het leukste! Wat zie je er stoer uit, leuk kapsel ook, ik had je veel braver / huisvrouw-achtiger voorgesteld omdat je zoveel recepten kent smile.

Haha hier heb ik wel even om moeten lachen! Thanks iig, ik vind koken gewoon ook leuk om te doen!

Gast
Gast

Bericht  Arwyn za 25 jun 2011 - 7:15

Ik zou sowieso nooit sandaaltjes aandoen naar een festival, maar dat terzijde Wink
Verder zou ik zelf denk ik iets warmers aan doen, maar ik ben dan ook wel een kleum hoor..
Outfit 2 zou bij mij al afvallen, omdat ik het dan echt te koud krijg. 1 en 3 vind ik allebei wel leuk, maar ik zou zelf dus sneakers aandoen ipv sandaaltjes en wel een vest oid meenemen. Ivm de temperatuur lijkt 1 me het fijnst, omdat die zelf een mouwtje heeft.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  smooch za 25 jun 2011 - 7:31

Ik ga ook naar Latin Village, misschien kom ik je wel tegen Very Happy
Ik ben er ook nog niet helemaal uit wat ik aan ga doen. Korte broek, jumpsuit, tuniekje....zoveel keus!

Maar outfit 1 vind ik het leukst. Maar de kans is groot dat meerdere dat aantrekken omdat het van de H&M is, dan zou ik voor outfit 2 kiezen, of outfit 2 met je strapless topje.
Je ziet regelmatig bij LV dat meiden in het zelfde outfit lopen en elkaar dan heel vies aankijken haha.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 7:34

Ohh wat leuk!
Ja van outfit 1, daar zat ik ook al aan te denken..
Maar de broek van nr 3 is ook van HM, dus dat zou dan ook nog kunnen.
Ik was laatst op een ander festival waarvan ik de naam ben vergeten ( laughcry ) en toen zag ik maar 1 meisje met dat jurkje dus dat hoopte ik morgen eigenlijk ook haha!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 7:36

Ik snap niet dat er zoveel nummer 1 zeggen. Ik vind dat zo gewoontjes, alledaags. Ik vind de andere 2 outfits super leuk!

Gast
Gast

Bericht  loura za 25 jun 2011 - 7:42

Je gaat zeker naar Latin Village?? smile Morgen word het mooi weer dus ik zou voor outfit 3 gaan.. Harem broek zit altijd lekker en zwart shirtje gewoon simpel niet te overdressed.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Rumble za 25 jun 2011 - 7:46

Ik vind eigenlijk alledrie je wel heel leuk staan, hmm, ik snap in ieder geval waarom je niet kunt kiezen haha dus aan mij heb je ook niks. Ben je er inmiddels al uit?
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Phileine za 25 jun 2011 - 8:11

Het staat je allemaal goed, maar nummer 1 vind ik wel echt festivalwaardig. Het ziet eruit alsof het lekker zit en staat leuk. Nummer drie vind ik leuk, maar iets te netjes en twee iets te zomers (maar als het morgen erg warm wordt, is dat ook een goede optie). Leuke kledingstijl heb je smile
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 8:47

Thanks, Phileine!

Nucia ik weet het nog steeds niet! Ik had gehoopt dat iedereen hier massaal voor 1 outfit zou kiezen :P , dat zou het wel makkelijker maken!
Ik denk dat ik morgen even kijk hoe warm het is, en dan n definitieve keuze maak. Deze 3 outfits liggen iig al klaar!

Gast
Gast

Bericht  BJA za 25 jun 2011 - 8:50

Wat heb jij leuke outfits!! smile
Ik vind 2 en 3 erg leuk, kan niet kiezen.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Rumble za 25 jun 2011 - 8:56

Haha ja dat had het wel makkelijker gemaakt idd maar ja, zoveel vrouwen dus zoveel verschillende smaken :P
Ik zou ook morgen even afwachten en last minute je keuze maken, doe ik ook altijd eigenlijk. Latin Village is leuk btw! Dit jaar is het eerste jaar dat ik niet ga omdat ik net ben bevallen maar voorgaande jaren vond ik het altijd een superleuk festival. Veel plezier in ieder geval en laat nog even weten welke outfit je hebt gekozen (of foto's showen ofcourse :P )
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Sjors za 25 jun 2011 - 8:58

Ik zou kiezen voor outfit 1 en anders 3, ik vind outfit 2 minder leuk (hou niet van korte broeken).
Sjors
Sjors
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 9:31

2 of 3..

Ik vind 1 echt een te hoog snel in mijn slippers en naar het strand of even snel naar stad gehalte.. Festival mag in mijn ogen wel wat stoerder.. Ik vind het shortje dus echt heel erg leuk al vind ik outfit 3 je ook echt heel erg leuk staan.. Maar ergens vind ik shortjes leuker op een festival :P

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 9:35

Ik ga voor 1

Gast
Gast

Bericht  Lady4 za 25 jun 2011 - 9:47

Outfit 1!

Het is inderdaad vrij basic, maar toch heel hip. En door die felle kleur valt het ook lekker op. Km zag dat shirt vanmiddag nog bij h&m hangen en vond hem gelijk leuk. Nu ik jou outfit heb gezien, haal ik hem misschien ook wel!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 10:00

Ik vind 2 of 3 het leukst.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 10:03

Lady4 schreef:Outfit 1!

Het is inderdaad vrij basic, maar toch heel hip. En door die felle kleur valt het ook lekker op. Km zag dat shirt vanmiddag nog bij h&m hangen en vond hem gelijk leuk. Nu ik jou outfit heb gezien, haal ik hem misschien ook wel!

Haha ja ik heb m ook in de jungle-print! Ik wil hem eigenlijk ook nog in het zwart maar die staat niet meer op de site.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 10:06

Punk'd en Arden, volgens mij hebben jullie een goede smaak! Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 22:37

Het is outfit 3 geworden!
Het shortje vind ik denk ik toch iets te fris.
Nu even aan mn haar & make-up beginnen en dan ben ik ready to go!

Gast
Gast

Bericht  Zwerver za 25 jun 2011 - 23:01

Veel plezier Princes!! Very Happy
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Jeanette zo 26 jun 2011 - 0:29

Het wordt steeds warmer hoor Wink

Ik vind outfit 2 en 3 het leukst. Ik vind 1 wel een leuke set, maar meer voor alledaags.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: