Help mij kiezen! (festival-outfit)
+15
BJA
Phileine
Rumble
loura
smooch
Arwyn
Monte
Mariposa
piertje
Melis_je
Sugarfall
Eris
studiebol
Atelier Madame
Pien
19 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Help mij kiezen! (festival-outfit)
Ik ken het festival niet
Maar dat je teveel keus hebt hoor je niet vaak bij een vrouw
Maar dat je teveel keus hebt hoor je niet vaak bij een vrouw
Gast- Gast
Ik zou ook outfit 1 doen, al vind ik 2 ook wel heel leuk. 3 niet.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Odilia schreef:@atelier Madam voor een feestje is t wel normaal? Een festival duurt gemiddeld 3x zo lang als een feestje... snap de logica niet.
@TO: nummer 1!!!! echt helemaal leuk! Vind de andere outfits ook leuk, maar 1 steekt er echt bovenuit.
jaaa ik weet niet, vind een festival juist meer gewoon een dagje weg ofzo, en dan zou ik me niet zo heel erg optutten was bijv van de zomer voor de zwart/e cross (mn eerste festival) niet van plan om allemaal nieuwe kleren te kopen
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik vind de derde outfit het leukste! Wat zie je er stoer uit, leuk kapsel ook, ik had je veel braver / huisvrouw-achtiger voorgesteld omdat je zoveel recepten kent .
Gast- Gast
Twellie schreef:Ik vind de derde outfit het leukste! Wat zie je er stoer uit, leuk kapsel ook, ik had je veel braver / huisvrouw-achtiger voorgesteld omdat je zoveel recepten kent .
Haha hier heb ik wel even om moeten lachen! Thanks iig, ik vind koken gewoon ook leuk om te doen!
Gast- Gast
Ik zou sowieso nooit sandaaltjes aandoen naar een festival, maar dat terzijde
Verder zou ik zelf denk ik iets warmers aan doen, maar ik ben dan ook wel een kleum hoor..
Outfit 2 zou bij mij al afvallen, omdat ik het dan echt te koud krijg. 1 en 3 vind ik allebei wel leuk, maar ik zou zelf dus sneakers aandoen ipv sandaaltjes en wel een vest oid meenemen. Ivm de temperatuur lijkt 1 me het fijnst, omdat die zelf een mouwtje heeft.
Verder zou ik zelf denk ik iets warmers aan doen, maar ik ben dan ook wel een kleum hoor..
Outfit 2 zou bij mij al afvallen, omdat ik het dan echt te koud krijg. 1 en 3 vind ik allebei wel leuk, maar ik zou zelf dus sneakers aandoen ipv sandaaltjes en wel een vest oid meenemen. Ivm de temperatuur lijkt 1 me het fijnst, omdat die zelf een mouwtje heeft.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga ook naar Latin Village, misschien kom ik je wel tegen
Ik ben er ook nog niet helemaal uit wat ik aan ga doen. Korte broek, jumpsuit, tuniekje....zoveel keus!
Maar outfit 1 vind ik het leukst. Maar de kans is groot dat meerdere dat aantrekken omdat het van de H&M is, dan zou ik voor outfit 2 kiezen, of outfit 2 met je strapless topje.
Je ziet regelmatig bij LV dat meiden in het zelfde outfit lopen en elkaar dan heel vies aankijken haha.
Ik ben er ook nog niet helemaal uit wat ik aan ga doen. Korte broek, jumpsuit, tuniekje....zoveel keus!
Maar outfit 1 vind ik het leukst. Maar de kans is groot dat meerdere dat aantrekken omdat het van de H&M is, dan zou ik voor outfit 2 kiezen, of outfit 2 met je strapless topje.
Je ziet regelmatig bij LV dat meiden in het zelfde outfit lopen en elkaar dan heel vies aankijken haha.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Ohh wat leuk!
Ja van outfit 1, daar zat ik ook al aan te denken..
Maar de broek van nr 3 is ook van HM, dus dat zou dan ook nog kunnen.
Ik was laatst op een ander festival waarvan ik de naam ben vergeten ( ) en toen zag ik maar 1 meisje met dat jurkje dus dat hoopte ik morgen eigenlijk ook haha!
Ja van outfit 1, daar zat ik ook al aan te denken..
Maar de broek van nr 3 is ook van HM, dus dat zou dan ook nog kunnen.
Ik was laatst op een ander festival waarvan ik de naam ben vergeten ( ) en toen zag ik maar 1 meisje met dat jurkje dus dat hoopte ik morgen eigenlijk ook haha!
Gast- Gast
Ik snap niet dat er zoveel nummer 1 zeggen. Ik vind dat zo gewoontjes, alledaags. Ik vind de andere 2 outfits super leuk!
Gast- Gast
Je gaat zeker naar Latin Village?? Morgen word het mooi weer dus ik zou voor outfit 3 gaan.. Harem broek zit altijd lekker en zwart shirtje gewoon simpel niet te overdressed.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind eigenlijk alledrie je wel heel leuk staan, hmm, ik snap in ieder geval waarom je niet kunt kiezen haha dus aan mij heb je ook niks. Ben je er inmiddels al uit?
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Het staat je allemaal goed, maar nummer 1 vind ik wel echt festivalwaardig. Het ziet eruit alsof het lekker zit en staat leuk. Nummer drie vind ik leuk, maar iets te netjes en twee iets te zomers (maar als het morgen erg warm wordt, is dat ook een goede optie). Leuke kledingstijl heb je
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Thanks, Phileine!
Nucia ik weet het nog steeds niet! Ik had gehoopt dat iedereen hier massaal voor 1 outfit zou kiezen , dat zou het wel makkelijker maken!
Ik denk dat ik morgen even kijk hoe warm het is, en dan n definitieve keuze maak. Deze 3 outfits liggen iig al klaar!
Nucia ik weet het nog steeds niet! Ik had gehoopt dat iedereen hier massaal voor 1 outfit zou kiezen , dat zou het wel makkelijker maken!
Ik denk dat ik morgen even kijk hoe warm het is, en dan n definitieve keuze maak. Deze 3 outfits liggen iig al klaar!
Gast- Gast
Wat heb jij leuke outfits!!
Ik vind 2 en 3 erg leuk, kan niet kiezen.
Ik vind 2 en 3 erg leuk, kan niet kiezen.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Haha ja dat had het wel makkelijker gemaakt idd maar ja, zoveel vrouwen dus zoveel verschillende smaken
Ik zou ook morgen even afwachten en last minute je keuze maken, doe ik ook altijd eigenlijk. Latin Village is leuk btw! Dit jaar is het eerste jaar dat ik niet ga omdat ik net ben bevallen maar voorgaande jaren vond ik het altijd een superleuk festival. Veel plezier in ieder geval en laat nog even weten welke outfit je hebt gekozen (of foto's showen ofcourse )
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Ik zou kiezen voor outfit 1 en anders 3, ik vind outfit 2 minder leuk (hou niet van korte broeken).
Sjors- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 172
Registratiedatum : 07-12-10
2 of 3..
Ik vind 1 echt een te hoog snel in mijn slippers en naar het strand of even snel naar stad gehalte.. Festival mag in mijn ogen wel wat stoerder.. Ik vind het shortje dus echt heel erg leuk al vind ik outfit 3 je ook echt heel erg leuk staan.. Maar ergens vind ik shortjes leuker op een festival
Ik vind 1 echt een te hoog snel in mijn slippers en naar het strand of even snel naar stad gehalte.. Festival mag in mijn ogen wel wat stoerder.. Ik vind het shortje dus echt heel erg leuk al vind ik outfit 3 je ook echt heel erg leuk staan.. Maar ergens vind ik shortjes leuker op een festival
Gast- Gast
Outfit 1!
Het is inderdaad vrij basic, maar toch heel hip. En door die felle kleur valt het ook lekker op. Km zag dat shirt vanmiddag nog bij h&m hangen en vond hem gelijk leuk. Nu ik jou outfit heb gezien, haal ik hem misschien ook wel!
Het is inderdaad vrij basic, maar toch heel hip. En door die felle kleur valt het ook lekker op. Km zag dat shirt vanmiddag nog bij h&m hangen en vond hem gelijk leuk. Nu ik jou outfit heb gezien, haal ik hem misschien ook wel!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady4 schreef:Outfit 1!
Haha ja ik heb m ook in de jungle-print! Ik wil hem eigenlijk ook nog in het zwart maar die staat niet meer op de site.
Gast- Gast
Punk'd en Arden, volgens mij hebben jullie een goede smaak!
Gast- Gast
Het is outfit 3 geworden!
Het shortje vind ik denk ik toch iets te fris.
Nu even aan mn haar & make-up beginnen en dan ben ik ready to go!
Het shortje vind ik denk ik toch iets te fris.
Nu even aan mn haar & make-up beginnen en dan ben ik ready to go!
Gast- Gast
Veel plezier Princes!!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Het wordt steeds warmer hoor
Ik vind outfit 2 en 3 het leukst. Ik vind 1 wel een leuke set, maar meer voor alledaags.
Ik vind outfit 2 en 3 het leukst. Ik vind 1 wel een leuke set, maar meer voor alledaags.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: