Festival-checklist
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Festival-checklist
Hoi, wie gaat er deze zomer nog meer naar een (meerdaags) festival? Wat moet je écht bij je hebben? Ik ben al heel vaak geweest hoor, maar ben altijd bang dat ik belangrijke dingen vergeet en ik houd van lijstjes. Ik ben aan het overwegen of ik een matje mee zal nemen ipv een luchtbed. Vind luchtbedden maar ondingen, maar een matje lijkt me weer zo hard liggen! Hoe denken jullie hierover?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Festival-checklist
Ik neem altijd een luchtbed mee, ik wil wel lekker liggen. Neem vaak zelfs m'n eigen kussen mee
Wat ik altijd meeneem zijn oordopjes om 's nachts lekker te slapen en als je pas laat gaat slapen kun je zo ook 's ochtends lekker lang door de herrie heen slapen. Ik heb altijd van die gel-achtige dopjes die je kunt kneden, die zijn erg geluiddicht.
Verder vochtige washandjes van Kruidvat, voor als je je even wilt opfrissen en er een mega-rij bij de douches is.
Badslippers, zodat je die aan kunt houden onder de douche.
Een wc-rol of extra zakdoekjes.
Een goede, warme slaapzak, niet zo'n flutding waarin je het koud krijgt.
Wat ik altijd meeneem zijn oordopjes om 's nachts lekker te slapen en als je pas laat gaat slapen kun je zo ook 's ochtends lekker lang door de herrie heen slapen. Ik heb altijd van die gel-achtige dopjes die je kunt kneden, die zijn erg geluiddicht.
Verder vochtige washandjes van Kruidvat, voor als je je even wilt opfrissen en er een mega-rij bij de douches is.
Badslippers, zodat je die aan kunt houden onder de douche.
Een wc-rol of extra zakdoekjes.
Een goede, warme slaapzak, niet zo'n flutding waarin je het koud krijgt.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Ja, vochtige washandjes heb ik al in huis! Zakdoekjes neem ik idd ook altijd mee. Douchen doe ik ws helemaal niet, maar ik was wel elke dag mn haar bij de wasbak. Oordoppen heb ik sowieso heel vaak in 's nachts, ben nogal overgevoelig voor geluid. Slaappillen neem ik ook mee.
Brr ja ik heb het sowieso altijd ijskoud 's nachts, dus ik neem een dikke trui mee om in te slapen! (en dan 's morgens weer de tent uit branden, pff zwaar leven)
Brr ja ik heb het sowieso altijd ijskoud 's nachts, dus ik neem een dikke trui mee om in te slapen! (en dan 's morgens weer de tent uit branden, pff zwaar leven)
Bliss- Lady Post-a-lot
Sinds ik heb geïnvesteerd in een goede mummie-slaapzak heb ik het nooit meer koud gehad tijdens kamperen. En ik ben echt een ontzettende koukleum die heel lang met een elektrische deken slaapt
Mijn slaapzak schijnt bij -20 te kunnen, nooit geprobeerd maar ik geloof het bijna. Is van Trail van V&D.
Mijn slaapzak schijnt bij -20 te kunnen, nooit geprobeerd maar ik geloof het bijna. Is van Trail van V&D.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn elektrische deken ligt er nog steeds op (en ja, ik doe hem ook nog aan af en toe)
Bliss- Lady Post-a-lot
Yess Lowlands staat weer op de agenda voor mij
Dingen die ik standaard in mijn tas stop (naast het gebruikelijke)
- duct tape. Ik gebruik het echt ieder jaar wel ergens voor...
- tie rips (ook extreem handig als er iets scheurt of wat dan ook)
- donkere nagellak (na 2 dagen zijn mijn nagels niet meer schoon te krijgen dus dan maar camoufleren - al moet ik wel bekennen dat ik niet douche dus dat scheelt vast ook)
- meerdere zaklampen/lichtjes (die dingen raak ik altijd kwijt en dan heb ik nog geen licht - mijn mobiel gebruik ik zo min mogelijk)
- nagelschaartje, voor het geval je vrienden wraak willen nemen dat je hun tent dicht heb geducttaped en tieriped en je slaapzak vol hebben gegooid met popcorn en wc papier en je geen schaar heb om je tent open te knippen.
Al is dat laatste misschien alleen handig als je Zero heet...
Dingen die ik standaard in mijn tas stop (naast het gebruikelijke)
- duct tape. Ik gebruik het echt ieder jaar wel ergens voor...
- tie rips (ook extreem handig als er iets scheurt of wat dan ook)
- donkere nagellak (na 2 dagen zijn mijn nagels niet meer schoon te krijgen dus dan maar camoufleren - al moet ik wel bekennen dat ik niet douche dus dat scheelt vast ook)
- meerdere zaklampen/lichtjes (die dingen raak ik altijd kwijt en dan heb ik nog geen licht - mijn mobiel gebruik ik zo min mogelijk)
- nagelschaartje, voor het geval je vrienden wraak willen nemen dat je hun tent dicht heb geducttaped en tieriped en je slaapzak vol hebben gegooid met popcorn en wc papier en je geen schaar heb om je tent open te knippen.
Al is dat laatste misschien alleen handig als je Zero heet...
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Whaha Zero! Ik ga jou proberen te spotten op LL!
Bliss- Lady Post-a-lot
Zolang je mijn tent maar niet dicht taped
Ik ben hoogstwaarschijnlijk woonachtig op camping 2 ik weet niet of er nog meer Yes-ers gaan, we hebben in 2007 wel een keer een meeting gehouden!
Ik ben hoogstwaarschijnlijk woonachtig op camping 2 ik weet niet of er nog meer Yes-ers gaan, we hebben in 2007 wel een keer een meeting gehouden!
Capt'n Zero- Prater
- Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Soortgelijke onderwerpen
» Soenda Festival
» Awakenings Festival
» Awakenings festival
» Pinkpop (festival topic)
» Tip: Back in the house festival (1e pinksterdag)
» Awakenings Festival
» Awakenings festival
» Pinkpop (festival topic)
» Tip: Back in the house festival (1e pinksterdag)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: