Help mij kiezen! (festival-outfit)
+15
BJA
Phileine
Rumble
loura
smooch
Arwyn
Monte
Mariposa
piertje
Melis_je
Sugarfall
Eris
studiebol
Atelier Madame
Pien
19 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Help mij kiezen! (festival-outfit)
Ik ga morgen naar een festival en ik weet gewoon niet wat ik aanmoet!
Outfit 1: Felroze t-shirt-jurkje met waarschijnlijk accessoires, en zwarte sandaaltjes eronder
Outfit 2: Jeansshortje, koraalroze t-shirtje en koraalroze sandaaltjes:
Outfit 3: Gekleurde harembroek met zwart strapless topje en zwarte sandaaltjes:
Let niet op mn verregende hoofd :p
Outfit 1: Felroze t-shirt-jurkje met waarschijnlijk accessoires, en zwarte sandaaltjes eronder
Outfit 2: Jeansshortje, koraalroze t-shirtje en koraalroze sandaaltjes:
Outfit 3: Gekleurde harembroek met zwart strapless topje en zwarte sandaaltjes:
Let niet op mn verregende hoofd :p
Gast- Gast
Re: Help mij kiezen! (festival-outfit)
ik zeg nummer 1 of 2. hou niet van die gekleurde broek!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
sorry maar sinds wanneer moet je een speciale outfit aan nar een festival? Ik zou zeggen trek iets makkelijks aan en vooral lekker zittende schoenen waar je een stuk op kunt lopen
voor de rest idd 1 of 2, 3 is zon stomme pyjama/alto broek
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik vind je alles wel leuk staan maar outfit 1 vind ik echt heeeeel leuk!
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind je alles onwijs gaaf staan! Dus ik kan niet kiezen Welk festival is het?
Gast- Gast
Outfit 1 lijkt mij ideaal. Zit lekker makkelijk en toch leuk. Een strapless top zou ik niet zo snel doen moet je toch meer in de gaten houden dat het niet afzakt etc.
Veel plezier morgen!
Veel plezier morgen!
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Atelier Madame schreef:sorry maar sinds wanneer moet je een speciale outfit aan nar een festival? Ik zou zeggen trek iets makkelijks aan en vooral lekker zittende schoenen waar je een stuk op kunt lopen
Er staat nergens dat ik iets speciaals aan wil, dit zijn dingen die ik ook gewoon draag. Maar ik kan niet kiezen voor morgen, dus vandaar mn vraag.
@ Theedoosje, dankjewel! Ik ga naar Latin Village.
Gast- Gast
Princess schreef:Atelier Madame schreef:sorry maar sinds wanneer moet je een speciale outfit aan nar een festival? Ik zou zeggen trek iets makkelijks aan en vooral lekker zittende schoenen waar je een stuk op kunt lopen
Er staat nergens dat ik iets speciaals aan wil, dit zijn dingen die ik ook gewoon draag. Maar ik kan niet kiezen voor morgen, dus vandaar mn vraag.
aaah oke! Ik was al bang dat er serieus mensen waren die echt een outit gingen kopen voor een festival
Atelier Madame- Ratel
Atelier Madame schreef:Princess schreef:Atelier Madame schreef:sorry maar sinds wanneer moet je een speciale outfit aan nar een festival? Ik zou zeggen trek iets makkelijks aan en vooral lekker zittende schoenen waar je een stuk op kunt lopen
aaah oke! Ik was al bang dat er serieus mensen waren die echt een outit gingen kopen voor een festival
Die zullen er vast ook wel zijn hoor
Gast- Gast
Damn, wat ben je hot!
Maar goed, ik zou kiezen voor 3 maar dan met een zwarte (harem/chino) broek, bijpassende riem en hakken! Oh, en een gave ketting.
Ik snap heel goed waarom je iets speciaals aan wilt, doe ik ook altijd!
Maar goed, ik zou kiezen voor 3 maar dan met een zwarte (harem/chino) broek, bijpassende riem en hakken! Oh, en een gave ketting.
Gast- Gast
Die zijn er genoeg en ik vind daar niks vreemds aan...Atelier Madame schreef:aaah oke! Ik was al bang dat er serieus mensen waren die echt een outit gingen kopen voor een festival
Gast- Gast
Ik zou kiezen voor 1, maar het staat je allemaal heel goed.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
ja ik zou het echt nooit doen.. maar aan de andere kant als je het ziet als een feest dan kan ik het mss wel weer snappen voor een feestje koop je ook een nieuwe outfit dan kan dit ook welPurple schreef:Die zijn er genoeg en ik vind daar niks vreemds aan...Atelier Madame schreef:aaah oke! Ik was al bang dat er serieus mensen waren die echt een outit gingen kopen voor een festival
Atelier Madame- Ratel
Purple schreef:Damn, wat ben je hot!
Haha thanks! Wanneer gaan wij meeten :p?
Aaah je maakt me nog meer aan t twijfelen!
Heb nl ook een zwarte harem, en n felroze riempje erbij, en gekleurde hakken.
Weet alleen niet of ik t daar de hele dag op trek..
En ik heb anders ook gewoon mn zwarte strapless jumpsuit, en dan n gekleurd riempje.
Pff ik heb gewoon te veel keus
Gast- Gast
Oh als ik naar een festival ga wil ik ook vaak minstens een nieuw shirtje hoor Is gewoon leuk, weer even iets nieuws
Gast- Gast
@atelier Madam voor een feestje is t wel normaal? Een festival duurt gemiddeld 3x zo lang als een feestje... snap de logica niet.
@TO: nummer 1!!!! echt helemaal leuk! Vind de andere outfits ook leuk, maar 1 steekt er echt bovenuit.
@TO: nummer 1!!!! echt helemaal leuk! Vind de andere outfits ook leuk, maar 1 steekt er echt bovenuit.
Gast- Gast
Ik koop zo veel kleren dat ik van mezelf niks meer spciaal voor een feestje of festival mag kopen omdat ik toch altijd wel iets nieuws in de kast heb liggen.
Of het moet een themafeest zijn!
Of het moet een themafeest zijn!
Gast- Gast
Ja, een zwarte jumpsuit is heel erg leuk met een hippe riem erbij en dan bijpassende schoentjes. Als je strapless gaat, een mooie opvallende ketting erbij en dan geen oorbellen!
Gast- Gast
Wat heb je een mooi figuur! Outfit één lijkt me het meest praktisch, maar het staat je allemaal goed. Ik vind de broek van outfit drie wel heel leuk. Ik hou niet van saai. Een jumpsuit zou ik niet snel doen, want ze hebben daar waarschijnlijk van die kleine wc's.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
ik zou ook kiezen voor nummer 1!
Staat je echt heel leuk!
Staat je echt heel leuk!
piertje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 395
Punten : 416
Registratiedatum : 19-11-10
@ Melisje, dankjewel! En idd, als ik een jumpsuit aandoe + riem dan doe ik er langer over om me uit en aan te kleden dan het plassen zelf.. Hmm, something to think about!
@ Purple, heel goed plan!
@ Purple, heel goed plan!
Gast- Gast
Ik vind nr. 1 ook het leukst!
Mariposa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: