Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen?

+13
Mizz_S
Shisha
loura
_Lacey_
Carra
Jeanette
Suus
Mariposa
Rovine
Atelier Madame
Zonnetje
Tullow
Rush
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen?

Bericht  Pien zo 26 jun 2011 - 1:42

ik denk tussen de 50 en 100 euro tijdens het zwanger zijn en daarna zo rond de 100 tot 150 euro...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen?

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 1:44

Mama_van2 schreef:Rond de 200 euro per maand.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen?

Bericht  Serena zo 26 jun 2011 - 5:02

Verschilt heel erg. Ene maand niks dan weer iets kleins en soms denk ik dat ik toch wel aan de 200 kom, maar eigenlijk nooit meer..
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen?

Bericht  Atelier Madame ma 27 jun 2011 - 1:04

Atelier Madame schreef:wie wat een bedragen, 300 euro is de helft van mn inkomen... Ik geef ongeveer 50/75 per maand uit. En das meer dan genoeg.

toevallig net in 'tim' het slimme huishoudboekje van de ING zitten kijken wat ik nou precies allemaal uitgeef aan kleding bij elkaar :p. In de afgelopen 3 jaar heb ik in totaal, 1725 euro uitgegeven aan kleding/assecoires. Iig tot zover ik alles goedgecategoriseerd heb. Daar zitten iig wel alle aankopen via marktplaats ook bij en bijna alles wat ik in winkels heb gekocht. Nou laat het met wat dingen op vakantie en van mn creditcard bij elkaar is 2000 euro zijn. Is gemiddeld precies 50/60 euro per maand, nou hartstikke netjes toch Very Happy bounce Zeker als je daarbij bekijkt dat ik ook nog eens best wat dingen via marktplaats en dit forum verkoop.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geef je per maand uit aan kleding en schoenen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum