Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boom van mdf oid op babykamer...wie voorbeeld?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Boom van mdf oid op babykamer...wie voorbeeld? Empty Boom van mdf oid op babykamer...wie voorbeeld?

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 9:11

Ik wil graag een witte MDF boom maken, voor op de kamer van X. ik weet nog niet of ik er 1 tegen de wand wil...of 2 en dan in elkaar zetten (1 horizontaal en ander verticaal...lastig uit te leggen Cool )

Heeft iemand een voorbeeld van zoiets? Of nog leuke tips voor de 'aankleding' ervan? Wil de boom wit laten, en misschien wat blaadjes of vogeltjes van MDF op bevestigen (soort 3d dus)...die gekleurd zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boom van mdf oid op babykamer...wie voorbeeld? Empty Re: Boom van mdf oid op babykamer...wie voorbeeld?

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 9:14

Als je op google zoekt op mdf boom krijg je er heel veel;

http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.basiclabel.nl/image_loader/vs101_boom_witte_voet.jpg&imgrefurl=http://www.basiclabel.nl/323/boom-lotte.html&usg=__nIluZNV_HlOELL0EG5coz9Vyf0o=&h=490&w=560&sz=49&hl=nl&start=4&zoom=1&tbnid=91HAIYIqdIPA2M:&tbnh=116&tbnw=133&ei=-O8ETt-9OtCVOs_y8LMN&prev=/search%3Fq%3Dmdf%2Bboom%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DN%26biw%3D1280%26bih%3D709%26tbm%3Disch&um=1&itbs=1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boom van mdf oid op babykamer...wie voorbeeld? Empty Re: Boom van mdf oid op babykamer...wie voorbeeld?

Bericht  joyce0606 vr 24 jun 2011 - 9:16

ik heb toevallig gister bij boom binnen gekregen.

deze is van MDF en ongeveer 155cm hoog. deze kun je schilderen of beplakken, ik ga het beplakken met speciaal soort papier met leuke patroontjes. in deze boom zit een uiltje, een vogeltje op de tak, en een vogelhuisje boven in (wel net zo plat als de boom zeg maar) vervolgens plakken wij hem met kit op de muur.

ik heb hem bij een webwinkel gekocht, en was niet duur. als je meer info wil, mag je me wel pb-en
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boom van mdf oid op babykamer...wie voorbeeld? Empty Re: Boom van mdf oid op babykamer...wie voorbeeld?

Bericht  Zininzon vr 24 jun 2011 - 9:25

Collega van mij heeft zo'n 3d boom gemaakt (maar dan wel donkerbruin) en zij heeft er vlindertjes in en hangt er ook kleertjes aan
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boom van mdf oid op babykamer...wie voorbeeld? Empty Re: Boom van mdf oid op babykamer...wie voorbeeld?

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 9:31

Leuk! Ben benieuwd hoe jouw boom eruit gaat zien straks.

Behangen / beplakken is natuurlijk ook een optie, al is dat meer werk dan likje verf erop.

Moeilijk.

Heb al wat sites bekeken, maar zie nog niet DE boom die ik mooi vind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boom van mdf oid op babykamer...wie voorbeeld? Empty Re: Boom van mdf oid op babykamer...wie voorbeeld?

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 9:32

Zininzon schreef:Collega van mij heeft zo'n 3d boom gemaakt (maar dan wel donkerbruin) en zij heeft er vlindertjes in en hangt er ook kleertjes aan

X. heeft een vlinderkamer...najah, vlinders aan lampenkap, rolgordijn, etc.
Dat is ook een idee...en haakjes voor tasjes / kleertjes / etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boom van mdf oid op babykamer...wie voorbeeld? Empty Re: Boom van mdf oid op babykamer...wie voorbeeld?

Bericht  Pien vr 24 jun 2011 - 9:35

Maar kun je die niet gewoon zelf tekenen dan en met een decopeerzaag uitzagen? Dan kun je hem precies zo maken als je zelf wilt? Is makkelijker en ik denk ook goedkoper!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boom van mdf oid op babykamer...wie voorbeeld? Empty Re: Boom van mdf oid op babykamer...wie voorbeeld?

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 9:36

Pien schreef:Maar kun je die niet gewoon zelf tekenen dan en met een decopeerzaag uitzagen? Dan kun je hem precies zo maken als je zelf wilt? Is makkelijker en ik denk ook goedkoper!!

Ja, wil ik ook, maar ben nog beetje inspiratieloos. Zaag gaat morgen mee (langs ouders) en wil dan ook even MDF halen.
Maar ik kan nog geen boom vinden waarvan ik zeg waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauwie. Ik heb gewoon iets in mijn hoofd en krijg ik niet op papier

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boom van mdf oid op babykamer...wie voorbeeld? Empty Re: Boom van mdf oid op babykamer...wie voorbeeld?

Bericht  studiebol vr 24 jun 2011 - 23:39

Ik zag een boom staan bij de prenatal, vorige week! Misschien kan je daar is kijken of je zoiets bedoelt.
https://www.in2lifestyle-woonwinkel.nl/search?q=YG1hdGVyaWFhbGAgPSAxOQ%3D%3D


Kijk zoiets had ik volgens mij ook bij de prenatal zien staan( op de site ff naar beneden scrollen en dan boom Lotte)
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boom van mdf oid op babykamer...wie voorbeeld? Empty Re: Boom van mdf oid op babykamer...wie voorbeeld?

Bericht  Pien vr 24 jun 2011 - 23:54

Boom van mdf oid op babykamer...wie voorbeeld? Boom6-150x150

Boom van mdf oid op babykamer...wie voorbeeld? Kidsonroof+boom

Boom van mdf oid op babykamer...wie voorbeeld? Blauwe-vogels

Boom van mdf oid op babykamer...wie voorbeeld? 256112

Boom van mdf oid op babykamer...wie voorbeeld? Waaiervorm

Boom van mdf oid op babykamer...wie voorbeeld? Herfst_boom

Boom van mdf oid op babykamer...wie voorbeeld? Wallpaper-tree
Boom van mdf oid op babykamer...wie voorbeeld? Tree-outline

Boom van mdf oid op babykamer...wie voorbeeld? Tree-image

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boom van mdf oid op babykamer...wie voorbeeld? Empty Re: Boom van mdf oid op babykamer...wie voorbeeld?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum