Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaring met een medium oid?

+10
Barbabella
marjoleinnn
Susan
snowflakes
Amie
claudiaveronique
Rizzie
ThinkPink
Serena
studiebol
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Ervaring met een medium oid? Empty Ervaring met een medium oid?

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 0:12

Mijn tante is bij een medium geweest, en diegene heeft mijn papa gezien...Papa kan ons zien en had nooit verwacht dat we zoveel verdriet zouden hebben. Hij staat wel helemaal achter zijn beslissing en zei duidelijk dat het niemands schuld was, dat hij ziek in zijn hoofd was. Ook wist diegene dat papa zelfmoord had gepleegd, ze kreeg het benauwd en greep naar haar keel (papa heeft zichzelf verstikt). Hij wil dat wij weer gelukkig worden...

Nu wil ik misschien ook naar zo iemand toe, maar waar vind je een 'goede'? Ik bedoel, ik wil geen Jomanda-figuur achter me aan...En ik ben ook wel een beetje huiverig.

Iemand ervaringen/gedachten/ed?

(Als je er niet in gelooft, is dat prima, maar dat is geen zijweg die ik hier wil bewandelen omdat het mij wel erg veel steun geeft....)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met een medium oid? Empty Re: Ervaring met een medium oid?

Bericht  studiebol vr 24 jun 2011 - 0:17

Ik kan me goed voorstellen dat je op zoek gaat naar een Medium. Zouden ze daar geen speciaal forum voor hebben? Of kan je niet naar dezelfde gaan als je Tante? En dan gewoon zo neutraal mogelijk heen gaan en kijken wat ze jou te vertellen heeft. Dus niet zeggen dat je na aanleiding van je tante komt.

Veel sterkte!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met een medium oid? Empty Re: Ervaring met een medium oid?

Bericht  Serena vr 24 jun 2011 - 0:26

studiebol schreef:Ik kan me goed voorstellen dat je op zoek gaat naar een Medium. Zouden ze daar geen speciaal forum voor hebben? Of kan je niet naar dezelfde gaan als je Tante? En dan gewoon zo neutraal mogelijk heen gaan en kijken wat ze jou te vertellen heeft. Dus niet zeggen dat je na aanleiding van je tante komt.

Veel sterkte!

Misschien kan je op Spirituelejongeren.nl (als dat nog bestaat) kijken... Verder dacht ik dat James er ook ervaring mee had/heeft? Ik denk dat je het beste via via aan een medium kan komen, dat lijkt mij betrouwbaarder dan via internet zoeken.. Sterkte ermee!
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met een medium oid? Empty Re: Ervaring met een medium oid?

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 0:29

Mijn tante woont aan de andere kant van Nederland, dus dat is niet zo'n goed plan :P

Ben verder ook gewoon heel erg benieuwd of er mensen zijn met positieve verhalen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met een medium oid? Empty Re: Ervaring met een medium oid?

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 0:37

Hier heb je niet zo heel veel aan misschien want ik heb zelf geen reading gehad maar ik ben bij Derek Ogilvie geweest.
Ik vond het erg indrukwekkend!

Hij is vaak op zoek naar mensen bij wie hij een reading kan doen.
Je kunt daar zelf een mailtje voor sturen via zijn site.
Hebben mijn zusje en ik ook gedaan. We hebben in elk geval een mailtje terug gehad dat we zijn opgenomen in het bestand.

Ik hoop dat je een fijn iemand kunt vinden en dat je er wat aan hebt.
Je moet er trouwens wel altijd vanuit gaan dat het niet altijd per definitie lukt om contact te krijgen.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met een medium oid? Empty Re: Ervaring met een medium oid?

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 0:38

Jaaa Derek Ogilvie vind ik waanzinnig....Maar ik hoef dan weer niet zo nodig op tv.... :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met een medium oid? Empty Re: Ervaring met een medium oid?

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 0:40

Hahaha, maar niet alles wordt uitgezonden hoor.
En je kunt ook kijken voor een reading bij je in de buurt. Daarvan wordt ook lang niet alles opgenomen en uitgezonden.

En anders kun je misschien via hem/hen in contact komen met iemand anders.
Hij zal vast wel mensen in die kring kennen.
Niet geschoten is altijd mis.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met een medium oid? Empty Re: Ervaring met een medium oid?

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 0:41

Maar wat mail je hem dan? Is het de bedoeling dat je al wat informatie geeft of juist helemaal niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met een medium oid? Empty Re: Ervaring met een medium oid?

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 2:39

Volgens mij, wat ik me kan herinneren staat er op ide site precies wat je wel en niet door moet geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met een medium oid? Empty Re: Ervaring met een medium oid?

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 3:39

Ik vond Derek ook super en ongeveer de enigste "medium" waarvan ik dacht dat het wel eens zou kunnen maar na dit filmpje gezien te hebben ben ik wel van gedachten veranderd. https://www.youtube.com/watch?v=-yaVp3ZOozA
Hij is gewoon heel goed in mensen lezen, daar is natuurlijk niks mis mee, alleen jammer dat hij daar "misbruik" van maakt door te zeggen dat hij met "geesten" praat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met een medium oid? Empty Re: Ervaring met een medium oid?

Bericht  ThinkPink vr 24 jun 2011 - 7:27

Ik snap heel erg goed dat je dit wilt doen. Ik heb er zelf geen ervaring mee dus kan je helaas niet helpen aan een goed medium. Ik hoop voor je dat iemand hier nog een tip voor je heeft wat dicht in de buurt is.
Mijn vriend gelooft er ook niet in, maar ik weet zeker dat als één van mijn ouders ooit overlijdt, ik ook naar een medium ga.
Ik wil je heel veel sterkte toewensen!

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met een medium oid? Empty Re: Ervaring met een medium oid?

Bericht  Rizzie vr 24 jun 2011 - 8:26

Ik ben een paar maanden geleden samen met mijn moeder bij een medium geweest. Ik vond het echt heel indrukwekkend, alles wat ze zei klopte! Ben zeker van plan om er nog eens heen te gaan. Ik ben ook 2 keer bij Derek Ogilvie geweest (niet uitgekozen), dat was ook indrukwekkend maar ik vond die vrouw waar we geweest zijn veel beter.. Ik zou je haar gegevens wel willen geven maar het is in Limburg dus niet echt in de buurt voor jou Wink
Rizzie
Rizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 51
Punten : 55
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met een medium oid? Empty Re: Ervaring met een medium oid?

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 8:44

Ik ken wel iemand in Assen, maar dat is een beetje ver uit de buurt voor jou geloof ik?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met een medium oid? Empty Re: Ervaring met een medium oid?

Bericht  claudiaveronique vr 24 jun 2011 - 10:36

Ik ben al 3 keer bij een medium geweest. 2 keer bij een man en 1 keer bij een vrouw. Die vrouw was heel goed maar heeft een mega wachtlijst. Ik heb mijn moeder verloren toen ik 15 was en het heeft mij heel erg geholpen. Ik weet niet precies waar die vrouw woont maar als je haar naam wilt kan ik hem wel even voor je opzoeken!
claudiaveronique
claudiaveronique
Prater
Prater

Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met een medium oid? Empty Re: Ervaring met een medium oid?

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 10:41

Wat bijzonder dat dat medium waar je tante bij is geweest je vader heeft gezien. Ik begrijp dat je nu zelf ook graag met een medium in contact wil komen, ik hoop voor je dat dat lukt. Sorry, ik heb er verder geen verstand van en ik kan je dan ook niet helpen, maar mocht ik iets tegenkomen dan laat ik het je weten. Succes en sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met een medium oid? Empty Re: Ervaring met een medium oid?

Bericht  Amie za 25 jun 2011 - 0:20

_Leaf_ schreef:Mijn tante is bij een medium geweest, en diegene heeft mijn papa gezien...Papa kan ons zien en had nooit verwacht dat we zoveel verdriet zouden hebben. Hij staat wel helemaal achter zijn beslissing en zei duidelijk dat het niemands schuld was, dat hij ziek in zijn hoofd was. Ook wist diegene dat papa zelfmoord had gepleegd, ze kreeg het benauwd en greep naar haar keel (papa heeft zichzelf verstikt). Hij wil dat wij weer gelukkig worden...

Nu wil ik misschien ook naar zo iemand toe, maar waar vind je een 'goede'? Ik bedoel, ik wil geen Jomanda-figuur achter me aan...En ik ben ook wel een beetje huiverig.

Iemand ervaringen/gedachten/ed?

(Als je er niet in gelooft, is dat prima, maar dat is geen zijweg die ik hier wil bewandelen omdat het mij wel erg veel steun geeft....)

Volgens mij woon je in Den Haag toch?
Ik weet twee mensen. 1 in Zoetermeer en 1 in Alphen laat maar weten als je meer wilt weten.

Amie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 18
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met een medium oid? Empty Re: Ervaring met een medium oid?

Bericht  snowflakes za 25 jun 2011 - 23:34

Amie schreef:
_Leaf_ schreef:Mijn tante is bij een medium geweest, en diegene heeft mijn papa gezien...Papa kan ons zien en had nooit verwacht dat we zoveel verdriet zouden hebben. Hij staat wel helemaal achter zijn beslissing en zei duidelijk dat het niemands schuld was, dat hij ziek in zijn hoofd was. Ook wist diegene dat papa zelfmoord had gepleegd, ze kreeg het benauwd en greep naar haar keel (papa heeft zichzelf verstikt). Hij wil dat wij weer gelukkig worden...

Nu wil ik misschien ook naar zo iemand toe, maar waar vind je een 'goede'? Ik bedoel, ik wil geen Jomanda-figuur achter me aan...En ik ben ook wel een beetje huiverig.

Iemand ervaringen/gedachten/ed?

(Als je er niet in gelooft, is dat prima, maar dat is geen zijweg die ik hier wil bewandelen omdat het mij wel erg veel steun geeft....)

Volgens mij woon je in Den Haag toch?
Ik weet twee mensen. 1 in Zoetermeer en 1 in Alphen laat maar weten als je meer wilt weten.

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het medium in Alphen... Is er een website van?
snowflakes
snowflakes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 249
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met een medium oid? Empty Re: Ervaring met een medium oid?

Bericht  Amie za 25 jun 2011 - 23:57

snowflakes schreef:
Amie schreef:
_Leaf_ schreef:Mijn tante is bij een medium geweest, en diegene heeft mijn papa gezien...Papa kan ons zien en had nooit verwacht dat we zoveel verdriet zouden hebben. Hij staat wel helemaal achter zijn beslissing en zei duidelijk dat het niemands schuld was, dat hij ziek in zijn hoofd was. Ook wist diegene dat papa zelfmoord had gepleegd, ze kreeg het benauwd en greep naar haar keel (papa heeft zichzelf verstikt). Hij wil dat wij weer gelukkig worden...

Nu wil ik misschien ook naar zo iemand toe, maar waar vind je een 'goede'? Ik bedoel, ik wil geen Jomanda-figuur achter me aan...En ik ben ook wel een beetje huiverig.

Iemand ervaringen/gedachten/ed?

(Als je er niet in gelooft, is dat prima, maar dat is geen zijweg die ik hier wil bewandelen omdat het mij wel erg veel steun geeft....)


Volgens mij woon je in Den Haag toch?
Ik weet twee mensen. 1 in Zoetermeer en 1 in Alphen laat maar weten als je meer wilt weten.

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar het medium in Alphen... Is er een website van?

Beide dames zijn totaal niet commercieel wat een goed medium ook niet zou moeten zijn.
Ik ben wat huiverig voor mensen die alleen maar "aapjes" willen kijken.
Indien Leaf interesse heeft zou ik haar de gegevens wel willen geven aangezien zijn een oprechte vraag heeft.


Amie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 18
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met een medium oid? Empty Re: Ervaring met een medium oid?

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 23:58

En de vraag van snowflakes is niet oprecht? Beetje een vreemde reactie voor een forum als dit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met een medium oid? Empty Re: Ervaring met een medium oid?

Bericht  snowflakes zo 26 jun 2011 - 0:10

Megara schreef:En de vraag van snowflakes is niet oprecht? Beetje een vreemde reactie voor een forum als dit.

Ik bedoel het inderdaad totaal niet om 'aapjes te kijken'... Ik loop ook al een tijdje met het idee om eens een medium te bezoeken, vandaar mijn vraag smile
snowflakes
snowflakes
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 249
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met een medium oid? Empty Re: Ervaring met een medium oid?

Bericht  Amie zo 26 jun 2011 - 0:26

snowflakes schreef:
Megara schreef:En de vraag van snowflakes is niet oprecht? Beetje een vreemde reactie voor een forum als dit.

Ik bedoel het inderdaad totaal niet om 'aapjes te kijken'... Ik loop ook al een tijdje met het idee om eens een medium te bezoeken, vandaar mijn vraag smile

Dat zeg ik toch ook niet? Ik ben gewoon voorzichting. smile

Amie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 18
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met een medium oid? Empty Re: Ervaring met een medium oid?

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 1:47

Huh? Wat een...aparte reactie..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met een medium oid? Empty Re: Ervaring met een medium oid?

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 2:00

James schreef:Huh? Wat een...aparte reactie..
Inderdaad...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met een medium oid? Empty Re: Ervaring met een medium oid?

Bericht  Amie zo 26 jun 2011 - 2:03

Storm schreef:
James schreef:Huh? Wat een...aparte reactie..
Inderdaad...

Waarom?

Amie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 18
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met een medium oid? Empty Re: Ervaring met een medium oid?

Bericht  Gast zo 26 jun 2011 - 2:04

Ik vind het heel erg vreemd dat je Leaf wel haar adresgegevens wilt geven en Snowflake niet, je zegt het echt op zo'n manier alsof je denkt dat Snowflake een pottenkijker is, echt belachelijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring met een medium oid? Empty Re: Ervaring met een medium oid?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum