Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een medium?

+4
mzcharlotte
Barbabella
Pussycat
TGR
8 plaatsers

Ga naar beneden

Een medium? Empty Een medium?

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 21:39

Een tijd terug heb ik het hier spontaan met mijn oma over gehad. Mijn oma vertelde dat ze ooit nog wel iemand wilde bezoeken die met haar zoon contact kon leggen omdat ze nog heel wat vragen heeft. Maar ook omdat ze wil weten om hij gelukkig is etc. Heb er ook wel eens over nagedacht, omdat ik met vragen zit waar ik nooit antwoord op ga krijgen. Zo is een vraag bv waarom? Waarom heb jij jezelf dit allemaal aangedaan? Nu klinkt ik wel zweverig, maar aan de andere kant ben ik hier dan ook weer te nuchter en huiverig voor.

Is dit dan alleen voor mensen die hier dan ook werkelijk in geloven? Bestaat zoiets wel?
Hoe staan jullie hier eigenlijk tegenover? Geloof jij? Vindt je het onzin? Of heb je dit al eens meegemaakt?

Ik zeg niet dat ik het ga doen, maar als ik het ga doen dan doe ik dit voor mijn oma en denk ook dat het voor mijn zusje ook baat heeft want zij komt niet over de dood van mijn vader heen. Mijn zusje en papa waren 2 handen op een buik.

Wil graag jullie mening en eventueel ervaring weten. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een medium? Empty Re: Een medium?

Bericht  TGR za 7 jan 2012 - 21:41

Ik geloof het niet aangezien ik geloof dat mensen stoppen met bestaan zodra hun hersenen dood zijn.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een medium? Empty Re: Een medium?

Bericht  Pussycat za 7 jan 2012 - 22:09

Vroeger geloofde ik er ook nooit zo in. Maar ik weet het even niet meer. Heb toch bepaalde dingen meegemaakt dat ik denk dat er zeker wel meer is na de dood.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een medium? Empty Re: Een medium?

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 22:21

Ik heb dit ook wel hoor. Ben geen zweverig persoon hierin, maar ik denk wel dat er iets is na de dood. Misschien iets in de vorm van een beschermengel. Iemand die een tijd over je waakt. Heb dit ook bij mijn vader gezien voordat hij stierf. Want voordat mijn vader stierf heeft hij momenten in zijn leven gehad waarbij het kantje boord was. Mijn vader heeft de laatste 10 jaar een ontzettende slechte gezondheid gehad, mede zelf veroorzaakt maar ook aan dingen waar hij niks aan kon doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een medium? Empty Re: Een medium?

Bericht  TGR za 7 jan 2012 - 22:24

Cimic schreef:Ik heb dit ook wel hoor. Ben geen zweverig persoon hierin, maar ik denk wel dat er iets is na de dood. Misschien iets in de vorm van een beschermengel. Iemand die een tijd over je waakt. Heb dit ook bij mijn vader gezien voordat hij stierf. Want voordat mijn vader stierf heeft hij momenten in zijn leven gehad waarbij het kantje boord was. Mijn vader heeft de laatste 10 jaar een ontzettende slechte gezondheid gehad, mede zelf veroorzaakt maar ook aan dingen waar hij niks aan kon doen.

Ik weet niet helemaal hoe t bij jou was. Maar mijn vader heeft zijn slechte gezondheid toch ook echt zelf veroorzaakt. Hoe verdrietig dat ook is, ik geloof gewoon niet dat er iets bovennatuurlijks is. Hij heeft mooie dingen gezien in zijn leven en wij hebben mooie herinneringen aan hem.

Voor je dood was er niets, dus waarom zou er daarna wel iets zijn?

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een medium? Empty Re: Een medium?

Bericht  Barbabella za 7 jan 2012 - 22:27

*


Laatst aangepast door Barbabella op zo 8 jan 2012 - 10:18; in totaal 1 keer bewerkt
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een medium? Empty Re: Een medium?

Bericht  Gast za 7 jan 2012 - 22:38

Mijn vader ook TGR, maar toch zijn er ook dingen gebeurd die hij niet in de hand had. Mijn vader is altijd lichamelijk een taaie geweest alleen op het laatst helemaal verpest door zijn levenstijl en dat heeft hem zijn leven gekost. Ik heb nooit begrepen waarom en hij heeft hier ook nooit duidelijk antwoordt op gegeven. Hij wilde gewoon niet luisteren. Misschien was het zijn vluchtweg van verdriet, onmacht of woede en boosheid bij zichzelf. Hij riep ook altijd dat hij niet oud zou worden. :shock: Ja dan schrik je wel.

En ja over het hiernaarmaals het is een gevoel wat ik heb. Dat nu mijn vader dood is dat ik het idee krijg dat hij over ons waakt. Misschien wil ik dit ook geloven, geen idee!

En medium, tja moet ik het echt geloven ondanks dat ik het gevoel heb van een beschermend persoon? Van de week was ook een medium in het nieuws omdat hij waarschijnlijk een oplichter is. Misschien is het idd voor mensen die erin geloven. Maar hoe verklaar je dan het glaasje draaien of is dit ook onzin?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een medium? Empty Re: Een medium?

Bericht  mzcharlotte za 7 jan 2012 - 22:58

Ik denk dat je er meer uit haalt als je er niks van verwacht dan dat je hoge verwachtingen hebt. Ook moet je een goede treffen en het is gewoon slecht te ijken wie goed of niet goed is.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een medium? Empty Re: Een medium?

Bericht  SuperGrover za 7 jan 2012 - 23:41

Ik geloof er niet in, maar als je denkt dat je er wellicht steun oid bij kan vinden, dan zou je het kunnen proberen.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een medium? Empty Re: Een medium?

Bericht  tuttebel zo 8 jan 2012 - 0:43

Ik weet eigenlijk niet echt of ik er in geloof. Ik denk wel dat sommige mensen op de een of andere manier contact kunnen leggen, maar ik denk dat er in de wereld van de mediums ook heel erg veel nepperts rond lopen die op deze manier makkelijk geld denken te verdienen. Ik denk dat het bij mij dus ook een beetje aan het medium ligt of ik hem/haar echt geloof.
tuttebel
tuttebel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 345
Punten : 352
Registratiedatum : 03-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een medium? Empty Re: Een medium?

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 1:45

Daarvoor, omdat het allemaal best vaag is geef mij dit ook twijfel. Misschien moet je hierin ook wel geloven. Maar als ik het zou doen dan ook meer voor mijn oma en vooral mijn zusje. Misschien voor haar om wat meer rust en vooral acceptatie te krijgen. Mijn zusje kan het idee ook niet loslaten dat papa dood is en doordat ze geen prater en en ook niet wil vind ik het zo moeilijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een medium? Empty Re: Een medium?

Bericht  Pancake zo 8 jan 2012 - 2:51

Ik weet eigenlijk niet zo goed of ik erin geloof. Ik denk dat je het een keer gezien moet hebben om erin te geloven of niet. Mijn moeder is wel heel erg van de zweverige dingen en zij is pas geleden bij een medium geweest en ze was er heel erg over te spreken. Ze kwam niet speciaal om met overleden personen te spreken zeg maar, maar er waren wat andere dingen waar ze advies voor heeft gevraagd. En de antwoorden die daarop kwamen daar kon mijn moeder wel wat mee.
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een medium? Empty Re: Een medium?

Bericht  Sweety zo 8 jan 2012 - 5:52

Ik geloof er wel in. Toen mijn opa was overleden, mijn vader en ik waren erbij, zijn we na een tijdje naar een spiritueel centrum geweest. De vrouw die toen een reading gaf wist zoveel over mijn opa, aantal dingen wist ik niet maar dat wist mijn vader wel. Ze zei ook iets en dat konden mijn vader en ik allebei niet plaatsen. Toen we thuis waren vertelden we het tegen mijn moeder en die wist wel wat die vrouw bedoelde. Zo zijn er nog wel meer dingen waardoor ik erin geloof. Als je denkt dat het je oma en je zusje rust kan brengen zou ik het zeker doen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een medium? Empty Re: Een medium?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum