Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand ervaring met een topmark buggy (of een Quinny zapp)?

+10
Darius
meisjesmama
-Ieniemienie-
Lindsya
Monnie
Susan
Parisienne
Nijntje
mauwmauw
PapillonRose
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Iemand ervaring met een topmark buggy (of een Quinny zapp)? - Pagina 2 Empty Re: Iemand ervaring met een topmark buggy (of een Quinny zapp)?

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 1:42

Monnie schreef:
Hazeltje schreef:Ik heb een Titanium baby.
Erg fijne wagen.
Wij hebben deze ook, bevalt goed!

+1

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand ervaring met een topmark buggy (of een Quinny zapp)? - Pagina 2 Empty Re: Iemand ervaring met een topmark buggy (of een Quinny zapp)?

Bericht  PapillonRose vr 1 jul 2011 - 4:19

Nou, vandaag ben ik eindelijk even naar Sliedrecht geweest! Eerst was het wel even irritant, een aantal modellen van de site stonden er niet en er waren ook weer modellen in de winkel die weer niet op de site stonden. Even goed rondgekeken en uiteindelijk toch een leuke gevonden!

De Zapp Xtra was wel echt mijn droombuggy, maar ik vind ruim 200 euro toch echt teveel geld voor een buggy. Dus die mooie roze Zapp Xtra even vlug bekeken en daarna maar genegeerd :P Verder vond ik een hoop redelijk geprijsde buggy's er gammel en een beetje te eenvoudig uitzien.

Nu ben ik uiteindelijk voor de X-adventure Vibe gegaan:
Iemand ervaring met een topmark buggy (of een Quinny zapp)? - Pagina 2 Vibeorange

Hele fijne zwenkwielen, zachte handgrepen, goed verstelbaar, past makkelijk in de auto.. Ik ben er blij mee smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Coccinelle vr 1 jul 2011 - 6:41

Ziet er goed uit Papillonrose! In mijn ogen mis je niks aan de Quinny Zapp, ik vind die dus noujuist helemaal niet fijn rijden, maar zo heeft iedereen natuurlijk een voorkeur.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  PapillonRose vr 1 jul 2011 - 9:03

De Quinny Zapp vind ik wel heel erg mooi, maar het gaat natuurlijk om het comfort met rijden! En ik weet zeker dat degene die ik nu heb gekozen fijn rijdt, en ik denk ook zelfs fijner dan de Quinny (in elk geval qua handgrepen bijvoorbeeld). En het scheelt wel veel, ruim 100 euro meer betalen voor een buggy die misschien minder fijn rijdt maar die er zo mooi uitziet Laughing Gelukkig ben ik zo slim geweest om dat maar niet te doen!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: