Zo tijd voor een borrel! :)
+10
Kabouter
Tullow
me1987
Qiara
Sorella
Chocolate Cookie
Zwoesj
juffie001
banjer49
Jordana
14 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Zo tijd voor een borrel! :)
Smikkell schreef:Ik zag ik je eetlijst ook een cola staan..Angel Blue Eyes schreef:Smikkell schreef:Dacht dat jij alleen water en thee zou drinken?Angel Blue Eyes schreef:Doe maar een Cola Light. Heb ik nog niet gehad vandaag.
Dat doe ik ook. Daarom wil ik nu wel een Cola Light. Want die heb ik vandaag nog niet gehad.
Betrapt!
Maar nog steeds heb ik vandaag geen Cola gehad.
Gast- Gast
Ik drink echt amper door de weeks. Niet dat ik er wat op tegen heb, waar is de tijd gebleven dat ik me op een doordeweekse avond kon bezatten.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Ik drink echt amper door de weeks. Niet dat ik er wat op tegen heb, waar is de tijd gebleven dat ik me op een doordeweekse avond kon bezatten.
Hahaha die mis ik ook wel eens
Ik had het er een paar weken geleden over met mijn vriend dat ik soms de chill zondagen mis, de hele dag in bed filmpjes kijken, bij New York Pizza een pizza en garlic bread bestellen + een grote Ben en Jerry's en die ook in bed opeten en gewoon de hele dag stinken in je pyjama.
Gast- Gast
Haha! Nou dat kan ik nog wel eens doen. Ik heb natuurlijk geen kinderen..
Maar ik hockey tijdens het seizoen altijd op zondag. Alleen ik heb vanaf volgende week dinsdag vakantie en echt wel dat ik me dan wel op doordeweekse dagen ga bezatten en hele dagen in bed ga liggen haha! Ik vind dat ik dat wel verdiend heb.
Ik wil ook best wel een zondag op je kindjes passen hoor kunnen jullie lekker stinken in bed. Garlic bread is trouwens lekker.
Maar ik hockey tijdens het seizoen altijd op zondag. Alleen ik heb vanaf volgende week dinsdag vakantie en echt wel dat ik me dan wel op doordeweekse dagen ga bezatten en hele dagen in bed ga liggen haha! Ik vind dat ik dat wel verdiend heb.
Ik wil ook best wel een zondag op je kindjes passen hoor kunnen jullie lekker stinken in bed. Garlic bread is trouwens lekker.
Gast- Gast
Ik heb vakantie en ik heb net een kop thee gepakt!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Powerbabe schreef:Haha! Nou dat kan ik nog wel eens doen. Ik heb natuurlijk geen kinderen..
Hahahaha, ik geef je groot gelijk Ik vond het soms zo lekker, deed ik ook mijn telefoon uit, geen gezeur over mensen die wilden gaan eten, of nog een borrel ergens halen.
Ja in de vakantie gaan de kids nog naar mijn schoonouders, dus dan gaan we ook lekker stinken in bed Maar Peter kan dat een stuk slechter dan ik hoor, de hele dag zo chillen.
Gast- Gast
Ja echt wel!
Waar woon je tegenwoordig omdat je toen je huis uit moest?!
Waar woon je tegenwoordig omdat je toen je huis uit moest?!
Gast- Gast
Ik heb wel behoefte aan een koud biertje..
Ow en stinken in bed (samen met vriend) wil ik ook wel weer een keer. Heel in het begin deden we dat nog wel eens, maar hij vindt dat echt helemaal niks .
Ow en stinken in bed (samen met vriend) wil ik ook wel weer een keer. Heel in het begin deden we dat nog wel eens, maar hij vindt dat echt helemaal niks .
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Ik lust ook wel, die van Q vind ik een goed idee! OF malibu chocomel natuurlijk
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Minneke schreef:Ik ben aangeschoten
haha.. dan verplaats ik mezelf naar het 'genant' topic.. misschien komt er nog iets los? of valt het mee?
Gast- Gast
Minneke schreef:Ik ben aangeschoten
Nu al?
Ik heb 4 glazen bier op en begin alleen moe te worden......... Nou ja, dan slaap ik lekker vannacht.
Gast- Gast
Jade schreef:Minneke schreef:Ik ben aangeschoten
haha.. dan verplaats ik mezelf naar het 'genant' topic.. misschien komt er nog iets los? of valt het mee?
Ik denk dat ik hier de wc wel kan vinden (Al hebben we wel een sloot voor de deur )
Gast- Gast
Weetjewel schreef:Minneke schreef:Ik ben aangeschoten
Nu al?
Ik heb 4 glazen bier op en begin alleen moe te worden......... Nou ja, dan slaap ik lekker vannacht.
Ik ben het niet meer gewend vrees ik. Vroeger kon ik serieus zuipen als een kerel.. nu ben in een mietje!
Gast- Gast
Merai schreef:Ik lust ook wel, die van Q vind ik een goed idee! OF malibu chocomel natuurlijk
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Geef mij maar een vodka en cranberry sap lekker! Eigenlijk heb ik best wel zin om mezelf eens heerlijk te bezatten; heb vakantie, al mijn examens gehaald, mag best toch? Alleen zo zielig in m'n eentje..
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Minneke schreef:Weetjewel schreef:Minneke schreef:Ik ben aangeschoten
Nu al?
Ik ben het niet meer gewend vrees ik. Vroeger kon ik serieus zuipen als een kerel.. nu ben in een mietje!
Ja daar was ik ook altijd goed in Al gaat het me ook nog steeds wel aardig af geloof ik.
Gast- Gast
TNMN schreef:Geef mij maar een vodka en cranberry sap lekker! Eigenlijk heb ik best wel zin om mezelf eens heerlijk te bezatten; heb vakantie, al mijn examens gehaald, mag best toch? Alleen zo zielig in m'n eentje..
Dat klinkt eigenlijk ook wel lekker :-). Een keertje mag het wel, maar als je te ver gaat, voel je je morgen zo beroerd. Met mate
Qiara- Ratel
Qiara schreef:TNMN schreef:Geef mij maar een vodka en cranberry sap lekker! Eigenlijk heb ik best wel zin om mezelf eens heerlijk te bezatten; heb vakantie, al mijn examens gehaald, mag best toch? Alleen zo zielig in m'n eentje..
Dat klinkt eigenlijk ook wel lekker :-). Een keertje mag het wel, maar als je te ver gaat, voel je je morgen zo beroerd. Met mate
Is eerrrg lekker Te lekker En gelijk heb je, proost dan maar?
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Powerbabe schreef:Malibu Chocomel? Say what!? dat klinkt echt te goor.
Het is verrassend lekker :-)
Qiara- Ratel
TNMN schreef:Qiara schreef:TNMN schreef:Geef mij maar een vodka en cranberry sap lekker! Eigenlijk heb ik best wel zin om mezelf eens heerlijk te bezatten; heb vakantie, al mijn examens gehaald, mag best toch? Alleen zo zielig in m'n eentje..
Is eerrrg lekker Te lekker En gelijk heb je, proost dan maar?
Proost!
Qiara- Ratel
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Is het al tijd voor een vrijdagmiddag borrel?
» gehaktballetjes voor bij de borrel
» Vriend gevoelens voor crush 'van voor mijn tijd'
» Weer tijd voor wat vragen
» gehaktballetjes voor bij de borrel
» Vriend gevoelens voor crush 'van voor mijn tijd'
» Weer tijd voor wat vragen
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: