Meeting omgeving Utrecht?
+5
mzcharlotte
Serena
Try
Atelier Madame
Susan
9 plaatsers
Pagina 4 van 5
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Meeting omgeving Utrecht?
Cyrillischvrouwtje/W. heeft gelijk, maar mijn geweldige wederhelft wil me ook wel in Arnhem op komen halen met de auto, dat betekent dat ik 'pas' om 23.23 de trein hoef te hebben. Dus we kunnen elkaar 2 uurtjes zien Minneke.
Hoe laat komt de rest? Als dat ook pas rond achten is, zullen we dan om zes uur gaan eten W.? Er is een Griek waar ik m'n oog op heb laten vallen (een restaurant dan, kerel heb ik al ). Lijkt dat je wat? En nog meer gegadigden om ook mee uit eten te gaan?
Hoe laat komt de rest? Als dat ook pas rond achten is, zullen we dan om zes uur gaan eten W.? Er is een Griek waar ik m'n oog op heb laten vallen (een restaurant dan, kerel heb ik al ). Lijkt dat je wat? En nog meer gegadigden om ook mee uit eten te gaan?
Gast- Gast
freakielief schreef:Cyrillischvrouwtje (mag ik je ook gewoon bij je naam noemen? ) heeft gelijk, maar mijn geweldige wederhelft wil me ook wel in Arnhem op komen halen met de auto, dat betekent dat ik 'pas' om 23.23 de trein hoef te hebben. Dus we kunnen elkaar 2 uurtjes zien Minneke.
Jaaa , dat is leuk Freakie! Geef je wederhelft maar een zoen namens mij.
(Trouwens: van 20.30-23.23 is zelfs bijna drie uur. Of bedoelde je 22.23?)
Gast- Gast
Nee, maar ik wil ook nog even rustig en met wat marge naar CS kunnen lopen. Trein missen = kut.Minneke schreef:(Trouwens: van 20.30-23.23 is zelfs bijna drie uur. Of bedoelde je 22.23?)
Gast- Gast
freakielief schreef:Nee, maar ik wil ook nog even rustig en met wat marge naar CS kunnen lopen. Trein missen = kut.Minneke schreef:(Trouwens: van 20.30-23.23 is zelfs bijna drie uur. Of bedoelde je 22.23?)
Haha, okee. Ik was even vergeten hoe traag zwangere vrouwen zijn
Gast- Gast
Wahaha, lekkere beurt Minneke!
En Freakie, dan laten wij ons een beurt geven door die Griek...lijkt me príma! En 18 uur is ook prima trouwens ;-).
Nog andere meiden die ook érg veel zin hebben in die Griek?!
En Freakie, dan laten wij ons een beurt geven door die Griek...lijkt me príma! En 18 uur is ook prima trouwens ;-).
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
тыквашка schreef:Wahaha, lekkere beurt Minneke!
Ik zit net te bedenken; misschien kan ik toch wat eerder komen..
Gast- Gast
Okee Pompoen, dit is het restaurant: http://www.restaurantmykonos.nl/
Ik weet jouw treintijden niet, maar is 17.40 onder het grote blauwe bord een goed idee om te meeten?
Ik weet jouw treintijden niet, maar is 17.40 onder het grote blauwe bord een goed idee om te meeten?
Gast- Gast
Mag jij met de Griek mee, als ie me maar wel eerst een bord eten komt geven.Minneke schreef:тыквашка schreef:
En Freakie, dan laten wij ons een beurt geven door die Griek...lijkt me príma!
Ik zit net te bedenken; misschien kan ik toch wat eerder komen..
Gast- Gast
Ah I Olivier (that is, het cafe ;-) ) en die Griek heeft echt de lekkerste Mousaka... doet mij ook even twijfelen over het eten! Hoe laat gaan we borrelen? Kan ik morgen beslissen of ik al aan haak bij het eten?
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik kom om 17.37 u aan op Utrecht Cs dus 17.40 lijkt me prima. Ik loop ook niet zo snel dus dan kunnen we mooi op ons gemak naar de Griek lopen.
Wilde je reserveren Freak?
Wilde je reserveren Freak?
Pompoen- Lady Post-a-lot
Wat mij betreft wel, zou wel handig zijn om dat voor een uur of drie te weten, dan kan ik even reserveren.Sterre schreef:Ah I Olivier (that is, het cafe ;-) ) en die Griek heeft echt de lekkerste Mousaka... doet mij ook even twijfelen over het eten! Hoe laat gaan we borrelen? Kan ik morgen beslissen of ik al aan haak bij het eten?
Gast- Gast
Oke, ik eet wel gewoon gezellig mee! Voor hoe laat reserveer je? Ik kom wel gelijk naar de Griek, dat is het makkelijkst. En ik raad de rest aan ook iets knoflookigs te eten
Sterre- Ratel
Komt Atelier Madame nog? Ik ben ook benieuwd naar haar!
Sterre- Ratel
Jaaa leuk dat je mee gaat eten Sterre!
Pompoen- Lady Post-a-lot
En Arden en Susan?Sterre schreef:Komt Atelier Madame nog? Ik ben ook benieuwd naar haar!
Gast- Gast
Ik zou het wel leuk vinden, maar er is zaterdag ook al een meeting, had nog niet officieel gezegd dat ik daar naartoe zou gaan, maar ik had er wel rekening mee gehouden. Nu twijfel ik een beetje... wil ook wel graag naar deze, en het komt wel veel beter uit qua tijdstip.
Laatst aangepast door Susan op do 18 aug 2011 - 0:52; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ah toe Susan, ik wil jou ook nog steeds eens meeten!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ja, ik zou ook wel mee willen, ik moet even kijken... ik kan niet twee dagen achter elkaar, dat wordt een beetje teveel in verband met de kinderen.
Susan- Lady Post-a-lot
Weekendje Utrecht?Susan schreef:Ik zou het wel leuk vinden, maar ik heb zaterdag ook al een meeting.
Maar ik snap wel dat twee meetings achter elkaar wat veel is, zelfs zonder kinderen.
Gast- Gast
freakielief schreef:Weekendje Utrecht?
Maar ik snap wel dat twee meetings achter elkaar wat veel is, zelfs zonder kinderen.
Ik ben daar wel in de buurt in het weekend, dus dat is geen punt, maar inderdaad, twee keer een meeting is wel wat veel.
Susan- Lady Post-a-lot
Mocht je je morgenavond nog bedenken weet je ons te vinden.Susan schreef:Ik ben daar wel in de buurt in het weekend, dus dat is geen punt, maar inderdaad, twee keer een meeting is wel wat veel.
Gast- Gast
Ik laat deze ook even voorbij gaan. Jammer dat ze zo dicht op elkaar staan maar 2 dagen met de trein op en neer naar Utrecht vind ik echt teveel van het goede, zeker als ik rond middernacht thuis zou zijn en de dag erna al om 12u moet vertrekken.
Gast- Gast
Jammer! Maar is inderdaad wel erg dicht op elkaar!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pagina 4 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe Utrecht meeting 26 mei!
» Meeting Utrecht/Amsterdam
» (Borrel?) Meeting Utrecht
» Utrecht-meeting: vrijdag 22 juni!
» Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26!
» Meeting Utrecht/Amsterdam
» (Borrel?) Meeting Utrecht
» Utrecht-meeting: vrijdag 22 juni!
» Meeting Utrecht 24/09: 1e foto's pag.24, verhaal op pag. 26!
Pagina 4 van 5
Permissies van dit forum: