Meeting omgeving Utrecht?
+5
mzcharlotte
Serena
Try
Atelier Madame
Susan
9 plaatsers
Pagina 5 van 5
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Meeting omgeving Utrecht?
Okee, we gaan dus om zes uur eten bij Mykonos en zijn uiterlijk half negen bij Olivier voor de mensen die daar willen aansluiten. Tot straks!
Gast- Gast
Tot straks! Ik ben iets eerder in Utrecht want ik ga eerst nog naar de mediamarkt.
Haha eigenlijk is dat een smoes, ik word gek van onze hulp... Ze blijft me maar roepen om dingen waarvan ik echt vind dat ze dat zelf wel moet kunnen: "Waar vind ik een emmer?" nou ehh...wat dacht je van de plek waar je 'm de vorige keer ook gevonden had maar helaas na afloop niet weer had opgeborgen? (Toen vond ik de emmer en mop en nog een emmer namelijk na afloop gewoon ergens opgestapeld in de kamer...)
Ach goed het arme mens kan het ook niet helpen dat ze niet zo'n helder licht is, maar het werkt mij wel op mijn zenuwen.
Haha eigenlijk is dat een smoes, ik word gek van onze hulp... Ze blijft me maar roepen om dingen waarvan ik echt vind dat ze dat zelf wel moet kunnen: "Waar vind ik een emmer?" nou ehh...wat dacht je van de plek waar je 'm de vorige keer ook gevonden had maar helaas na afloop niet weer had opgeborgen? (Toen vond ik de emmer en mop en nog een emmer namelijk na afloop gewoon ergens opgestapeld in de kamer...)
Ach goed het arme mens kan het ook niet helpen dat ze niet zo'n helder licht is, maar het werkt mij wel op mijn zenuwen.
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10
waaaaaaaaaaaa wat stom.. ik ben het gewoon vergeten ben net een paar dagen terug van vakantie en heel erg druk met werken geweest dus heb er gewoon niet meer aan gedacht... nou hopelijk is het leuk geweest!!!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik vond het gezellig dames! Zeker voor herhaling vatbaar. Is iedereen weer veilig thuis/op weg naar huis?
Gast- Gast
Ik ben net vers thuis aangekomen! Ik vond het heel gezellig! Heb alleen een beetje vreemd afscheid genomen... Maar ik vond het echt heel leuk! En ben blij dat ik meegegaan ben met Freakie want ik ben dus ook net pas thuis.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Minneke schreef:Ik vond het gezellig dames! Zeker voor herhaling vatbaar. Is iedereen weer veilig thuis/op weg naar huis?
Oh eh +1 moet je dan tegenwoordig zeggen he als je eigenlijk niks zinnigs toe te voegen hebt maar het wel eens bent? Maar goed ik vind het dus ook voor herhaling vatbaar!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Minneke schreef:Ik vond het gezellig dames! Zeker voor herhaling vatbaar. Is iedereen weer veilig thuis/op weg naar huis?
+1. Ik stap nét binnen. Alleen ik vond het wel even vreemd gedag zeggen Minneke, had eigenlijk gedacht dat we in de tram even gezellig konden kletsen. De dame die mij aansprak is de ex van mijn vriend zijn beste vriend (waar ze ook naar vroeg). Dat is nu ruim een jaar geleden, maar ze wilde zó graag contact met mij houden. Ik heb haar gesmst, gebeld (poging tot in elk geval) en contact gehouden via Facebook, maar ik kreeg er geen reacties op. En nu kom ik haar dus tegen en zegt ze dat ze júíst vandáág aan me dacht. Daar geloof ik dus niet zo in, maar ik vond het ook zoiets om bitchy gaan doen waar iemand bij zit die ik net vandaag heb leren kennen bij zit. Sorry als je je ongemakkelijk voelde (ik voelde me ongemakkelijk in elk geval). Ongemakkelijke situatie (met haar dan).
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Meer ongemakkelijke afscheidsituaties lees ik.
Ik vond het ook heel gezellig, leuk om jullie (weer) ontmoet te hebben. Ik was om kwart voor 1 weer thuis. Had achteraf toch wel de laatste trein kunnen pakken, mijn man had het geen probleem gevonden. Nouja, snap decision. Zei al tegen Pompoen, als jullie nou allemaal saaie dozen waren geweest, had ik de tijd nooit uit het oog verloren.
Ik vond het ook heel gezellig, leuk om jullie (weer) ontmoet te hebben. Ik was om kwart voor 1 weer thuis. Had achteraf toch wel de laatste trein kunnen pakken, mijn man had het geen probleem gevonden. Nouja, snap decision. Zei al tegen Pompoen, als jullie nou allemaal saaie dozen waren geweest, had ik de tijd nooit uit het oog verloren.
Gast- Gast
Ik vond het ook gezellig, heb een leuke avond gehad! Fijn dat jullie die trein nog hebben gehaald Freaky en eh, pompoen
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Het was dus in meerdere gevallen een beetje vreemd einde van de avond...haha spannend hoor!
Ik ben trouwens wel een doos, ik had écht dat biertje niet moeten drinken want ik heb weer geen oog dicht gedaan...maar 't was zo lekker!
Ik ben trouwens wel een doos, ik had écht dat biertje niet moeten drinken want ik heb weer geen oog dicht gedaan...maar 't was zo lekker!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik heb een kater
Weetjewe Zegmaar_; ik voelde inderdaad wel aan dat er iets niet helemaal lekker zat tussen jullie. Maar ik kon natuurlijk moeilijk vragen wat er aan de hand was. Ach ja, dan moeten we de volgende keer nog maar verder kletsen!
Gast- Gast
Ik vond het ook erg gezellig.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pagina 5 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe Utrecht meeting 26 mei!
» Meeting Utrecht/Amsterdam
» (Borrel?) Meeting Utrecht