Meeting omgeving Utrecht?
+5
mzcharlotte
Serena
Try
Atelier Madame
Susan
9 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Meeting omgeving Utrecht?
Zo... doet iedereen nog mee? En wat is de bedoeling? Gaan we lekker uit eten samen?
Gast- Gast
freakielief schreef:Zo... doet iedereen nog mee? En wat is de bedoeling? Gaan we lekker uit eten samen?
Ik doe zeker mee! Uit eten weet ik alleen niet. Ik moet vrijdag werken, de kinderen ophalen etc. Voordat ik in Utrecht kan zijn zal het wel etenstijd geweest zijn, vrees ik. Maar ik kan altijd later aanschuiven natuurlijk, als jullie gaan eten. Dan houd ik het bij borrelen!
Gast- Gast
We moeten maar even kijken wat handig is voor iedereen. Ik moet alleen wel om kwart over tien al de trein hebben als ik nog met enige zekerheid thuis wil komen...
Gast- Gast
Hey ik had deze meeting nog niet gezien maar ik zou de 19e ook kunnen! Lijkt me leuk om ook een keertje te meeten!
Gast- Gast
Oh lijkt me ook leuk om jou te meeten Arden! Kom je met de trein? Zouden zelfs nog een stukje samen kunnen reizen.
Gast- Gast
Cool, Arden. Gaan we twee keer meeten in één week .
Als jullie trouwens wel graag willen eten, dan laat ik mijn man de kleintjes ophalen. Lukt ook wel, als ik het maar van tevoren weet.
Waar blijft de rest van de meeters?
Als jullie trouwens wel graag willen eten, dan laat ik mijn man de kleintjes ophalen. Lukt ook wel, als ik het maar van tevoren weet.
Waar blijft de rest van de meeters?
Gast- Gast
Ik hoef niet per se te eten. Ik doe er 1,5 uur over met de trein dus ik zou om 7u in Utrecht kunnen zijn dan ongeveer. Ik moet ook om half 11 de trein terug hebben. Freakielief waar vandaan reis jij?
Gast- Gast
Uit eten gaat me niet lukken denk ik, vrijdagen (en maandagen) zijn altijd de drukste dagen op mijn werk. Maar ik kom graag mee "borrelen".
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Ik kan ook nog. Borrelen sounds like a plan!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Dan wordt het borrelen als ik het zo zie... Hoe laat zullen we afspreken en waar?
Gast- Gast
Pssst...
... ik zit stiekem weer eens mee te lezen en ik heb ook wel zin in een meeting in Utrecht! Mag ik mee?
Freakielief kent me wel en Sterre heb ik ook al eens gemeet!
... ik zit stiekem weer eens mee te lezen en ik heb ook wel zin in een meeting in Utrecht! Mag ik mee?
Freakielief kent me wel en Sterre heb ik ook al eens gemeet!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Ja kan ik jou ook weer eens zien!!
p.s. ik weet niet eens wat het plan precies is, haha, ik vind het gewoon wel leuk. Maar ik vind eten prima en borrelen ook.
p.s. ik weet niet eens wat het plan precies is, haha, ik vind het gewoon wel leuk. Maar ik vind eten prima en borrelen ook.
Laatst aangepast door тыквашка op za 13 aug 2011 - 23:21; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : toevoeging)
Pompoen- Lady Post-a-lot
Waar moet ik heen? Oftewel, welk café wordt het? Dat is, als ik het red. De afgelopen vrijdagen zijn echt bizar geweest. Ik stuur freakielief een berichtje met mijn telnr.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Jaaa ZegMaar je zorgt maar dat je het redt Lijkt me leuk om je te meeten!
Ik ben even kwijt met hoeveel we zijn, maar ik vind als we niet met een al te grote groep zijn De Voortuin of Het Hart wel leuke cafeetjes. Die zitten aan het begin van de Voorstraat, eigenlijk tegenover de straat die langs het Neude gaat. Als we met wat meer zijn is Le Journal een leuk Grand Cafe (op het Neude), of met lekker weer natuurlijk een terrasje! Dan maakt het me niet uit waar we zitten.
@Wh.endull (ik kan je nieuwe naam echt niet herhalen): gezellig als je er bij bent!
Ik ben even kwijt met hoeveel we zijn, maar ik vind als we niet met een al te grote groep zijn De Voortuin of Het Hart wel leuke cafeetjes. Die zitten aan het begin van de Voorstraat, eigenlijk tegenover de straat die langs het Neude gaat. Als we met wat meer zijn is Le Journal een leuk Grand Cafe (op het Neude), of met lekker weer natuurlijk een terrasje! Dan maakt het me niet uit waar we zitten.
@Wh.endull (ik kan je nieuwe naam echt niet herhalen): gezellig als je er bij bent!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Zo is dat!Sterre schreef:Jaaa ZegMaar je zorgt maar dat je het redt Lijkt me leuk om je te meeten!
Hoe laat willen we afspreken om te borrelen? Kunnen mensen die dat willen (rarecyrillischelettersmeisje ? ) eerst nog een hapje met mij gaan eten.
Gast- Gast
тыквашка wil best wat met je eten hoor Freakie dus ja hoe laat gaan we afspreken!? :-D
Nog anderen die ook met тыквашка en Freakie wat willen eten? ;-)
Ik ken al die café's niet maar als ik van te voren weet welke het is zoek ik 't adres even op.
Ik ken al die café's niet maar als ik van te voren weet welke het is zoek ik 't adres even op.
Laatst aangepast door тыквашка op ma 15 aug 2011 - 0:05; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : toevoeging)
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:тыквашка wil best wat met je eten hoor Freakie dus ja hoe laat gaan we afspreken!? :-D
Hangt van de borreltijd af, wil wel een beetje rustig kunnen eten.
Gast- Gast
Okee ladies, het wordt tijd om knopen door te hakken!
Hoe laat spreken we af en waar? Ik ben niet zo bekend in Utrecht, dus welk café maakt me weinig uit, als het maar op loopafstand is van CS en je de muziek niet hoeft te overschreeuwen.
En wie komt er nou allemaal?
Hoe laat spreken we af en waar? Ik ben niet zo bekend in Utrecht, dus welk café maakt me weinig uit, als het maar op loopafstand is van CS en je de muziek niet hoeft te overschreeuwen.
En wie komt er nou allemaal?
Gast- Gast
Morgen meeting?
Pompoen- Lady Post-a-lot
Ik wil nog steeds hoor. Maar ik kom wel na het eten. Is Olivier misschien een optie? Is erg makkelijk te bereiken vanuit CS, ligt centraal en er wordt geen muziek gedraaid, dus je kunt er gewoon kletsen.
Gast- Gast
http://utrecht.cafe-olivier.be/ Deze bedoel je Minneke? Ik vind het goed hoor. Hoe laat kun jij er zijn?
Gast- Gast
Ja die inderdaad. Tis een oude kerk, heel mooi!
Ik denk dat ik er rond half negen kan zijn. Is dat nog een beetje op tijd om jou te kunnen zien??
Ik denk dat ik er rond half negen kan zijn. Is dat nog een beetje op tijd om jou te kunnen zien??
Gast- Gast
Freaky moest volgens mij om 21.30 u de trein hebben dus dan word het wel een superkorte meeting! Maar misschien praat ik nu voor mijn beurt, haha want ik weet het ook niet precies.
Pompoen- Lady Post-a-lot
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe Utrecht meeting 26 mei!
» Meeting Utrecht/Amsterdam
» (Borrel?) Meeting Utrecht
» Nieuwe Utrecht-meeting 12 juli
» Utrecht-meeting: vrijdag 22 juni!
» Meeting Utrecht/Amsterdam