Dagcafé
+24
Julia
Caroow
Minx
Atelier Madame
VeryCherry
Serena
Suus
L!ND@
Tullow
Curious
Merai
Zwoesj
Sjaantje
Lynn_
Happydobby
ExpressoB
Jordana
Try
Chocolate Cookie
Lotus
Burn
Qiara
May
Moezie
28 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Zit alleen te twijfelen of ik het kan maken om af te bellen...
Maar heb echt ff behoefte aan een dagje in pyjama op de bank/ bed, even bijkomen. Gister toch een beetje teveel gedaan denk ik, daar heb ik de hele nacht 'plezier' van gehad...
Maar heb echt ff behoefte aan een dagje in pyjama op de bank/ bed, even bijkomen. Gister toch een beetje teveel gedaan denk ik, daar heb ik de hele nacht 'plezier' van gehad...
Gast- Gast
Serena schreef:dankje! Het stonk trouwens wel echt... leek haast wel ammoniak geur..SunnyScience schreef:Serena schreef:is 1x koken dan trouwens voldoende met ontkalken?
Vaak wel, beetje verdund schoonmaakazijn en dan geloof ik nog een keer zonder azijn koken.
PM
Goed de ruimte luchten!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Zit alleen te twijfelen of ik het kan maken om af te bellen...
Jij weet hoe je je voelt, zij zal dat toch wel begrijpen?
Gast- Gast
Als je je niet goed voelt gewoon afbellen PM, daar zal ze vast wel begrip voor hebben. Wat zei de bedrijfsarts?
Gast- Gast
Heey meiden Vanmiddag laatste keer naar zwemles, wat een genot zeg!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
PM, als jij te moe bent moet je dat gewoon aangeven. Heb je net ook bij mij gedaan
Gast- Gast
Ja, da's waar. Maar had toch al visite in de planning, ook als ik niet af zou bellen, dus moest tegen jou hoe dan ook nee zeggenAlex schreef:PM, als jij te moe bent moet je dat gewoon aangeven. Heb je net ook bij mij gedaan
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Heey meiden Vanmiddag laatste keer naar zwemles, wat een genot zeg!
Wat fijn! Moet N. dan binnenkort voor zijn B-diploma afzwemmen?
Gast- Gast
k stond met 7 min weer buiten... Was puur een formaliteit en had van hem ook telefonisch gemogen. Ik snap het niet meer...Storm schreef:Als je je niet goed voelt gewoon afbellen PM, daar zal ze vast wel begrip voor hebben. Wat zei de bedrijfsarts?
Gast- Gast
Alex schreef:VeryCherry schreef:Heey meiden Vanmiddag laatste keer naar zwemles, wat een genot zeg!
Wat fijn! Moet N. dan binnenkort voor zijn B-diploma afzwemmen?
Yup, morgen
ProudMama schreef:k stond met 7 min weer buiten... Was puur een formaliteit en had van hem ook telefonisch gemogen. Ik snap het niet meer...Storm schreef:Als je je niet goed voelt gewoon afbellen PM, daar zal ze vast wel begrip voor hebben. Wat zei de bedrijfsarts?
Ooh, dat meen je niet! Lekker geregeld ...
Gast- Gast
Lex, mag een kind van A. dr leeftijd sinaspril als ze een hersenschudding hebben? Zou jij dat doen? Ik vind het maar niks!
Gast- Gast
Whahaha, ik las net een oud interview van mezelf dat ik ooit is gegeven heb, zó grappig
Als A koorts heeft geef ik het wel, maar dat is ter onderdrukking van de koorts. Bij een hersenschudding weet ik niet of ik het zou geven. Sorry, heb je ook niet echt wat aan.
Gast- Gast
Als een kind pijn heeft zou ik het gewoon geven, moet je alleen wel even nakijken welke dosering ze mag hebben.
Gast- Gast
Ik zou even de huisarts bellen om dat te vragen, ik weet het zo ook niet precies.
Gast- Gast
goedemiddag ladies!
Ik loop te balen over die stomme coca cola actie, moet ik nog een paar codes voor de weekendtas, is die ook al uitverkocht
kan nu alleen nog 1 tshirt bestellen, maar om nou 5 euro te betalen voor een shirt wat ik toch niet ga aantrekken
Ik loop te balen over die stomme coca cola actie, moet ik nog een paar codes voor de weekendtas, is die ook al uitverkocht
kan nu alleen nog 1 tshirt bestellen, maar om nou 5 euro te betalen voor een shirt wat ik toch niet ga aantrekken
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Jemig, vorige maand werd mijn afspraak met de therapeut afgezegd omdat ze ziek was. De afspraak werd verzet naar aanstaande maandag, met een andere therapeut. Word ik net gebeld dat die therapeut ziek is, dus maandag gaat niet door. Wordt het zeker weer een maand later. Kutinstelling.
Gast- Gast
Hallo!
Die coca cola actie is inderdaad erg snel gegaan! Ik wilde sparen voor de platen, die heb ik allebei. En ik had punten over, daarvoor heb ik voor een vriendin dus wel die tas besteld. Ook maar net op tijd, volgens mij..
Die coca cola actie is inderdaad erg snel gegaan! Ik wilde sparen voor de platen, die heb ik allebei. En ik had punten over, daarvoor heb ik voor een vriendin dus wel die tas besteld. Ook maar net op tijd, volgens mij..
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
ProudMama schreef:Als een kind pijn heeft zou ik het gewoon geven, moet je alleen wel even nakijken welke dosering ze mag hebben.
Ja, uiteraard. Kind was KO geweest na t op dr hoofd vallen en gaf steeds over etc. Mams stopt hem vol met sinaspril. Leek mij niet goed, je wil lijkt me ook juist in de gaten hoe een kind zich zonder sinaspril voelt. Ik mocht t zelf de eerste uur daarna ook niet innemen. Maar goed, ik weet t ook niet
Gast- Gast
Ik ontbijt met gemengde sla, met ei, tomaat en spekjes. Gewoon trek in.
Vinden jullie mij nu raar?
Vinden jullie mij nu raar?
Gast- Gast
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: