Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie van het forum..

+19
Geluk
Caro
Susan
Toet
Rush
Lejow
Melis_je
Zininzon
Merai
Lady4
Snoes
Zwoesj
Paper Crown
TNMN
Guus
mzcharlotte
Kabouter
Burn
Qiara
23 plaatsers

Pagina 7 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 23:50

Maple schreef:Nouja, ik snap wel dat je ermee bezig kán zijn, ik vind t ook nooit leuk niet genoemd te worden. Maar nu ik uiteindelijk anders ben gaan reageren word ik dat weer wél. Ik wilde ook nooit uiten dat ik het jammer vond dat ik niet genoemd werd, omdat dat vaak juist nog het averechtse opwekt, mensen gaaan zich (nog meer) ergeren aan je, heb ik het idee altijd. Ik ben daarom maar gewoon m'n manier van reageren gaan veranderen, wilde toch graag aardig gevonden worden, en dat werkte. En juist die interesse over en weer vind ik eigenlijk nog veel fijner ook.

Jij bent inderdaad heel anders gaan reageren en daardoor blijf je op een positieve manier bij mij hangen. Daarvoor was het voor mij vrij negatief hoe jij reageerde. Dus goed bezig Very Happy cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 0:21

Maple schreef:Nouja, ik snap wel dat je ermee bezig kán zijn, ik vind t ook nooit leuk niet genoemd te worden. Maar nu ik uiteindelijk anders ben gaan reageren word ik dat weer wél. Ik wilde ook nooit uiten dat ik het jammer vond dat ik niet genoemd werd, omdat dat vaak juist nog het averechtse opwekt, mensen gaaan zich (nog meer) ergeren aan je, heb ik het idee altijd. Ik ben daarom maar gewoon m'n manier van reageren gaan veranderen, wilde toch graag aardig gevonden worden, en dat werkte. En juist die interesse over en weer vind ik eigenlijk nog veel fijner ook.
Jij bent goudeerlijk en dat mag ik aan je.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 0:24

Het is ronduit belachelijk..volgens mij ben ik ook nooit genoemd Evil or Very Mad

Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 0:31

Elodie schreef:Het is ronduit belachelijk..volgens mij ben ik ook nooit genoemd Evil or Very Mad

Wink
Aaahhh! hug

Bij deze noem ik jou: Elodie.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 0:34

Dolcis_ schreef:
Elodie schreef:Het is ronduit belachelijk..volgens mij ben ik ook nooit genoemd Evil or Very Mad

Wink
Aaahhh! hug

Bij deze noem ik jou: Elodie.

Volgende keer 'spontaan' ok? Whah

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Melis_je vr 24 jun 2011 - 0:34

Elodie schreef:Het is ronduit belachelijk..volgens mij ben ik ook nooit genoemd Evil or Very Mad

Wink
Wie was jij dan eerst? Ik ken of zie jou pas sinds een paar maanden en je valt juist wel op.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 0:37

Val ik op? Dat idee heb ik dus absoluut niet, vandaar dat ik er een grapje om maak.

Ik ben ook pas meer gaan schrijven op dit forum.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 0:40

Elodie schreef:Val ik op? Dat idee heb ik dus absoluut niet, vandaar dat ik er een grapje om maak.

Ik ben ook pas meer gaan schrijven op dit forum.

Ik vind wel dat jij opvalt ja. Ik vind jou leuk Laughing (Goh, ik zit de laatste twee dagen wel in een complimenteuze modus haha)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 0:40

Maple schreef:Ik vind t altijd een beetje zeuren als je aangeeft et jammer te vinden niet genoemd te worden. Een jaar geleden werd ik ook nooit meer genoemd, en nu weer wel. t Heeft ook een beetje te maken met je eigen manier van reageren, hoe vaak je reageert en welke interesse je in anderen toont. Als je zelf investeert, krijg je dat ook terug. Althans, dat merk ik.

Eens. Vooral de eerste zin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Susan vr 24 jun 2011 - 0:41

Ik ben het wel met Guattari eens dat ik me door dat soort reacties op een bepaalde manier 'verplicht' ga voelen om mensen te noemen, daarom vul ik ze maar helemaal niet in.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Guus vr 24 jun 2011 - 0:47

Elodie schreef:Val ik op? Dat idee heb ik dus absoluut niet, vandaar dat ik er een grapje om maak.

Ik ben ook pas meer gaan schrijven op dit forum.

mwaaa jou vind ik niet zo bijzonder, maar je zoontje I love you :P

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 0:52

Goochempie schreef:
Elodie schreef:Val ik op? Dat idee heb ik dus absoluut niet, vandaar dat ik er een grapje om maak.

Ik ben ook pas meer gaan schrijven op dit forum.

mwaaa jou vind ik niet zo bijzonder, maar je zoontje I love you :P


Hahaha jij durft. Eigenlijk ben ik niet anders gewend.. Mijn ouders zeggen bij binnenkomst mij amper gedag omdat ze eerst doorlopen naar mijn zoon. Maar dit zal herkenbaar zijn voor meerdere ouders. Of is dat eerder regel dan uitzondering? Wink

Minneke, niet om perse nou zo aardig te zijn en dat dus terug te moeten zeggen, maar het is wederzijds smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Guus vr 24 jun 2011 - 1:02

Elodie schreef:
Goochempie schreef:
Elodie schreef:Val ik op? Dat idee heb ik dus absoluut niet, vandaar dat ik er een grapje om maak.

Ik ben ook pas meer gaan schrijven op dit forum.

mwaaa jou vind ik niet zo bijzonder, maar je zoontje I love you :P


Hahaha jij durft. Eigenlijk ben ik niet anders gewend.. Mijn ouders zeggen bij binnenkomst mij amper gedag omdat ze eerst doorlopen naar mijn zoon. Maar dit zal herkenbaar zijn voor meerdere ouders. Of is dat eerder regel dan uitzondering? Wink

Minneke, niet om perse nou zo aardig te zijn en dat dus terug te moeten zeggen, maar het is wederzijds smile

hahaha, jaja probeer een beetje van m'n lieve imago af te komen :P

je ouders kunnen het ook niet helpen, ik heb hem alleen maar op foto's gezien en hij is gewoon te cute voor woorden! smile Mijn moeder heeft hetzelfde maar dan met mijn vriend, toen we terugkwamen van een jaar in het buitenland lag ze nog in haar bed (verpleging was nog niet geweest om haar eruit te halen en we waren vroeg geland) nou dan heb je haar als dochter dus meer dan een jaar niet gezien en wat zegt ze als we door de deur komen: 'Hallooooo A.!!!' whahaha nou weet ik wie het zegt dus moest ook wel even lachen maar toch!

alle gekheid, ik zal aantekeningen maken om je volgende keer spontaan te kunnen noemen
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 1:08

Oh dat is ook erg haha!! Had ze dat zelf niet door? Wink

Misschien wil je het er niet over hebben, ook prima natuurlijk, maar wat heeft je moeder?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Guus vr 24 jun 2011 - 1:19

Elodie schreef:Oh dat is ook erg haha!! Had ze dat zelf niet door? Wink

Misschien wil je het er niet over hebben, ook prima natuurlijk, maar wat heeft je moeder?

haha nee dat doet ze niet bewust hoor, daarom moet ik er ook om lachen. Ze heeft MS in een gevorderd stadium en is o.a. daardoor een stuk 'versimpeld' dus haar emotie op dat moment is het leuk te vinden mijn vriend te zien dus dan laat ze dat merken, het wil niet zeggen dat ze het niet leuk vond om mij te zijn.
Ook heeft ze niet echt een tijdsbesef/korte termijn geheugen... ze is eigenlijk vergelijkbaar met een kind, probeer dat maar eens uit te leggen hoe lang een aar duurt. Dus ze heeft het niet zo ervaren dat ik weg was als ik (gelukkig)

maar dat even MEGA off topic smile
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 1:45

Wat heftig.. Maar haar lange termijn geheugen is dus niet aangetast? Lastig dat ze weinig tijdsbesef heeft, maar gelukkig weet ze dus wel dondersgoed wie jullie zijn. En fijn voor jou om te weten dat je moeder je vriend graag mag Wink

Sorry voor het nogal off topic gaan ja.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 1:53

Rush schreef:
Francaise_ schreef:Mensen hebben gewoon het talent om zelfs hier een zeiktopic van te maken.
Dat is wel een compliment waard.

Het is niet heel moeilijk om van een topic een zeiktopic te maken, daar heb je echt geen talent voor nodig.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 1:55

Tea-Leaf, volgens mij ben jij steeds eerlijker in berichtjes? Ik mag dat wel smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 2:03

Elodie schreef:Tea-Leaf, volgens mij ben jij steeds eerlijker in berichtjes? Ik mag dat wel smile

Klopt. Je bent niet die eerste die het ziet, maar ik vind het wel een compliment. Ik ben best lief, maar ik doe nie meer lieve Tea zijn. Ik ben lekker mezelf smile

En dankje, vind het een heel fijn compliment!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 2:04

Tea-Leaf schreef:
Elodie schreef:Tea-Leaf, volgens mij ben jij steeds eerlijker in berichtjes? Ik mag dat wel smile

Klopt. Je bent niet die eerste die het ziet, maar ik vind het wel een compliment. Ik ben best lief, maar ik doe nie meer lieve Tea zijn. Ik ben lekker mezelf smile

En dankje, vind het een heel fijn compliment!

Aweeesome Very Happy

Wie van het forum.. - Pagina 7 1232_xur75e7vtq


Laatst aangepast door Bazinga op vr 24 jun 2011 - 2:05; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Rush vr 24 jun 2011 - 2:05

Tea-Leaf schreef:
Rush schreef:
Francaise_ schreef:Mensen hebben gewoon het talent om zelfs hier een zeiktopic van te maken.
Dat is wel een compliment waard.

Het is niet heel moeilijk om van een topic een zeiktopic te maken, daar heb je echt geen talent voor nodig.

Geen talent is ook een talent laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 2:07

Susan schreef:Ik ben het wel met Guattari eens dat ik me door dat soort reacties op een bepaalde manier 'verplicht' ga voelen om mensen te noemen, daarom vul ik ze maar helemaal niet in.

Lief, dapper en stoer van je dat je hier zo voor uitkomt!;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 2:07

Bazinga! I love to join!

Und ja, je kan ook een talent hebben voor talentloos zijn Rush. Maar ik voel voel me desalnietteplus niet aangesproken :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 2:10

Tea-Leaf schreef:
Elodie schreef:Tea-Leaf, volgens mij ben jij steeds eerlijker in berichtjes? Ik mag dat wel smile

Klopt. Je bent niet die eerste die het ziet, maar ik vind het wel een compliment. Ik ben best lief, maar ik doe nie meer lieve Tea zijn. Ik ben lekker mezelf smile

En dankje, vind het een heel fijn compliment!

Goedzo! En ik weet dat je lief bent.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 2:11

Elodie, volgens mij ben jij ook stiekum heul lief angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wie van het forum.. - Pagina 7 Empty Re: Wie van het forum..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 11 Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum