Wie van het forum..
+19
Geluk
Caro
Susan
Toet
Rush
Lejow
Melis_je
Zininzon
Merai
Lady4
Snoes
Zwoesj
Paper Crown
TNMN
Guus
mzcharlotte
Kabouter
Burn
Qiara
23 plaatsers
Pagina 7 van 11
Pagina 7 van 11 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11
Re: Wie van het forum..
Maple schreef:Nouja, ik snap wel dat je ermee bezig kán zijn, ik vind t ook nooit leuk niet genoemd te worden. Maar nu ik uiteindelijk anders ben gaan reageren word ik dat weer wél. Ik wilde ook nooit uiten dat ik het jammer vond dat ik niet genoemd werd, omdat dat vaak juist nog het averechtse opwekt, mensen gaaan zich (nog meer) ergeren aan je, heb ik het idee altijd. Ik ben daarom maar gewoon m'n manier van reageren gaan veranderen, wilde toch graag aardig gevonden worden, en dat werkte. En juist die interesse over en weer vind ik eigenlijk nog veel fijner ook.
Jij bent inderdaad heel anders gaan reageren en daardoor blijf je op een positieve manier bij mij hangen. Daarvoor was het voor mij vrij negatief hoe jij reageerde. Dus goed bezig
Gast- Gast
Jij bent goudeerlijk en dat mag ik aan je.Maple schreef:Nouja, ik snap wel dat je ermee bezig kán zijn, ik vind t ook nooit leuk niet genoemd te worden. Maar nu ik uiteindelijk anders ben gaan reageren word ik dat weer wél. Ik wilde ook nooit uiten dat ik het jammer vond dat ik niet genoemd werd, omdat dat vaak juist nog het averechtse opwekt, mensen gaaan zich (nog meer) ergeren aan je, heb ik het idee altijd. Ik ben daarom maar gewoon m'n manier van reageren gaan veranderen, wilde toch graag aardig gevonden worden, en dat werkte. En juist die interesse over en weer vind ik eigenlijk nog veel fijner ook.
Gast- Gast
Aaahhh!Elodie schreef:Het is ronduit belachelijk..volgens mij ben ik ook nooit genoemd
Bij deze noem ik jou: Elodie.
Gast- Gast
Volgende keer 'spontaan' ok? WhahDolcis_ schreef:Aaahhh!Elodie schreef:Het is ronduit belachelijk..volgens mij ben ik ook nooit genoemd
Bij deze noem ik jou: Elodie.
Gast- Gast
Wie was jij dan eerst? Ik ken of zie jou pas sinds een paar maanden en je valt juist wel op.Elodie schreef:Het is ronduit belachelijk..volgens mij ben ik ook nooit genoemd
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Val ik op? Dat idee heb ik dus absoluut niet, vandaar dat ik er een grapje om maak.
Ik ben ook pas meer gaan schrijven op dit forum.
Gast- Gast
Elodie schreef:Val ik op? Dat idee heb ik dus absoluut niet, vandaar dat ik er een grapje om maak.
Ik vind wel dat jij opvalt ja. Ik vind jou leuk (Goh, ik zit de laatste twee dagen wel in een complimenteuze modus haha)
Gast- Gast
Maple schreef:Ik vind t altijd een beetje zeuren als je aangeeft et jammer te vinden niet genoemd te worden. Een jaar geleden werd ik ook nooit meer genoemd, en nu weer wel. t Heeft ook een beetje te maken met je eigen manier van reageren, hoe vaak je reageert en welke interesse je in anderen toont. Als je zelf investeert, krijg je dat ook terug. Althans, dat merk ik.
Eens. Vooral de eerste zin.
Gast- Gast
Ik ben het wel met Guattari eens dat ik me door dat soort reacties op een bepaalde manier 'verplicht' ga voelen om mensen te noemen, daarom vul ik ze maar helemaal niet in.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Elodie schreef:Val ik op? Dat idee heb ik dus absoluut niet, vandaar dat ik er een grapje om maak.
mwaaa jou vind ik niet zo bijzonder, maar je zoontje
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Goochempie schreef:Elodie schreef:Val ik op? Dat idee heb ik dus absoluut niet, vandaar dat ik er een grapje om maak.
Hahaha jij durft. Eigenlijk ben ik niet anders gewend.. Mijn ouders zeggen bij binnenkomst mij amper gedag omdat ze eerst doorlopen naar mijn zoon. Maar dit zal herkenbaar zijn voor meerdere ouders. Of is dat eerder regel dan uitzondering?
Minneke, niet om perse nou zo aardig te zijn en dat dus terug te moeten zeggen, maar het is wederzijds
Gast- Gast
Elodie schreef:Goochempie schreef:Elodie schreef:Val ik op? Dat idee heb ik dus absoluut niet, vandaar dat ik er een grapje om maak.
Hahaha jij durft. Eigenlijk ben ik niet anders gewend.. Mijn ouders zeggen bij binnenkomst mij amper gedag omdat ze eerst doorlopen naar mijn zoon. Maar dit zal herkenbaar zijn voor meerdere ouders. Of is dat eerder regel dan uitzondering?
Minneke, niet om perse nou zo aardig te zijn en dat dus terug te moeten zeggen, maar het is wederzijds
hahaha, jaja probeer een beetje van m'n lieve imago af te komen
je ouders kunnen het ook niet helpen, ik heb hem alleen maar op foto's gezien en hij is gewoon te cute voor woorden! Mijn moeder heeft hetzelfde maar dan met mijn vriend, toen we terugkwamen van een jaar in het buitenland lag ze nog in haar bed (verpleging was nog niet geweest om haar eruit te halen en we waren vroeg geland) nou dan heb je haar als dochter dus meer dan een jaar niet gezien en wat zegt ze als we door de deur komen: 'Hallooooo A.!!!' whahaha nou weet ik wie het zegt dus moest ook wel even lachen maar toch!
alle gekheid, ik zal aantekeningen maken om je volgende keer spontaan te kunnen noemen
Guus- Kletskop
Oh dat is ook erg haha!! Had ze dat zelf niet door?
Misschien wil je het er niet over hebben, ook prima natuurlijk, maar wat heeft je moeder?
Misschien wil je het er niet over hebben, ook prima natuurlijk, maar wat heeft je moeder?
Gast- Gast
Elodie schreef:Oh dat is ook erg haha!! Had ze dat zelf niet door?
haha nee dat doet ze niet bewust hoor, daarom moet ik er ook om lachen. Ze heeft MS in een gevorderd stadium en is o.a. daardoor een stuk 'versimpeld' dus haar emotie op dat moment is het leuk te vinden mijn vriend te zien dus dan laat ze dat merken, het wil niet zeggen dat ze het niet leuk vond om mij te zijn.
Ook heeft ze niet echt een tijdsbesef/korte termijn geheugen... ze is eigenlijk vergelijkbaar met een kind, probeer dat maar eens uit te leggen hoe lang een aar duurt. Dus ze heeft het niet zo ervaren dat ik weg was als ik (gelukkig)
maar dat even MEGA off topic
Guus- Kletskop
Wat heftig.. Maar haar lange termijn geheugen is dus niet aangetast? Lastig dat ze weinig tijdsbesef heeft, maar gelukkig weet ze dus wel dondersgoed wie jullie zijn. En fijn voor jou om te weten dat je moeder je vriend graag mag
Sorry voor het nogal off topic gaan ja.
Sorry voor het nogal off topic gaan ja.
Gast- Gast
Rush schreef:Dat is wel een compliment waard.Francaise_ schreef:Mensen hebben gewoon het talent om zelfs hier een zeiktopic van te maken.
Het is niet heel moeilijk om van een topic een zeiktopic te maken, daar heb je echt geen talent voor nodig.
Gast- Gast
Tea-Leaf, volgens mij ben jij steeds eerlijker in berichtjes? Ik mag dat wel
Gast- Gast
Elodie schreef:Tea-Leaf, volgens mij ben jij steeds eerlijker in berichtjes? Ik mag dat wel
Klopt. Je bent niet die eerste die het ziet, maar ik vind het wel een compliment. Ik ben best lief, maar ik doe nie meer lieve Tea zijn. Ik ben lekker mezelf
En dankje, vind het een heel fijn compliment!
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Elodie schreef:Tea-Leaf, volgens mij ben jij steeds eerlijker in berichtjes? Ik mag dat wel
Klopt. Je bent niet die eerste die het ziet, maar ik vind het wel een compliment. Ik ben best lief, maar ik doe nie meer lieve Tea zijn. Ik ben lekker mezelf
Aweeesome
Laatst aangepast door Bazinga op vr 24 jun 2011 - 2:05; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Geen talent is ook een talentTea-Leaf schreef:Rush schreef:Dat is wel een compliment waard.Francaise_ schreef:Mensen hebben gewoon het talent om zelfs hier een zeiktopic van te maken.
Het is niet heel moeilijk om van een topic een zeiktopic te maken, daar heb je echt geen talent voor nodig.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Susan schreef:Ik ben het wel met Guattari eens dat ik me door dat soort reacties op een bepaalde manier 'verplicht' ga voelen om mensen te noemen, daarom vul ik ze maar helemaal niet in.
Lief, dapper en stoer van je dat je hier zo voor uitkomt!;-)
Gast- Gast
Bazinga! I love to join!
Und ja, je kan ook een talent hebben voor talentloos zijn Rush. Maar ik voel voel me desalnietteplus niet aangesproken
Und ja, je kan ook een talent hebben voor talentloos zijn Rush. Maar ik voel voel me desalnietteplus niet aangesproken
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Elodie schreef:Tea-Leaf, volgens mij ben jij steeds eerlijker in berichtjes? Ik mag dat wel
Goedzo! En ik weet dat je lief bent.
Gast- Gast
Pagina 7 van 11 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Op het forum
» Wie van het forum...
» Hoe forum jij?
» Het Yes-forum
» Op het forum
» Wie van het forum...
» Hoe forum jij?
» Het Yes-forum
Pagina 7 van 11
Permissies van dit forum: