Wie van het forum..
+19
Geluk
Caro
Susan
Toet
Rush
Lejow
Melis_je
Zininzon
Merai
Lady4
Snoes
Zwoesj
Paper Crown
TNMN
Guus
mzcharlotte
Kabouter
Burn
Qiara
23 plaatsers
Pagina 8 van 11
Pagina 8 van 11 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11
Re: Wie van het forum..
Bazinga schreef:Bwuh slijmballen..
Ja, sorry, ik moet er nu ook echt even een pakje zakdoeken bij pakken.
Gast- Gast
Storm schreef:Je bent gewoon jaloersBazinga schreef:Bwuh slijmballen..
Dat sowieso, krijg je ervan als je het zwarte schaap van t forum bent he?
Gast- Gast
Bazinga schreef:Na-uh ik ben niet jaloers!
Go tell your mama, I'm not buying the crap. Tssss...
Gast- Gast
Ik denk dat ik ook maar eens in protest ga. Ik ben ook NIET genoemd. Schande.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Moet je doen, dat werkt heel goedCaro schreef:Ik denk dat ik ook maar eens in protest ga. Ik ben ook NIET genoemd. Schande.
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Elodie, volgens mij ben jij ook stiekum heul lief
Stiekem??
Gast- Gast
vind jij lief? Anousch
vind jij stoer? Anousch
vind jij dapper? Anousch
lijkt op jou als persoon? Anousch
lijkt totaal niet op jou als persoon? Anousch
zou je graag willen ontmoeten? Anousch
Gast- Gast
Jen, nu vergeet je caro. Wat flauw.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
toetje_ schreef:Jen, nu vergeet je caro. Wat flauw.
Dat vind ik ook. Jen, je bent flauw, heel flauw. Beetje zout nodig?
Caro- Ratel
Jen_ schreef:
vind jij lief? Anousch
vind jij stoer? Anousch
vind jij dapper? Anousch
lijkt op jou als persoon? Anousch
lijkt totaal niet op jou als persoon? Anousch
zou je graag willen ontmoeten? Anousch
Gast- Gast
Anousch schreef:Ha-ha-ha
Neem het met een korrel zout.
Caro- Ratel
Ik vind dit een heel flauwe reactie. Het geeft in mijn ogen aan dat jullie niks van het gevoel van Anousch begrijpen.
Het is fijn voor Jen dat zij vaak genoemd wordt. Anousch is echter ook een actieve forummer en dan is het niet leuk om niet genoemd te worden.
Zij geeft eerlijk aan hoe ze zich voelt en wordt vervolgens belachelijk gemaakt.
Het is fijn voor Jen dat zij vaak genoemd wordt. Anousch is echter ook een actieve forummer en dan is het niet leuk om niet genoemd te worden.
Zij geeft eerlijk aan hoe ze zich voelt en wordt vervolgens belachelijk gemaakt.
Gast- Gast
Chipp schreef:Ik vind dit een heel flauwe reactie. Het geeft in mijn ogen aan dat jullie niks van het gevoel van Anousch begrijpen.
Naaa ja zeg. we maken een grapje om de lucht in het topic te houden. Hier wordt verder niemand te kakken gezet, sterker nog: er volgt direct een reactie van mij om te zeggen dat ze het met een korrel zout moet nemen.
Ik ken Jen inmiddels (een beetje) en die leeft echt niet op van een paar keer genoemd worden hoor. Daarnaast, iedereen staat er anders is. Ik kom hier al tig jaar, wordt nu niet genoemd. Tja, so be it.
Anousch trekt het zich wel aan. Jen niet (denk ik).
Kortom: niet zo serieus allemaal op ingaan.
Caro- Ratel
Ik vind het een talent als je hier al om gaat piepen!Tea-Leaf schreef:Rush schreef:Dat is wel een compliment waard.Francaise_ schreef:Mensen hebben gewoon het talent om zelfs hier een zeiktopic van te maken.
Het is niet heel moeilijk om van een topic een zeiktopic te maken, daar heb je echt geen talent voor nodig.
Gast- Gast
Francaise_ schreef:Ik vind het een talent als je hier al om gaat piepen!Tea-Leaf schreef:Rush schreef:Dat is wel een compliment waard.Francaise_ schreef:Mensen hebben gewoon het talent om zelfs hier een zeiktopic van te maken.
Het is niet heel moeilijk om van een topic een zeiktopic te maken, daar heb je echt geen talent voor nodig.
Shhttt: anders krijg je dadelijk op je kop ;-)
Caro- Ratel
Anousch vindt het niet leuk. Ik vind dat overdreven. En dat wil niet zeggen dat ik het niet oprecht klote voor haar vindt dat ze in het verleden gepest is. Maar kom op he..
Gast- Gast
Inderdaad, wat caro zegt. Er worden wat grapjes gemaakt. Ik heb me verder bewust ingehouden omdat ik niemand wil kwetsen maar kom op zeg, als je hier al niet tegen kan dan vraag ik me af hoe het in het echte leven gaat. Wij proberen ook alleen maar te zeggen dat Anousch het zich niet zo aan moet trekken, hoe moeilijk dat voor haar ook is. Maar dat betekend niet dat wij haar gevoel niet begrijpen.
Laatst aangepast door toetje_ op vr 24 jun 2011 - 3:40; in totaal 1 keer bewerkt
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Elodie schreef:Anousch vindt het niet leuk. Ik vind dat overdreven. En dat wil niet zeggen dat ik het niet oprecht klote voor haar vindt dat ze in het verleden gepest is. Maar kom op he..
Oh ja, ik zeg hier even +1 op. (mijn eerste +1: wat een belangrijk moment ;-))
Caro- Ratel
Ach, dat krijg ik al zo vaak dat ik eraan gewend ben (A) Zal wel een fase zijn...Caro schreef:Francaise_ schreef:Ik vind het een talent als je hier al om gaat piepen!Tea-Leaf schreef:Rush schreef:Dat is wel een compliment waard.Francaise_ schreef:Mensen hebben gewoon het talent om zelfs hier een zeiktopic van te maken.
Shhttt: anders krijg je dadelijk op je kop ;-)
Gast- Gast
In mijn oogje is er niets mis met een grapje, maar het spijt me als ik je gekwetst heb.
Gast- Gast
Jen_ schreef:In mijn oogje is er niets mis met een grapje, maar het spijt me als ik je gekwetst heb.
Gast- Gast
Pagina 8 van 11 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» Spreek je veel mensen van het forum buiten het forum om?
» Op het forum
» Wie van het forum...
» Hoe forum jij?
» Het Yes-forum
» Op het forum
» Wie van het forum...
» Hoe forum jij?
» Het Yes-forum
Pagina 8 van 11
Permissies van dit forum: